יום שישי, 29.03.2024 שעה 15:39
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6220-5526מכבי ת"א1
5518-5526מכבי חיפה2
4919-4526הפועל ב"ש3
4732-3826הפועל חיפה4
3426-2726מכבי בני ריינה5
3331-2626בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3133-2826הפועל ירושלים1
3048-3126מכבי פ"ת2
2841-2926מכבי נתניה3
2838-2126הפועל חדרה4
2637-2926הפועל ת"א5
2534-3426בית"ר ירושלים6
2242-2026מ.ס אשדוד7
1939-2026הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 30/03, 16:00
  • הפועל חיפה
  • הפועל חדרה
  • שבת, 30/03, 17:00
  • הפועל פ"ת
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 30/03, 19:30
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי ת"א
  • שבת, 30/03, 20:00
  • בני סכנין
  • מכבי נתניה
  • ראשון, 31/03, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי חיפה
  • ראשון, 31/03, 20:30
  • מכבי בני ריינה
  • הפועל ירושלים
  • שני, 01/04, 20:00
  • הפועל ת"א

ביקורת בהפועל תל אביב: חזרנו שנה אחורה

תסכול אצל האדומים שמתחת לקו האדום אחרי ה-1:0 לבני יהודה: "זה נראה רע, לא מעניין שהיינו יותר טובים". תנאיו של יצחק סוכמו, קוטליה מחפש קבוצה

|
דורון ליידנר מאוכזב (רדאד ג'בארה)
דורון ליידנר מאוכזב (רדאד ג'בארה)

משה סיני וניר קלינגר ציינו שנה לקדנציה שלהם בהפועל תל אביב לאחרונה. כשהם הגיעו למתחם חודורוב בנובמבר 2019 כדי להציל את הקבוצה מפתיחת העונה הרעה שלה, היא הייתה עם 7 נקודות, קצת מעל הקו האדום. שנה אחרי, בנובמבר 2020, הפועל ת"א נמצאת מתחת לקו האדום, עם 5 נקודות, כשניסו אביטן מוריד אותה בעצמו לאזור המסוכן, עם הניצחון 0:1 של בני סכנין על מ.ס אשדוד, בעוד הקבוצה של קלינגר הפסידה בעצמה אתמול (שבת) 1:0 לבני יהודה באצטדיון בלומפילד.

בהפועל ת"א לא חלמו אפילו בחלומות הכי שחורים שלהם שהם יהיו מתחת לקו האדום כבר בפתיחת העונה, ובטח שלא במאזן עגום שכזה - אחרי הפסד שני ברציפות (מתוך ארבעה), משחק שלישי ללא כיבוש שער ובסך הכל שלושה שערים העונה (רק אחד מהם שער שדה) – שגורר אכזבה גדולה והרבה תסכול אצל האדומים.

תגובות הפועל ת"א לאחר ההפסד

ואכן, בעלי המועדון לא מרוצים בלשון המעטה מהתוצאות של הקבוצה, כפי שישנה אכזבה כללית מבניית הסגל ומשחקנים רבים, אבל הם לא ממש נמצאים בסביבת הקבוצה כדי להביע את אכזבתם. רק שהמסרים הללו מועברים לוולפסון בדרכים לא דרכים, שכן הבעלים זזו הצידה לאחרונה מהניהול השוטף. בעוד בועז ומאיר תושב עשו זאת בקיץ, איציק ניסנוב לקח צעד אחורה בשל ענייניו האישיים וגם זאב גרינברג ממעט להגיע למתחם מאז שמונתה אודליה פרידמן לתפקיד המנכ"לית. היחידי שנוכח ומגיע מדי פעם הוא שרון ניסנוב.

"זה נראה רע, כאילו חזרנו שנה אחורה", ביקרו בהפועל ת"א. "שוב קבוצה שיש לה פוטנציאל להצליח, אבל גם אם תשחק בלי הגבלת זמן לא תצליח לכבוש. כרגע אנחנו קבוצת תחתית, מתחת לקו האדום, שלא מצליחה לתת גול לאורך זמן וזה לא נראה שיש לה סקוררים גדולים באופק. זה לא מעניין אף אחד שהיינו יותר טובים או שאנחנו ממשיכים להשתפר ולהיראות טוב ביחס ליריבות, כל עוד הכדור לא ברשת. הכל אצלנו 'אם ואם ואם'. עם משפטים כאלה לא הולכים למכולת, לא מנצחים משחקי כדורגל וגם לא נשארים בליגה".

עומרי אלטמן מנסה להגיע לכדור (רדאד ג'בארה)עומרי אלטמן מנסה להגיע לכדור (רדאד ג'בארה)

בהפועל ת"א אכן חוששים מהכיוון שאליו הולכת הקבוצה העונה, כשקצב צבירת הנקודות מדאיג ולסיני ולקלינגר יש הרבה עבודה, לא פחות מאתגרת מזו שהייתה להם כשהגיעו בשנה שעברה. בעוד הקבוצה משחקת לא רע ומגיעה למצבי כיבוש, ולא מצליחה להבקיע, כשעומרי אלטמן, אושר דוידה ורועי זיקרי החמיצו בזה אחר זה, ארמנדו קופר היה חלש ולבאן קוטליה מאכזב אך גם לא ממש קיבל צ'אנס אמיתי להראות מה הוא יודע.

לגבי שאר שחקני ההתקפה של הפועל: עדן הרשקוביץ קיבל כ-200 דקות בסך הכל ולא הספיק לבוא לידי ביטוי, שחר הירש לא עבר מבחן כשירות לאור הרגישות ממנה הוא סובל בשריר הירך האחורי (הוא קיבל פחות מ-90 דקות מפתיחת העונה בליגה), אופק עובדיה הרשים וכבש בכל משחקי האימון של הקבוצה בפגרת הקורונה וממעט לשחק ושביט מזל בכלל לא נספר למרות שקיבל את הקרדיט לא פעם ולא פעמיים בפלייאוף העליון בעונה שעברה וסומן כמי שעתיד לתפוס מקום בהתקפה האדומה.

רועי זיקרי ויוסיף מוסא (רדאד ג'בארה)רועי זיקרי ויוסיף מוסא (רדאד ג'בארה)

לקראת תחילת חודש דצמבר, חודש לפני חלון ההעברות בינואר, דברים צריכים להשתנות ומהר בהפועל ת"א, כשמלבד בניית הסגל (בפרט הנפילות עם הזרים), האכזבה מהחלק ההתקפי והמגבלות התקציביות בקיץ האחרון, סיני וקלינגר ינסו לבצע מתיחת פנים במסגרת התקציב שנותרה (בכפוף לרשת הביטחון ולהשקעת הבעלים) וכן לשחרר שחקנים כדי להביא אחרים במקומם – ראש בראש.

מהלך שעשוי בהחלט לקרות בקרוב הוא החלפתו של קוטליה בגיל יצחק. ל-ONE נודע תנאיו של החלוץ ששוחרר לבקשתו ממכבי חיפה סוכמו בהפועל ת"א וכי הוא מתאמן במתחם חודורוב עד אשר יימצא פתרון כלכלי לחוזהו והמועדון יוכל להחתימו. מי שצפוי לפנות את מקומו, בהקדם האפשרי מבחינת המועדון, הוא קוטליה, כאשר ל-ONE נודע כי מעבר לעובדה שבהפועל ניסו להגיע איתו לסיכום על שחרור לקראת סגירת חלון ההעברות בקיץ, הוא כבר מחפש לעצמו קבוצה אחרת. בנוסף, הוא אף סיפר לחבריו על אכזבתו מהעובדה שהוא כמעט ולא קיבל הזדמנויות להוכיח את יכולתו, כשפתח רק פעם אחת בהרכב בפתיחת העונה. בכל מקרה, הוא לא יישאר בקבוצה במצב העניינים הנוכחי.

לבאן קוטליה תופס את הראש (רדאד ג'בארה)לבאן קוטליה תופס את הראש (רדאד ג'בארה)

ואם היכולת הטובה לא מנחמת את האדומים, הם דווקא מרוצים מהציוות בין סיאנדה קולו לאדי גוטליב, כשהדרום אפריקאי הולך ונראה טוב יותר ויותר, כשגם עמנואל בואטנג קיבל מחמאות על הופעתו כמחליף במשך כחצי שעה. ואם שחקן כמוהו, שהיה בחופשה בגאנה, סיים בידוד בן 12 יום וערך אימון אחד בסך הכל ביום שישי – בולט ככה ביחס לשאר, זה אומר הרבה על הפועל ת"א של העונה. דורון ליידנר - שלא שיחק כשלושה חודשים מאז מחזור הפתיחה מול הפועל כפר סבא, התגייס, החסיר אימונים בטירונות, ירד לנוער ונפצע – נראה טוב בדקות שקיבל כמחליף ונראה שהוא צפוי לקבל קרדיט מחודש בקבוצה אחרי שפרץ בענק בעונה שעברה.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */