יום חמישי, 28.03.2024 שעה 13:39

חירין גברה על גלושקו וזכתה באליפות ישראל

הפתעה גדולה: ניקול ניצחה בשלוש מערכות, 6:2, 4:6 ו-4:6 את המדורגת מספר 1 בארץ, שזכתה אשתקד בתואר, וקטפה לראשונה בקריירה את תואר אלופת ישראל

|
לינה גלושקו וניקול חירין (אלכס גולדנשטיין, איגוד הטניס)
לינה גלושקו וניקול חירין (אלכס גולדנשטיין, איגוד הטניס)

רגע השיא של השנה בטניס הישראלי הגיע היום (שבת) במרכז הטניס העירוני שברעננה כאשר טורניר גמר אליפות ישראל Wilson 2021 נפתח עם משחק הנשים. המדורגת מספר 1, לינה גלושקו, הופתעה על ידי ניקול חירין בתום משחק נפלא ומלא בקאמבקים. חירין בת ה-20 זכתה לראשונה בקריירה שלה באליפות ישראל עם 6:2, 4:6 ו-4:6 בסיום.

כזכור, גלושקו ניצחה בחצי הגמר 2:6 ו-5:7 את ניקול נדל, אחרי שקודם לכן השלימה את הניצחון ברבע הגמר על אגם גמליאל. מנגד, חירין, עבורה מדובר היה בגמר ראשון בקריירה, הגיעה אחרי שניצחה 0:6 ו-3:6 את קארין אלטורי הצעירה.

חירין התרגשה בסיום האליפות: "היה מרגש מאוד לזכות באליפות ישראל בפעם הראשונה, זה ציון דרך לקריירה שרק התחילה. אחרי המערכה הראשונה ירד לי הלחץ, השתחררתי, העליתי רמה וזכיתי במערכה השנייה. אז נכנסתי לרצף של זכייה בחמישה משחקונים רצופים, הייתי מאוד בלחץ ב-0:5 ולא סגרתי את המשחק. ביתרון 4:5 במערכה המכרעת לקחתי את עצמי בידיים, החלטתי שאני לא מפסידה את המשחק וניצחתי”.

בנוסף, הטניסאית הצעירה זכרה להודות לאנשים שעזרו לה להגיע להישג: “אני רוצה להודות להורים שלי שעוזרים ותומכים בי מגיל שלוש, כשהחזקתי מחבט בפעם הראשונה. למאמן הכושר אורן בר נור שעובד אתי בשנתיים וחצי האחרונות, לאייל אומיד שעוזר לי בשלושת השבועות האחרונים וליואב שב שליווה אותי בשנה האחרונה במסגרת נבחרת הבנות של איגוד הטניס".

ישי עוליאל וניקול חירין (אלכס גולדנשטיין, איגדו הטניס)ישי עוליאל וניקול חירין (אלכס גולדנשטיין, איגדו הטניס)

לינה גלושקו שיתפה: "ציפיתי לסיים את השבוע אחרת, רציתי להגן על התואר, אבל זה ספורט וזה טניס וזה אכזרי לפעמים. אני מאוד שמחה בשביל ניקול, לגמרי מגיע לה, היא עובדת קשה וכל הכבוד לה. הייתה לי שנה מדהימה, אני מסתכלת על הדברים הטובים שקרו לי השנה ומחכה ל-2022".

,הזוכים באליפות ישראל (אלכס גולדנשטיין איגוד הטניס),הזוכים באליפות ישראל (אלכס גולדנשטיין איגוד הטניס)

מהלך המשחק:

גלושקו פתחה חזק מאוד את המשחק עם אייס מוקדם ו-0:40 חלק במשחקון הראשון. חירין השיגה את הנקודה הראשונה שלה במשחקון השני, אך איבדה את ההגשות ונשברה על ידי גלושקו החזקה. ניקול המשיכה לעשות טעויות ואפשרה ללינה לשוט ל-0:3 קל. חירין התחילה את המשחקון הרביעי עם שתי שגיאות, אך בהמשך השיגה את האייס הראשון שלה במשחק. בסופו של המשחקון הצמוד ביותר עד כה, ניקול צימקה ל-3:1.

לינה גלושקו (צילום: אלכס גולדנשטיין, איגוד הטניס)לינה גלושקו (צילום: אלכס גולדנשטיין, איגוד הטניס)

חירין נכנסה לעניינים, הצליחה לשבור את לינה אחרי משחק הגשה לא טוב שלה וצימקה ל-3:2. חירין כבר הוליכה 0:40, אך גלושקו יצרה מהפך נהדר, ניצחה במשחקון, שברה שוב את ניקול ועלתה ל-2:4. גלושקו עשתה משחקון ענק תוך תצוגה התקפית נפלאה, ניצחה ועלתה ל-2:5. גלושקו התקשתה במשחקון האחרון אך בסופו ניצחה את המערכה הראשונה 2:6.

גלושקו המשיכה במשחק ההתקפי הנפלא שלה וניצחה את המשחקון הראשון במערכה השנייה. את המשחקון השני חירין הצליחה לנצח והשוותה ל-1:1. במשחקון הבא גלושקו עשתה מספר טעויות לא מחויבות למציאות ואפשרה לחירין להשיג שבירה ולעלות ליתרון 1:2. ניקול המשיכה בקאמבק היוצא דופן שלה, שמרה על ההגשות ועלתה ל-1:3. במשחקון הבא ניקול הגיבה בצורה מושלמת לכל הגשה של גלושקו, השיגה שבירה כפולה ועלתה ל-1:4 מבטיח.

ניקול חירין (אלכס גולדנשטיין)ניקול חירין (אלכס גולדנשטיין)

במשחקון הבא חירין החטיאה שלוש חבטות רצופות ולינה צימקה ל-4:2. חירין המשיכה במשחק האגרסיבי שלה, ניצחה משחקון אדיר ועלתה ל-2:5. גלושקו נפצעה במפשעה וקיבלה דקות ארוכות טיפול רפואי שבסופו היא חזרה למגרש, שברה את ניקול חירין וצימקה ל-5:3. גלושקו, שנראתה בהמשך לא נינוחה בעקבות הפציעה שספגה, הצליחה לשבור את ניקול  במשחקון הארוך והצמוד ביותר שנערך עד כה וצימקה ל-5:4. חירין שמרה על ההגשות, התמודדה עם הלחץ וגברה על המדורגת מספר 1 בארץ 4:6 בתום המערכה השנייה.

חירין התחילה עם שבירה מוקדמת את המערכה השלישית ועלתה ל-0:1 בתום משחקון צמוד במיוחד. ניקול המשיכה להציג טניס חכם ויעיל ועלתה ל-0:2 חשוב. חירין המשיכה בבריחה שלה מול גלושקו שלא מצאה פתרונות, עלתה ל-0:3 נפלא והשיגה שבירה חשובה במיוחד. חירין המשיכה במערכה המושלמת שלה ועלתה ל-0:4 בדרך לניצחון גדול. גלושקו לא ויתרה, ואחרי שניקול כבר הוליכה 0:5, היא התחילה לעשות המון טעויות, נכנסה ללחץ גדול ואפשרה ללינה לחזור כבר עד 5:4 עם קאמבק פשוט אדיר. בסופו של דבר ניקול עמדה בלחץ, ניצחה את המשחקון האחרון, גברה 4:6 על גלושקו וזכתה באליפות ישראל.

ניקול חירין ולינה גלושקו (צילום: אלכס גולדנשטיין, איגוד הטניס)ניקול חירין ולינה גלושקו (צילום: אלכס גולדנשטיין, איגוד הטניס)
אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */