יום חמישי, 16.05.2024 שעה 12:58
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • 0 - 0
  • מכבי חיפה

נשארה חזקה: 0:2 נהדר לסכנין על הפועל חיפה

החניכים של סילבס הגיעו חדים לגביע הטוטו והפגינו דומיננטיות בסמי עופר, קלינגר והסגל המחודש לא הצליחו להגיב. חילו כבש את הראשון, מלמד הכפיל

|
גיא מלמד חוגג עם בירם כיאל (עמרי שטיין)
גיא מלמד חוגג עם בירם כיאל (עמרי שטיין)

הפועל חיפה אירחה הערב (ראשון) את בני סכנין באצטדיון סמי עופר במסגרת המחזור הראשון של שלב הבתים בגביע הטוטו של עונת 2022/23, שכן האורחת הפגינה דומיננטיות מרשימה וגברה על המארחת 0:2 משערים של חסן חילו בכדור קרן וגיא מלמד.

ההתמודדות נפתחה בסערה עם מצבים בשני הצדדים כשהמשחק היה די פתוח עם מעברים ומתפרצות, אלא שבאחד מהם איברהימה קונטה נבלם בכדור שהוביל לכדור קרן, אותו בירם כיאל הגביהה ישירות לראש של חסן חילו במרכז הרחבה. הבלם נגח פנימה בדקה ה-12 והעלה את חניכיו של חיים סילבס ליתרון.

במחצית השנייה האורחים לא הסתפקו ביתרון השביר ואיברהימה קונטה הכניס כדור עומק גאוני לגיא מלמד שחצה את כל חוליית ההגנה וקיבל את הכדור מול אוהד לויטה באחד על אחד, כשבסופו של דבר הוא מגלגל מול שער ריק בדקה ה-56 – בסיום 0:2 לסכנין על החבורה המתחדשת של ניר קלינגר.

סילבס:"ניצחנו בצדק"

האדומים מהכרמל ינסו להתאושש בהמשך הדרך נגד מכבי בני ריינה והפועל חדרה בגביע הטוטו ולחבר את כל שחקני הרכש החדשים, בעוד החבורה של סילבס תשחק מול הפועל חדרה ולאחר מכן תפגוש את עירוני קריית שמונה.

מחצית ראשונה

דקה 1: השופט גל לוי הוציא את המשחק לדרך!

השופט גל לוי (עמרי שטיין)השופט גל לוי (עמרי שטיין)
חיים סילבס (עמרי שטיין)חיים סילבס (עמרי שטיין)
ניר קלינגר (עמרי שטיין)ניר קלינגר (עמרי שטיין)

דקה 8: דינו שטיגליץ ביצע עקיפה יפה לקווי והעביר כדור רוחב על סף רחבת ה-16, גידי קאניוק בעט בצורה חלשה לידיו של גד עמוס שלא הצליח להשתלט על כדור פשוט שיצא לקרן.

דקה 9: קווי ממשיך להיות פעיל, והפעם חתך עם הכדור פנימה למרכז מ-20 מטרים ובעט לפינה הקרובה אליו, כדור שגד עמוס הדף יפה הצידה לקרן. 

איברהימה קונטה ודור מלול נאבקים על הכדור (עמרי שטיין)איברהימה קונטה ודור מלול נאבקים על הכדור (עמרי שטיין)

דקה 11: בירם כיאל הוציא קדימה מתפרצת מהירה בכדרור כשהוא רץ לבד חופשי במשך 20 מטרים כשבסוף המהלך הוא מעביר את הכדור לקונטה שבעט ונבלם לקרן. מהלך נהדר של הקשר הוותיק.

שער! בני סכנין עולה ליתרון 0:1 בדקה ה-12: בירם כיאל הגביהה את כדור הקרן למרכז הרחבה וחסן חילו עלה נהדר מעל כולם, הבלם בן ה-23 נגח פנימה וחגג את שער היתרון.

חסן חילו חוגג (עמרי שטיין)חסן חילו חוגג (עמרי שטיין)
חסן חילו עולה לנגיחה וכובש (עמרי שטיין)חסן חילו עולה לנגיחה וכובש (עמרי שטיין)

דקה 25: כיאל, עבדאללה ג’אבר וקונטה עמדו ליד כדור חופשי ממש על סף הרחבה (מ-17 מטרים) כשבסופו של דבר הקשר הוותיק של סכנין בעט שמאלה לכיוון הקורה הרחוקה, אך עדיין החוצה.

שחקני הפועל חיפה מאוכזבים (עמרי שטיין)שחקני הפועל חיפה מאוכזבים (עמרי שטיין)

דקה 27: גיא מלמד העביר את הכדור בהתקפת מעבר לניקולאי דומיטרו שגם הוא חיפש את הקורה הרחוקה עם כדור עוצמתי שגם הוא יצא החוצה.

דקה 28: הפועל חיפה הגיבה בצד השני כשקוואמי קווי כדרר בצד שמאל ובסופו של דבר העביר הגבהה לרחבה, אליה ניסו להגיע גם ניקיטה מוטפאן וגם שובל גוזלן, האחרון נגח מקרוב החוצה ורשם החמצה גדולה. הפועל חיפה עדיין חזק במשחק.

דקה 32: עמית מאיר חטף כדור בנחישות למרוואן קבהא שאיבד את הכדור בעודו אחרון, מאיר נשאר באחד על אחד מול גד עמוס שהצליח להדוף את הבעיט של הקשר הצעיר שהיה צריך לספק סיומת יותר טובה.

עמית מאיר מתקל את גיא מלמד (עמרי שטיין)עמית מאיר מתקל את גיא מלמד (עמרי שטיין)

דקה 38: איהב גנאים הצטרף מקו שני וקיבל כדור מ-30 מטרים, הקשר האחורי ניסה להפתיע מרחוק עם בעיטה מסובבת לפינה הרחוקה אך זאת הייתה חלשה מדי וכלל לא הפתיעה את אוהד לויטה.

בירם כיאל עם הכדור (עמרי שטיין)בירם כיאל עם הכדור (עמרי שטיין)

דקה 43: איברהימה קונטה קיבל את הכדור בצד שמאל במתפרצת, חדר לתוך הרחבה וחתך פנימה לאמצע, אך שחרר בעיטה אלכסונית חזקה ללא סיבוב ומעל השער אף על פי שהייתה לכיוון הקורה הרחוקה.

45+1: גיא מלמד בעט מרחוק לשערו של אוהד לויטה, השוער של הפועל חיפה הדף הצידה לרגליו של ניקולאי דומיטרו שהשתלט על הכדור ובעט החוצה לפינה הרחוקה, החמצה גדולה לשחקן הכנף של סכנין.

גיא מלמד עם הכדור (עמרי שטיין)גיא מלמד עם הכדור (עמרי שטיין)

מחצית שנייה

דקה 51: פביאן ספורקסלדה פרץ באגף ימין בצורה נהדרת עם המהירות ועבר שני שחקנים, כשבסופו של דבר העביר כדור רוחב למרכז הרחבה ומשם הכדור הורחק לקרן.

שער! בני סכנין עלתה ל-0:2 בדקה ה-56: איברהימה קונטה קיבל את הכדור בין קו הקישור לקו ההגנה של הפועל חיפה ומשם הכניס כדור עומק גאוני שחתך את כל הגנת היריבה והשאיר את גיא מלמד מול אוהד לויטה, האחרון עוד הדף את הבעיטה הראשונה אך החלוץ דחק אחר כך מול שער ריק בדרך ליתרון כפול.

גיא מלמד חוגג עם איברהימה קונטה (עמרי שטיין)גיא מלמד חוגג עם איברהימה קונטה (עמרי שטיין)
חנן ממן ואלון תורג'מן מאוכזבים (עמרי שטיין)חנן ממן ואלון תורג'מן מאוכזבים (עמרי שטיין)

דקה 84: פביאן ספורקסלדה שוב קיבל את הכדור בצד ימין של רחבת הפועל חיפה וחלף בקלילות על ניסו קפילוטו בדרך לשער, אלא שהוא נשאר בזווית קשה מול אוהד לויטה ובעט לידיו בכדור שיצא לקרן.

דקה 87: איהב גנאים ביצע עבירה אגרסיבית על גל אראל ובמקום התפתח עימות קצר בין השניים. הקשר הוותיק של הפועל חיפה הגביהה לאחר מכן כדור חופשי 35 מטרים אלכסונית, בתוך הרחבה פגש אותו אלון תורג’מן בצורה לא טובה שנגח מעל השער בצורה חלשה.

דקה 90+4: השופט גל לוי מסיים את ההתמודדות, בני סכנין מנצחת את הפועל חיפה בחוץ 0:2.

הרכב הפועל חיפה: אוהד לויטה; דור מלול, אנדריי מירון, ניסו קפילוטו, דינו שטיגליץ’, עמית מאיר (רועי רבינוביץ’, 65), לאנדרו סילבה, גידי קאניוק (חנן ממן, 57), ניקיטה מוטפאן (דודו אלטרוביץ’, 82), קוואמי קווי (גל אראל, 57) ושובל גוזלן (אלון תורג’מן, 57).

הרכב בני סכנין: גד עמוס, פביאן ספורקסלדה, מרוואן קבהא, חסן חילו (מארון גנטוס, 67), עבדאללה ג’אבר, איהב גנאים, בירם כיאל (אחמד טאהא, 78), רועי שוקרני (אנטה פוליץ’, 86), איברהימה קונטה, ניקולאי דומיטרו (בסיל חורי, 78) וגיא מלמד.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */