יום שישי, 29.03.2024 שעה 18:33

נחשו מי אני?

אני שחקן כדורסל וחגגתי את יום הולדתי ה-30

|

גדלתי בשנה

אולי ניחשתם ואולי לא… אני אקס מכבי תל אביב ושחקן נבחרת ישראל, אני משחק היום בגראן קנאריה בליגת הכדורסל הספרדית ונשוי לבת של שחקן העבר וילי סימס, אם אמרתם גל מקל אז צדקתם ובגדול!

הרכז הישראלי חגג אמש (ראשון) את יום הולדתו ה-30 והעלה פוסט מרגש לרשת החברתית שסיכם תקופה מופלאה עבורו. המדור מוסר מזל טוב עד 120 ועוד הרבה שנים של כדורסל.

 

וואוו 30 ! לא יודע איך ומתי זה קרה אבל כן 30... אני משתדל להקדיש את היום הזה למחשבה ולהוקרת תודה ... מחשבה על המסע המופלא שעברתי עד עכשיו . מסע של רגעי אושר ושמחה , מסע של עליות וירידות , מסע של הגשמת חלומות ולפעמים גם אכזבות , מסע של אתגרים מסע שנקרא החיים ! אני מודה מכל הלב על המסע הזה , אני מודה על הרגעים הטובים והטובים פחות , אני אוהב את שניהם כי הם מי שאני . אני מודה על בריאות, מודה על מה שיש לי , מודה על קריירה נפלאה , מודה על שהצלחתי להגשים חלומות ומודה על הרעב והחלומות שאני עדיין מנסה להגשים . אבל יותר מהכל אני מודה על האנשים שעושים איתי את המסע הזה ! אני מודה על משפחה מדהימה ועל חברים שהם כמו משפחה . אותם אנשים שיעשו הכל בשבילי ואני יעשה הכל בשבילהם בטוב וברע, אז במילה אחת, תודה! ובעוד 3 מילים ,אני אוהב אותכם ?? וברשותכם להמשך הדרך אני רוצה לבקש... בריאות , אושר , הצלחה , שלווה והרבה שמחה בלב . מאחל לעצמי להמשיך להיות מוקף באנשים היקרים לי מכל , מאחל לעצמי להמשיך ללמוד את החיים האלה, להמשיך לחלום, להמשיך לדחוף את עצמי להיות הכי טוב שאני יכול כבנאדם, כבעל ,כשחקן כחבר ... והכי חשוב להנות מהדרך כי הדרך הזאת היא שלי .

A post shared by Gal Mekel (@galmekel) on

הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה