יום חמישי, 25.04.2024 שעה 02:12

במה משקיע בוזגלו?

כנראה שלבוזי לא מספיק הבוזגלוס ולי קופר... והוא משקיע גם בנד"ן

|

כנראה שלמאור בוזגלו לא מספיק הבוזגלוס והקמפיין ללי קופר… מתישהו השבוע, הגיע בוזי אל משרדי עו"ד יוסי לוי, שם חתם על רכישת משרד במגדל הורוביץ’ ברחובות מקבוצת פרשקובסקי.. ותבינו מה שתבינו.

ממשווק הפרויקט, אלון נכסים, נמסר שבוזגלו שילם 1.2 מיליון עבור משרד פינתי בשטח של 122 מ"ר לצורך השקעה.

לא מספיק לו הבוזגלוס ולי קופר... (ישראל הדרי)לא מספיק לו הבוזגלוס ולי קופר... (ישראל הדרי)

באותו בניין, בהפרש של שתי קומות בלבד, השקיע גם הזמר ליאור נרקיס וקנה משרדים להשקעה באותו קנה מידה. ועדיין לא ברור מה הם מתכננים לנו.

שיהיה בהצלחה... (אינסטגרם)שיהיה בהצלחה... (אינסטגרם)
 

??????

A post shared by MAOR BUZAGLO (@buzaglomaor_11_official) on

 

אבא יקר, היום אתה חוגג יום הולדת וזאת הזדמנות טובה להגיד לך תודה! תודה על דמותך המכוונת, האוזן הקשבת והנוכחות שלך שתמיד מלווה אותי, אותנו כמשפחה. הגדרת לא פעם כאגרוף חזק שבו אתה הזרוע, זה ששולט בכל וכנראה שגם בצדק. תודה על עצתך (שכמעט תמיד עוזרת??) על כל ההשקעה והרצון שלך תמיד לדחוף קדימה! אמרו עלייך כל כך הרבה דברים, החל מחיידק ועד קללה, אבל תראה מה זה, בסוף גם שם חוגגים הערב לכבודך?? המון מזל טוב אבא שלי, תמשיך להיות מיוחד כמו שאתה. מאחל לך עוד שנים רבות של הצלחה, אהבה, אושר והרבה נחת! ??????

A post shared by MAOR BUZAGLO (@buzaglomaor_11_official) on

 

כדורגל זה מקצוע אכזרי. לא, אני לא מחפש רחמים אלא קצת הבנה ופרופורציות. חשבתי לכתוב איזשהוא סיכום עונה, אבל היא אפילו לא החלה עבורי. המון תקוות, חלומות ובעיקר רצון לקחת את הקבוצה בה גדלתי ולעזור לה לחזור למקום שאליו היא שייכת, אבל המציאות לצערי עצרה הכל. גם אותי וגם את הקבוצה שלי. רגע אחד אתה בטופ וברגע השני שרוע על מיטת בית חולים ושוב חוזר השיקום. תעצרו רגע ותחשבו על הלופ המסחרר הזה כשתוך כדי תנועה הביקורות לא מפסיקות, אנשים שאין להם בעיה לרמוס כל מה שבדרך בלי לחשוב לרגע שיש לי גם משפחה, אישה וילדים. בוזגלו מת? קל להגיד, אבל קשה להכיל. כדי לשרוד בעולם המטורף הזה של הכדורגל צריך עור של פיל ולנטרל את הרגש. בד בבד, אני רואה את התמיכה האינסופית שאני מקבל מהאוהדים ברחוב, ברשתות החברתיות שם אני "עוף מוזר" אבל כזה שיודע לבטא את עצמו בצורה הכי אבסולוטית שיש . כמה רציתי לחזור בשיא הכוח ולעזור לקבוצת נעוריי, זה בער ועדיין בוער לי בעצמות, אבל כפי שכולכם יודעים ומבינים, לא הכל תלוי בי. אני מקצוען ברמה הכי גבוהה שיש ומה שעומד לנגד עיניי זה השיקום והחזרה למגרשים שאין לי צל של ספק שאחזור טוב יותר ואני משאיר לכל השאר לעשות את העבודה בשבילי. כמה שלא אנסה, אני עדיין אהיה נתון לחסדי התקשורת שתוציא את השחקן ככפוי טובה או ככזה שלא מעריך, אז תנו לי לחדש לכם! אני אסיר תודה למכבי חיפה ולנשיא יענקל'ה שחר ועכשיו אנחנו בצומת. אם המועדון ירצה אותי והכל ילך חלק – אני כאן, אבל אתם יודעים מה זה כדורגל. אני מבין שכולם מדברים ומחפשים כותרות ואקשן ובייחוד עכשיו, כשעונת המלפפונים החלה וכולם רצים לחפש עוד שורה. אני לא נשבר ולא מתלונן, אני מחויב והשנה הזו היא מבחן ענק עבורי. לא תכננתי להיפצע, אבל זה רק יוציא אותי חזק יותר , בוגר יותר, חד יותר. #MB11 ??????

A post shared by MAOR BUZAGLO (@buzaglomaor_11_official) on

הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה