יום שישי, 19.04.2024 שעה 23:07
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

שהר: יכולתי להיות גדול הכובשים של באר שבע

החלוץ שעזב לאפואל ניקוסיה סיכם: "החלטה קשה, אך רציתי לאתגר את עצמי. ראיתי ששחקנים עוזבים והסתכלתי גם על זה", "מכבי חיפה? אני ובכר בקשר טוב"

|
בן שהר (נעם מורנו)
בן שהר (נעם מורנו)

הפועל באר שבע נפרדה בשבוע שעבר מהחלוץ הבכיר שלה, בן שהר, שעבר לאי השכן וישחק בשנתיים הקרובות באפואל ניקוסיה. הערב (ראשון) שהר ערך מסיבת עיתונאים ב’זום’ בה נפרד מהקבוצה האדומה.

ההחלטה לעזוב את ב”ש: “אם הייתי נשאר אולי הייתי כן מגיע לגדול כובשי השערים של ב”ש. ההחלטה הייתה קשה, גם להעביר שני ילדים לקפריסין אחרי חמש שנים שהייתי בארץ. לקחתי את ההחלטה שלי בלב שלם, רציתי לאתגר את עצמי ומחדש ולצאת מאזור הנוחות. נגעתי בכל התארים בב”ש והמתנה הכי גדולה הייתה הגמר גביע והגול”.

בן שהר במדי אפואל ניקוסיה (אפואל ניקוסיה)בן שהר במדי אפואל ניקוסיה (אפואל ניקוסיה)

ההשפעה של עזיבת שחקנים על ההחלטה: “ראיתי ששחקנים עוזבים והסתכלתי גם על זה, אבל הרגשתי שאחרי הזכייה בגביע ואמרתי ‘אוקיי’ מה הלאה. כמובן שראיתי גם לאן הפועל באר שבע הולכת וגם מבחינה כספית ויש קיצוצים. מי שהיה מאורע בפרטים ידע שהחלטתי לקצץ הרבה מאוד כסף. אבל כשהגיע הצעה מניקוסיה הרגשתי שאני צריך את הדבר הבא, הדרייב הבא. בסופו של דבר זה יצא טוב לשני הצדדים. גם אני עזרתי מאוד לב”ש מבחינת התקציב. לצערי עזבו הרבה שחקנים, אני מקווה שיהיו יותר צעירים שיובילו את המועדון. אני מאוד שמח”.

ההשפעה הכלכלית על עזיבתו: “אני לא אוהב שמדברים על העניין הכספי. צריך תמיד לראות תמורה למה שנותנים לך. בב”ש, אם להיות אמיתי, הייתי בכל הרגעים המשמעותיים של הקבוצה. אני לא אוהב שמדברים מבחינה כספית. בסופו של דבר אני כן חשבתי בעניין הזה גם על המועדון וראיתי שהמצב לא טוב. אנחנו רואים מה קורה. כל השיקולים שלי, זה מה שבחרתי. יש לי סוג של מענק שאני אמור לקבל וגם פה הלכתי עם המועדון כי הוא באמת חשוב לי. עברתי פה דרך והוא נתן לי המון לאורך השנים. בסופו של דבר אני רוצה לעזור להם וששני הצדדים ירוויחו”.

בן שהר (חגי מיכאלי)בן שהר (חגי מיכאלי)

המועדון המפואר אליו הגיע: “שיחקתי מולם אבל ברגע שאתה מגיע לפה ורואה את מתחם האימונים אתה בהלם. יש בריכה ענקית וחדר כושר ענקי עם ג’קוזי ומה לא. יש 6-7 פיזיותרפיסטים. אתה הולך ברחוב וכולם מדברים על אפואל ניקוסיה. מכירים אותו גם בעולם כי באים לפה הרבה זרים. הם קיבלו החלטה בגלל שזה מועדון גדול שעשה דרך באירופה. אני כמובן צריך להוכיח שאני יכול להתמודד גם פה”.

הלחץ של אוהדי ב”ש בעקבות העזיבות: “זה לא תהיה הקבוצה הגדולה של השנים האחרונות, להשיג את מה שהשגנו בחמש שנים זה פעם ב. צריך אולי להסתכל על זה אחרת, אבל גם אם זה לא יהיה השנה או שנה הבאה היא בונה את עצמה מחדש. צריך לבנות דרך איזון תקציבי ומקווה שהם ידעו לנהל את זה נכון. אם ילמדו לנהל נכון, הם יראו טוב גם בשנים הבאות. אם הניהול לא יהיה טוב אז תהיה ירידה. אני סומך על האנשים שם”.

אוהדי הפועל באר שבע (רדאד ג'בארה)אוהדי הפועל באר שבע (רדאד ג'בארה)

הנבחרת: “מונס וזהבי משחקים טוב וכמובן שיש תחרות טובה. גם אני חושב שאני יכול לעזור לנבחרת ישראל. אבל אני צריך להוכיח את עצמי, לתת פה שערים ולהראות שאני מסוגל. בסוף זאת החלטה של מאמן אבל אני יודע שאני יכול לתרום לנבחרת. יש לי מעל 40 הופעות ואני יכול לעזור”.

האם אפר לומר שנטש את ב”ש: “ברדה ומליקסון הם אגדות ומגיע להם להיות כאלה. אני ממש לא חושב על נטישה, אני לא חושב שזה התחושה של הקהל. קיבלתי אלפי הודעות תודה. במצב הנתון, גם אם הייתי מקצץ הרבה מאוד כסף להפועל באר שבע היה קשה להשאיר אותי. אני עשיתי בשביל הבית שלי ו-ויתרתי על הרבה מאוד כסף בשביל שהם יוכלו להתנהל בשנים הבאות. לקח לי הרבה זמן בשביל לראות מה קורה עם הפועל ב”ש”.

אליניב ברדה (דוברות הפועל באר שבע)אליניב ברדה (דוברות הפועל באר שבע)

איפה עומדת ב”ש מבחינת המועדונים בהם שיחק: “אני לא יודע אם להגיד שזו הקבוצה הכי גדולה שהייתי בא בארץ, כי גם הייתי בהפועל ת”א שהיינו בליגת האלופות. אני יכול להגיד שהעוצמות שהיו לקבוצה הזו אדירות. האליפויות שלקחנו היו מאוד עוצמתיות. קבוצות היו באות ומפחדות מטרנר. הרגשנו שמהדקות הראשונות היינו דורסים. היה חיבור מדהים, גם עם הצוות המקצועי. הכל היה מאוד עוצמתי וחזק. היה כיף להיות שייך לקבוצה כזו”.

מכבי חיפה וברק בכר: “אני בקשר מאוד טוב עם ברק בכר, אני מדברים עד עכשיו. יש לחיפה את השחקנים שלה, החלוצים שלה ויש דברים גם מעבר. לא הגעתי למכבי חיפה, הגעתי לניקוסיה אז אין לי מה להגיד יותר מזה”.

ברק בכר (ראובן כהן, האתר הרשמי של מכבי חיפה)ברק בכר (ראובן כהן, האתר הרשמי של מכבי חיפה)

האם תם עידן בהפועל ב”ש: “כן, זה סוג של תם עידן של שחקנים שהיו פה באליפויות הראשונות. רק טאהא וצדק נשארו. אבל יהיה עידן חדש למועדון הזה. יש שם אנשים טובים כמו ברדה, מליקסון, אסי ויוסי אבוקסיס. אני לא בטוח שזה יהיה קל, אבל זה ייקח זמן. אני מקווה שהם יצליחו למצוא את הדרך הנכונה”.

התדמית של הכדורגל הקפריסאי: “היו הרבה שיקולים. דווקא מבחינת משכורות אני פחות נוגע בזה אני יודע שזה מתנהל טוב. הייתי במקומות מבחינת מקצוענות ויחס יש תזונאי שעובד איתך יום יום וההתנהלות היא מאוד מקצועית, רואים שבאתי למועדון גדול. אני לא יודע מה הסטיגמה על קפריסין אבל הגעתי למועדון גדול עם שאיפות באירופה. אני מאוד שמח ומחכה להתחיל לשחק”.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */