יום חמישי, 29.10.2020 שעה 22:19
ראשי|תוצאות LIVE|ONE VOD|הימורי ספורט|גליצ'ים|Winner|רדיו|זמן מגרש|בריאות וכושר|ליגת החלומות|לה ליגה פנטזי
טום טל מסביר איך לעשות זאת נכון (12019)

מתאמנים בלי סוף ולא מצליחים לרדת במשקל?

מתאמנים רבים חווים שוב ושוב את אותה בעיה: הם פוקדים את חדר הכושר בלי סוף אבל המשקל ממאן לזוז. המאמן טום טל מנסה להסביר מה אתם עושים לא נכון

צ'דוויק בוזמן. כמה חבל שזה נגמר כך (רויטרס)

התאמן כמו פנתר: האימונים של צ'דוויק בוזמן

השחקן שהלך לעולמו במפתיע בגיל 43 לאחר מאבק במחלת הסרטן, התכונן בצורה אינטנסיבית ביותר כדי להיראות כמו שצריך בסרטי הפנתר השחור. כך הוא התאמן

לא רק פוש אפס (Keifit)

האם שרירי הידיים גדלים בפוש אפס ובעליות מתח?

מרבית מתאמני חדר הכושר יודעים ששריר היד קדמית מסייע לגב בעליות מתח וששריר היד האחורית מסייע לחזה בשכיבות סמיכה. אך האם גם הם גדלים במקביל?

אפשר לשדרג את הסקוואט שלכם (טום טל)

שדרגו את עצמכם: 13 דרכים שונות לבצע סקוואט

מאמן הכושר הבכיר טום טל מסביר ומדגים בתמונות כיצד לבצע תרגילי סקוואטים שונים על פי מטרותיו של כל מתאמן. האם תגלו תרגיל סקוואט שטרם הכרתם?

כאן זה כבר כנראה פחות מעשרה אחוזי שומן (Dalig)

מהו טווח תקין של אחוזי שומן וכיצד מודדים זאת?

מדידת אחוזי שומן רלוונטית לכלל האוכלוסיה בין אם מדובר בספורטאים ובין אם מדובר באלו הרוצים להתחטב. כיצד מודדים ומה עושים כשהמדדים אינם טובים?

חטיף חלבון. עוד דוגמא לחלבון מלא (רויטרס)

בונים מסת שריר: 10 מאכלים שיתנו לכם חלבון מלא

רק חלבונים אשר מכילים את תשע חומצות האמינו החיוניות נחשבים לחלבונים מלאים שכן אלו חומצות אמינו שהגוף אינו מסוגל לייצר בעצמו. מה האפשרויות?

תגיעו כמו שצריך לאימון במכון (צילום: Pavel-Jurca)

כך תגיעו מוכנים כמו שצריך לאימון בחדר הכושר

אימון יעיל יותר וסיכון מופחת לפציעות: הפיזיותרפיסט אביחי סורוקה על החימום טרם האימון ועל עיסוי השרירים בשמן. בשיתוף שמן ארניקה של WELEDA

אולי בסוף תיראו ככה (alexceban)

שמונה כללים בדרך להעלאת מסת השריר שלכם

אם מטרת העל שלכם היא לנפח את השרירים שלכם, עליכם לשכוח מתזונה למטרת הרזייה - ומהר. חיסכון בקלוריות והפחתת פחמימות אאוט. להגדיל את הכל - אין

לברון ג'יימס. מתאמן כמו חיה (מתוך הפייסבוק הרשמי)

הכי מקצועי: כך שחקני NBA מתכוננים לאימונים

אימון יעיל ומניעת פציעות: פיזיותרפיסט הפועל ת"א בכדורסל יורי וייס על החימום טרם האימון ועל עיסוי השרירים בשמן. בשיתוף שמן ארניקה של WELEDA

תעשו כפיפות בטן כמו שצריך (pixabay)

אל תעבדו סתם: כך תבצעו כפיפות בטן כמו שצריך

תרגיל כפיפות הבטן נחשב לתרגיל בסיסי אפילו למתאמנים מתחילים אך רבים מבצעים אותו בצורה לא נכונה. כיצד עושים זאת נכון ואיך מעלים את דרגת הקושי?

אז לאכול או לא לפני האימון? (רויטרס)

אכילה לפני פעילות גופנית: חיונית או מיותרת?

מתאמנים רבים מוותרים על ארוחה לפני האימון עקב מיתוס כזה או אחר. האם מדובר בפעולה נכונה והאם הכללים זהים למעוניינים לרזות ולמתאמני מסת השריר?

« עמוד הבא