יום שישי, 19.04.2024 שעה 23:35

מוקדמות אליפות אירופה לגברים בכדורעף בישראל

האיגוד זכה בהגרלה לאירוח המשחקים, הכחולים לבנים יתמודדו מול נבחרות בולגריה ואוסטריה במהלך ינואר על שני כרטיסי עלייה לאליפות שתתקיים ב-2021

|
נבחרת הגברים של ישראל (איגוד הכדורעף)
נבחרת הגברים של ישראל (איגוד הכדורעף)

ישראל תארח את משחקי מוקדמות אליפות אירופה בכדורעף, כך נקבע על ידי ההתאחדות האירופית ב-CEV. בעקבות משבר הקורונה וחיפוש פתרון לטורניר המוקדמות, ההתאחדות האירופאית "שלחה" כל בית משחקים ואת נציגי הנבחרות לקיים פגישות "זום" על מנת למצוא פתרון לקיום משחקי המוקדמות, כל בית משחקים הורשה לחפש פתרון יצירתי שיתאים לכל הנבחרות.

לאחר מספר דיונים לא פשוטים מול נציגי נבחרות אוסטריה ובולגריה ונציג ההתאחדות האירופאית על תאריך, שיטת המשחקים ומיקום אירוח, נקבע מפגש מכריע אתמול (רביעי) כאשר כל מדינה התבקשה להציג הצעה סופית שתעלה לאישור ובהסכמת כל השותפים וכמובן בחותמת סופית של נציג ההתאחדות האירופאית ב- CEV

שעה של דיונים "חמים" הובילו להחלטה הראשונה שנקבעה – דחיית המשחקים מחודש אוגוסט לינואר. ההצעה השנייה שהפתיעה את שאר השותפים והוצגה ע"י הנציג הבולגרי הייתה בקשה לקיום טורניר אחד ולא שניים כפי שנקבע בעבר, וקיום הגרלה על המדינה המארחת. שלושה כדורים עם שמות המדינות התערבבו להם בכד זכוכית, והפתק עם שמה של ישראל קפץ ראשון בידו של נציג ההתאחדות האירופאית - בכך ישראל זכתה לארח את בית B.

נועם כץ. מתנה לכדורעף הישראלי (חגי מיכאלי)נועם כץ. מתנה לכדורעף הישראלי (חגי מיכאלי)

המשחקים יתקיימו בין ה 10/17 בינואר, כאשר כל קבוצה תשחק נגד השנייה פעמיים, סדר המשחקים ומיקום הטורניר יקבע בהמשך (סה"כ - 6 משחקים). אימפריית הכדורעף הבולגרית הממוקמת במקום ה-10 באירופה ובמקום ה-14בעולם ונחשבת לפייבוריטית בבית, נבחרת אוסטריה (25) ונבחרת ישראל (28) ככל הנראה יתמודדו ביניהן על הכרטיס השני לאליפות.

אביתר דותן יו”ר האיגוד: "כבוד גדול לאיגוד הכדורעף לארח את מוקדמות אליפות אירופה ותודה לכל המעורבים, נבחרת הגברים החלה את אימוניה השבוע בשיא המרץ הנבחרת בנויה משחקנים מנוסים וצעירים מוכשרים. כולי תקווה שהצוות המקצועי והשחקנים ידעו לנצל את ההזדמנות והעצמה במשחקי הבית על מנת לעלות לאליפות אירופה"

נועם כץ מאמן הנבחרת: " לפנינו אתגר גדול בהתמודדות מול שתי נבחרות מצוינות. העובדה שהמשחקים יהיו בישראל נותנת לנו רוח גבית לעבוד קשה כדי לבוא מוכנים. לאחר שבוע ראשון של אימונים אני מתרשם שהשחקנים עובדים קשה ומפגינים מחויבות כדי להצליח במשימה. מעל הכל יהיה נהדר לארח משחקים בינלאומיים בישראל ולקדם את ענף הכדורעף."

יניב נוימן מנכ”ל האיגוד :"שמח מאוד על הזכות לארח טורניר שכזה. יש לנו -4 משחקי בית והזדמנות מצוינת לעשות הישג היסטורי, הנבחרת שלנו נהדרת ומוכשרת וכולי תקווה שהכל יתחבר לנו בזמן הנכון. ובנוסף וחשוב מאוד יש לנו את האפשרות המצוינת לחשוף את הענף לחובבי הספורט באירוע יוצא דופן"

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */