יום שלישי, 01.12.2020 שעה 10:51
ראשי|תוצאות LIVE|ONE VOD|הימורי ספורט|גליצ'ים|Winner|רדיו|מגזין הספורט לצעירים|בריאות וכושר|ליגת החלומות|לה ליגה פנטזי
לא רק פוש אפס (Keifit)

האם שרירי הידיים גדלים בפוש אפס ובעליות מתח?

מרבית מתאמני חדר הכושר יודעים ששריר היד קדמית מסייע לגב בעליות מתח וששריר היד האחורית מסייע לחזה בשכיבות סמיכה. אך האם גם הם גדלים במקביל?

אפשר לשדרג את הסקוואט שלכם (טום טל)

שדרגו את עצמכם: 13 דרכים שונות לבצע סקוואט

מאמן הכושר הבכיר טום טל מסביר ומדגים בתמונות כיצד לבצע תרגילי סקוואטים שונים על פי מטרותיו של כל מתאמן. האם תגלו תרגיל סקוואט שטרם הכרתם?

כאן זה כבר כנראה פחות מעשרה אחוזי שומן (Dalig)

מהו טווח תקין של אחוזי שומן וכיצד מודדים זאת?

מדידת אחוזי שומן רלוונטית לכלל האוכלוסיה בין אם מדובר בספורטאים ובין אם מדובר באלו הרוצים להתחטב. כיצד מודדים ומה עושים כשהמדדים אינם טובים?

חטיף חלבון. עוד דוגמא לחלבון מלא (רויטרס)

בונים מסת שריר: 10 מאכלים שיתנו לכם חלבון מלא

רק חלבונים אשר מכילים את תשע חומצות האמינו החיוניות נחשבים לחלבונים מלאים שכן אלו חומצות אמינו שהגוף אינו מסוגל לייצר בעצמו. מה האפשרויות?

תגיעו כמו שצריך לאימון במכון (צילום: Pavel-Jurca)

כך תגיעו מוכנים כמו שצריך לאימון בחדר הכושר

אימון יעיל יותר וסיכון מופחת לפציעות: הפיזיותרפיסט אביחי סורוקה על החימום טרם האימון ועל עיסוי השרירים בשמן. בשיתוף שמן ארניקה של WELEDA

אולי בסוף תיראו ככה (alexceban)

שמונה כללים בדרך להעלאת מסת השריר שלכם

אם מטרת העל שלכם היא לנפח את השרירים שלכם, עליכם לשכוח מתזונה למטרת הרזייה - ומהר. חיסכון בקלוריות והפחתת פחמימות אאוט. להגדיל את הכל - אין

לברון ג'יימס. מתאמן כמו חיה (מתוך הפייסבוק הרשמי)

הכי מקצועי: כך שחקני NBA מתכוננים לאימונים

אימון יעיל ומניעת פציעות: פיזיותרפיסט הפועל ת"א בכדורסל יורי וייס על החימום טרם האימון ועל עיסוי השרירים בשמן. בשיתוף שמן ארניקה של WELEDA

תעשו כפיפות בטן כמו שצריך (pixabay)

אל תעבדו סתם: כך תבצעו כפיפות בטן כמו שצריך

תרגיל כפיפות הבטן נחשב לתרגיל בסיסי אפילו למתאמנים מתחילים אך רבים מבצעים אותו בצורה לא נכונה. כיצד עושים זאת נכון ואיך מעלים את דרגת הקושי?

אז לאכול או לא לפני האימון? (רויטרס)

אכילה לפני פעילות גופנית: חיונית או מיותרת?

מתאמנים רבים מוותרים על ארוחה לפני האימון עקב מיתוס כזה או אחר. האם מדובר בפעולה נכונה והאם הכללים זהים למעוניינים לרזות ולמתאמני מסת השריר?

אל תגידו שאי אפשר להשתפר (Keifit)

בשורות טובות: כך תוכלו לבצע יותר שכיבות סמיכה

תרגיל שכיבות הסמיכה הוא אחד מהתרגילים הבסיסיים ביותר בעולם תרגילי הכוח, אך יש עדיין מספר לא מבוטל של מתאמנים המתקשים עמו. כך תשפרו את מצבכם

שמרו על עצמכם גם אחרי גיל 40 (victorious_fit)

אתה כבר לא ילד: כיצד לרדת במשקל אחרי גיל 40

ירידה במשקל בעשור החמישי לחייכים איננה זהה לתקופה בה הייתם יכולים לאכול מגש פיצה באחת בלילה מבלי לתת דין וחשבון. 5 טיפים שבהחלט ייעזרו לכם

« עמוד הבא