יום שלישי, 16.04.2024 שעה 16:59
לירון שרון
אילן רמת גן מחזיקת גביע המדינה (משה חרמון)

אילן רמת גן מחזיקת גביע המדינה בכיסאות גלגלים

מחזיקת הגביע ברחה ברבע הרביעי ושמרה על התואר לאחר שגברה 46:64 על בית הלוחם ת"א. השרה רגב: "מקווה שנהנה מהרבה מדליות בריו 2016"

שחקני מכבי תל אביב מודים לקהל (נעם מורנו)

עלו על הגל: צפו ב-72:91 של מכבי על אשדוד

מקל סחף את מחזיקת הגביע עם 26 נקודות וסייע לקבוצתו לשוב למסלול הנכון אחרי ההפסד במחזור הקודם להפועל ירושלים. טבק: "יש לנו בעיות מנטאליות"

הלפרין מרוצה (איתי כהן)

הלפרין ה-MVP עם 9.5, דאנקן עם 6 ו-9 לפרנקו

הירושלמים השלימו סוויפ עונתי היסטורי על מכבי ת"א. דאנקן לא ניער את התדמית, רולנד נלחם, "בייבי שאק" להט והמאמן עשה שחמט לטבק. ציוני ירושלים

הלפרין. נשאר אדום (אורן בן חקון)

הלפרין: עובר תקופה קשה ומנסה לשכוח מהכל

קפטן הפועל ירושלים חשף משבר אישי אחרי שכיכב ב-66:73 על מכבי ת"א: "אני שמח בשביל החברים לקבוצה והאוהדים". פרנקו: "לא היה משחק גדול שלנו"

ריצ´ארד הנדריקס (נעם מורנו)

הנדריקס יערוך בכורה, טבק: נסתמך על אחרים

אף על פי שהאמריקאי ישחק מול ירושלים הערב ב-21:05, מאמן מכבי ת"א בונה על מי שהיה קודם: "הוא עדיין מסתגל לקבוצה". והוסיף: "מצפה לנו משחק גדול"

שחקני מכבי חיפה חוגגים (משה חרמון)

מכבי חיפה פתחה פער של שמונה נקודות בפסגה

ליגת העל לנוער: הירוקים גברו 0:2 על מכבי פ"ת וניצלו את ה-4:1 של מכבי ת"א להפועל חיפה, כדי להתקרב לזכייה בתואר. ב"ש שנייה אחרי 2:4 על בית"ר

לונה צ´מטאי ודן סלפטר (אחמד מוררה)

לונה צ'מטאי קיבלה אזרחות ותייצג את ישראל בריו

סוף לסאגה: המרתוניסטית ילידת קניה נחשבת כעת לאזרחית ישראלית: "חיכיתי לזה זמן רב, מרגע זה אתמקד בהכנות". מאמנה ובן זוגה: "לא ישנתי כל הלילה"

גיא עזורי (יניב גונן)

נבחרת הנשים של ישראל זכתה בטורניר קפריסין

הנבחרת הצליחה לגבור 0:1 קטן על מקבילתה המקומית בזכות שער ניצחון דרמטי של שי שדה. גיא עזורי: "כיף לראות את ההתקדמות, העתיד נראה טוב"

« עמוד הבא