יום שלישי, 16.04.2024 שעה 21:19

גם הבולס נכנסו להסגר, חואקין עבר ל"שואו" אחר

עדכונים שוטפים: בשיקגו נזכרו במפגש עם הנטס, קפטן בטיס עם לבוש נשי וריקוד, סטף קרי נזכר בערב היסטורי. וגם: הסינים מפחדים באנגליה וריברי תורם

|
חואקין (אינסטגרם)
חואקין (אינסטגרם)

משבר הקורונה נמשך. בזמן שאירועי הספורט מסביב לגלובוס נדחו ובוטלו בזה אחר זה, היום (חמישי) נראה שלא מעט ספורטאים בעולם עוברים לעיסוקים אחרים ומציגים זאת לראוונה ברשתות החברתיות, בעוד במקרים אחרים ישנן חדשות שקשורות ישירות להשפעת הנגיף על הספורט העולמי. אנחנו ב-ONE מביאים לכם את כל החדשות והתגובות למגפה במשך היום.

11:10: במכבי ת”א ממשיכים לקרוא לאוהדים להישאר בבית וגם דור פרץ הצטרף למאמץ.

8:43: חואקין, קפטן בטיס, מצא לעצמו עיסוק בזמן החופשה. האמת – לא צריך להכביר במילים – הווידאו אומר הכל.

חואקין לבוש כאשה ושר ג'יפסי קינגס

8:10: המצב באיטליה ממשיך להיות קשה וכשאר הערים, גם פירנצה נמצאת תחת עוצר עם אלפי חולים. קבוצת הכדורגל של העיר, פיורנטינה, שבעצמה סופרת כמה חולים בין אנשי המועדון, ביניהם הצוות הרפואי וגם שחקנים דוגמת דושאן ולאהוביץ’ ופטריק קוטרונה, החליטה לפתוח בקמפיין גיוס כספים כדי לסייע לבתי החולים במלחמה בנגפים, כשהמטרה היא להגיע לחצי מיליון אירו. מי שסייע משמעותית במשימה היה פרנק ריברי, שתרם מכיסו לא פחות מ-50 אלף אירו. בעלי הקבוצה, רוקו קומיסו, שיבח את ריברי: “אני רוצה להודות לפרנק, אני נולדתי באיטליה והוא בצרפת, אבל שנינו מצאנו את הבית שלנו בפירנצה, וזה התפקיד שלנו לעזור למדינה הזאת”.

8:01: פול פוגבה התאמן יחד עם חברו במנצ’סטר יונייטד ויקטור לינדלוף כשהוא לובש את החולצה של בלז מטווידי, שנדבק בנגיף הקורונה. הוא גם העלה את הווידאו לאינסטגרם ויצר הרבה רעש, כמובן.

7:35: שאלתם את עצמכם מה שחקני ה-NBA עושים בינתיים? אז חלקם יודעים טוב מאוד מה ינעים את זמנם – למשל סטף קרי, שישב וראה את המשחק של הווריירס מול אינדיאנה מדצמבר 2016, אז חברו הטוב קליי תומפסון צלף 60 נקודות ב-3 רבעים וצייץ: “צפיתי בזה ממש כאילו זה היה בשידור חי. במשך 48 דקות הנשמה שלי חייכה. הילד הזה טוב”. לעומת זאת יש שחקני NBA שלא ממש יודעים מה לעשות – למשל קארל-אנת’וני טאונס, שכנראה ממש משתעמם בבית. 

7:12: אחרי שבדומה ליורו, גם קופה אמריקה 2020 נדחה לקיץ 2021, הטורניר נמצא בבעיה, שכן שתי המוזמנות מבחוץ, קטאר ואוסטרליה, לא יוכלו לקחת חלק בקופה אמריקה בגלל מחוייבויות קודמות במוקדמות המונדיאל. מי ישתפו בטורניר במקומן?

7:08: איך שגלגל מסתובב לו. אם לפני חודש כל העולם חשש מהמצב בסין, אז היום מדווח שלראשונה מאז התפרצות המגפה, בווהאן, מוקד ההתפרצות, לא נרשמו הדבקויות חדשות. לעומת זאת באירופה המספרים נוסקים, וגם באנגליה, שלא ממש ידעה להתמודד עם המצב בתחילת הדרך, הסיטואציה לא שונה. מי שהתייחס לכך הוא “מסי של הסנוקר”, או בשמו השני - רוני אוסליבן, שהתייחס לאפשרות הביטול של אליפות העולם הקרובה ואמר: “הרבה שחקנים סינים לא מרגישים בטוחים פה ורוצים לחזור לסין. היו שחקנים סינם שאמרו לי ‘ראש הממשלה שלכם לא יודע מה הוא עושה, הוא משוגע’. הם ממרגישים שהמדינה שלהם עושה מה שצריך לעשות ושם הם מרגישים בטוחים”.

7:00: בברזיל, מאמן פלמנגו ז’ורז’ה ז’זוס עבר בדיקה שלישית שקבעה – הוא לא נדבק בנגיף הקורונה. ז’זוס, שהוביל את פלמנגו לדאבל היסטורי עם זכייה באליפות ברזיל ובקופה ליברטדורס בשנה שעברה, עבר שתי בדיקות שתוצאותיהן לא היו חד משמעיות והיה חשש ממשי שהו אנדבק בנגיף. כעת הוא פרסם פוסט באינסטגרם לפיו הוא נקי וכתב: “קיבלתי הודעה נהדרת שהבדיקה שלי לנגיף יצאה שלילית. אני שמח ומודה על האהבה, התמיכה והדאגה לבריאות שלי. ממשיך להתפלל עבור כל הנדבקים”.

6:56: מזמן לא שמעתם מדויד לואיז? אז בזמן שחבריו הברזילאים ניימאר וטיאגו סילבה ברחו חזרה למולדתם, הבלם ניצל את הזמן כדי להיזכר במעבר הדרמטי שלו מצ’לסי לארסנל וסיפר שאנשים החננו שיחזור: “התגעגעתי לכולם. כל הודעת סמס שקיבלתי, אנשים כתבו לי “תחזור, תחזור, תחזור, תחזור. אנחנו פה בשבילך. היה אדם בן 75 שם שהיה אוכל איתי ארוחת בוקר. הוא כתב לי – אני עדיין פה מחכה לך עם ארוחות הבוקר”.

6:19: בספרד אישרו כי כאשר הכדורגל האירופי יחזור, המפעלים האירופיים ישוחקו בסופי שבוע, במקביל לליגות.

6:01: בארצות הברית דווח כי גם בשיקגו החליטו לשים את קבוצת הכדורסל בהסגר למשך 14 יום, החל מהמשחק של הבולס מול ברוקלין שנערך ב-8 במרץ. המשמעות – השחקנים ייצאו מההסגר בעוד 3 ימים, ב-22 במרץ.

אסור לפספס
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
נגןמתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
מתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
נגןחכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
חכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */