יום רביעי, 17.04.2024 שעה 01:20

רונאלדו ועוד 9 כוכבי כדורגל עם רכבים נוצצים

כוכבי הכדורגל הגדולים ביותר בעולם לא מסתפקים ברכב משפחתי וחסכוני בדלק. כריטיאנו משוויץ בבוגאטי של 2.5 מיליון דולר, אבל גם חבריו לא מצטנעים

|
רונאלדו וה-Bugatti Chiron (צ
רונאלדו וה-Bugatti Chiron (צ"מ יו-טיוב)

אין ספק שקשה מאוד לנתק את עולם הכדורגל מעולם הזוהר והרכושנות – בטח כאשר מדובר בכוכבי הכדורגל הגדולים בעולם אשר משתכרים בעשרות מיליוני אירו בכל עונה.

אותם כוכבי כדורגל מפתחים לא פעם את תחביב רכישת מכוניות הפאר והספורט והם גם לא מסתפקים באחת או שתיים – תמיד איכשהו זה מגיע לאוסף רכבים אשר מוצג לראווה בכל הרשתות החברתיות.

בעוד אנחנו, האזרחים מן השורה, לא נרשה לעצמנו מכונית שעולה יותר מכמה עשרות אלפי דולרים, חלק מהאוסף של כוכבי הכדורגל מכיל רכבים אשר שוויים עולה על מיליון אירו, וכיום גם לא קשה למצוא מנעד רחב של רכבים מסוג זה.

כדי לתת לכם טעימה מעולם הזוהר של הרכבים, ריכזנו עבורכם עשרה כוכבי כדורגל שלא מפסידים אף הזדמנות להצטלם ליד “הצעצועים” שלהם.

כריסטיאנו רונאלדו

אחד מהכדורגלנים הטובים ביותר בהיסטוריה וכוכבה של יובנטוס ונבחרת פורטוגל אוהב מאוד לנסוע ב-Bugatti Chiron שלו שעלותה עומדת על כ-2.5 מיליון דולר. נציין גם על הדרך שהיא הותאמה לו באופן אישי, ככה שתתקשו להשיג אותה בעצמכם.

רונאלדו נוהג בבוגאטי (אינסטגרם)רונאלדו נוהג בבוגאטי (אינסטגרם)

דייוויד בקהאם

עם הון של כחצי מיליון דולר, הכוכב של נבחרת אנגליה ומנצ’סטר יונייטד בעבר, לא מתרגש מה-McLaren 720S שלו, שעלותה יכולה להגיע לכ-300 אלף דולר. כאשר הוא הנשיא של קבוצת הכדורגל אינטר מיאמי, הוא לא יכול להרשות לעצמו להיראות במשהו פחות נוצץ.

אדן אזאר

הקיצוני של ריאל מדריד ונבחרת בלגיה מאוהב במכוניות והוא מתהדר ב-Audi R8 שעלותה מתקרבת לרבע מיליון דולר. זו ודאי לא המכונית היחידה באוסף של הכוכב אשר מחזיק גם במספר רכבי מרצדס, BMW, Aston Martin ו-Range Rover.

אנדרס אנייסטה

הסמל הכי גדול של ברצלונה בעשור האחרון, וכובש השער שהביא לספרד את גביע העולם, חייב רכב שמצייג את הייחודיות שלו. הקשר מחזיק ב-Bugatti Veyron אשר בגרסת הסופר ספורט שלו היה הראשון לשבור את מחסום ה-300 מייל בשעה (480 קמ”ש). כאן אגב, מדובר שוב בכמה מיליונים טובים.

סרחיו ראמוס

הקפטן של ריאל מדריד, והסמל הבלתי מעורער של הווינריות בעולם הכדורגל, צריך להיראות עם רכב אשר תואם את המראה שלו. הבלם מחזיק ב-Porsche Panamera שאמנם שווה “רק” 100 אלף דולר – אבל פורש זה פורש.

זו הכלה. Porsche Panamera (צ"מ מתוך יו-טיוב)זו הכלה. Porsche Panamera (צ"מ מתוך יו-טיוב)

וויין רוני

הכוכב של נבחרת אנגליה ומנצ’סטר יונייטד בעבר הסתבך לא פעם בענייני הימורים, אבל עדיין הונו עומד על כ-150 מיליון דולר. השחקן שגדל באברטון מחזיק ב-Lamborghini Gallardo Spyder ששווייה עומד כל כרבע מיליון דולר, וגם היא, כן כן, חוצה את רף ה-300 קמ”ש.

זלאטן איברהימוביץ’

החלוץ השבדי עם הציטוטים הטובים ביותר בעולם, לא יכול להרשות לעצמו להיראות ברכב משפחתי. לאחר שגדל בעוני בארץ מולדתו, וזכה ללא מעט הקנטות, הוא מראה עכשיו לכולם בגדול שהוא יכול לרכוש לעצמו מה שהוא רוצה, דוגמת ה-Porsche Spyder שעלתה לו כ-900 אלף דולר.

טיאגו סילבה

הבלם הברזילאי של פ.ס.ז’, אשר הונו מעורך בכ-50 מיליון אירו, בהחלט מחזיק ב-Nissan GTR אשר עלותה כ-100 אלף דולר. ואם שאלתם על המהירות, גם היא חוצה את רף ה-300 קמ”ש בקלות…

רוברט לוונדובסקי

החלוץ הבלתי נגמר של באיירן מינכן ונבחרת פולין הוא אחד מהחלוצים הטובים ביותר שנראו בעשור האחרון ובין היחידים שמתקרב למסי ורונאלדו בכל הקשור למספרים. לא מפתיע אם כן שהוא לא מוכן לנהוג בפחות מ-Ferrari F12 Berlinetta ששווה 330 אלף דולר ומגיע ל-100 קמ”ש ב-3 שניות.

לואיס סוארס

החלוץ שהצליח להיות היחיד שזכה במלכות השערים בספרד בעידן רואנלדו ומסי מתהדר ב-Audi RS6 שמגיעה ל-100 קמ”ש ב-3.7 שניות. עם הון אישי של כ-100 מיליון אירו הוא בהחלט יכול להרשות לעצמו רכב ב-100 אלף דולר.

רוצים לדעת ראשונים על כל כתבה באזור המוטורי? היכנסו לתפריט באפליקציית ONE בסמארטפון, בחרו “התראות” וסמנו את האזור המוטורי. נתראה בכתבה הבאה!

אסור לפספס
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
נגןמתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
מתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
נגןחכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
חכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */