יום שבת, 20.04.2024 שעה 12:13
לוח משחקים
  • רומא
  • חמישי, 02/05, 22:00
  • באייר לברקוזן
  • מארסיי
  • חמישי, 02/05, 22:00
  • אטאלנטה

קוסטה וגריזמן בהתקפת אתלטיקו, פאייט מנגד

השניים קיבלו את הרקדיט ב-11 של סימאונה ב-21:45 בגמר הליגה האירופית מול מארסיי, גם סאול וקוקה בהרכב. הקשר יעלה בהרכב של גארסיה, מנדאנדה בשער

|
אנטואן גריזמן חוגג (רויטרס)
אנטואן גריזמן חוגג (רויטרס)

אתלטיקו מדריד תפגוש הערב (רביעי) ב-21:45 את אולימפיק מארסיי זאת במסגרת גמר הליגה האירופית שייערך בליון. המנצחת בהתמודדות תבטיח מקום בליגת האלופות, אם כי אתלטיקו כבר הבטיחה זאת דרך הליגה. מארסיי מנגד, שלה נקודה פחות מליון, כשנותר מחזור אחד לסיום בליגה הצרפתית, תוכל לעלות גם היא דרך הליגה אבל תזדקק לאיבוד נקודות של ליון. לכן תרצה להיות תלויה בעצמה ותנסה לנצח את הקולצ’ונרוס בגמר.

מאמן אתלטיקו, דייגו סימאונה, התייחס למשחק שצפוי להתפתח במסיבת העיתונאים: “אנחנו משחקים נגד יריבה שנצטרך למזער את היכולות ההתקפיות שלה, מארסיי קבוצה טובה מאוד והולך להיות לנו משחק כדורגל נהדר. הניסיון משחק תפקיד חשוב, אבל זה לא אומר שאנחנו יכולים לסמוך על זה. אני לא מתייחס למה שאומרים בנוגע לפייבוריטית, זה התפקיד של אנשים שלא משתתפים במשחק עצמו, מה שחשוב זאת המציאות ומה שקורה על המגרש”.

צפו בכל שערי המחזור ה-37 בליגה הספרדית

הגמר האחרון שבו השתתף: “ההשוואות אף פעם לא טובות, ליגת האלופות זאת תחקרות אחת והליגה האירופית היא תחרות אחרת. כשזכינו בליגה האירופית זה נתן לנו ביטחון וגרם לנו להבין שאנחנו יכולים לעשות את זה”.

ההרחקה מהמשחק: “זה כבר היה ככה נגד ארסנל, חרמן בורגוס היה עם הקבוצה ולמרות שלא הייתי מרוצה להיות רחוק, שמרתי על קשר איתו, אנחנו רואים ומבינים כדורגל באותה צורה ולכן אני סומך עליו שיהיה שם במקומי כמאמן הקבוצה”.

גאבי (רויטרס)גאבי (רויטרס)

קפטן הקולצ’ונרוס, גאבי, דיבר גם הוא לקראת המשחק: “עדיין לא חשבנו מי יניף את הגביע אם ננצח, הדברים צריכים לקרות באופן טבעי, זה הגמר השמיני שלי עם אתלטיקו והקבוצה מאוחדת, אנחנו צריכים לנצח”.

הספרדי התייחס גם לשמועות סביב עתידו של חברו לקבוצה אנטואן גריזמן: “אני חושב שהעתיד שלו תלוי במה שיקרה, מה שהוא רוצה זה לזכות בתארים. זה כואב שהמידע עליו יוצא החוצה כל הזמן”. לסיכום, סימן גאבי את היריבה אותה ירצה לפגוש בסופרקאפ האירופי: “אשמח לשחק שם מול ריאל מדריד”.

גריזמן חוגג (רויטרס)גריזמן חוגג (רויטרס)

מאמן מארסיי, רודי גרסיה, התייחס לסיכויים של קבוצתו: ”אנחנו יודעים שהניסיון נמצא בצד של אתלטיקו, אבל גם לנו יש שחקנים מנוסים, ששיחקו במשחקי גמר וזכו בתארים. יש לנו הרבה כבוד ליריבה, אבל אנחנו מודעים לזה שהכל יוכרע על המגרש ובמשחק אחד הכל אפשרי. השנה אנחנו חוגגים 25 שנים לזכייה בליגת האלופות ואנחנו רוצים להיות המועדון הצרפתי שזוכה בליגה האירופית. אנחנו רוצים לזכות, אבל אתלטיקו עומדת בדרך שלנו וזאת הולכת להיות משימה קשה”. 

רודי גרסיה (רויטרס)רודי גרסיה (רויטרס)

דימיטרי פאייט שהיה בספק למשחק יהיה כשיר ודיבר על נקודות המפתח למשחק: “למדנו את היריבה כמו שצריך וננסה להיות אפקטיביים. בסופו של דבר, המנצחת היא זו שכובשת יותר, לא הקבוצה שמשחקת את המשחק היפה ביתר. יש לנו הזדמנות להמשיך את הסיפור אהבה הזה, בצרפת מצפים מאיתנו להרבה”.

מארסיי: סטיב מנדאנדה, לואיס גוסטבו, אדיל ראמי, בואנה סאר, ז’ורדן אמאבי, מורגן סנסון, פרנק זמבו אנגוייסה, לוקאס אוקאמפוס, דימטרי פאייט, פלוריאן תובאן, ולרי ג’רמאין.

אתלטיקו מדריד: יאן באובלק, דייגו גודין, חוסה חימנז, שימה ורסאלקו, לוקאס הרננדס, גאבי, סאול ניגס, אנחל קוראה, קוקה, דייגו קוסטה ואנטון גריזמן.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */