יום שישי, 19.04.2024 שעה 04:59
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

"הסתכלתי במראה ולא יכולתי לראות את עצמי"

בוזגלו בראיון בלעדי ל-ONE, על מחלת הנשיקה ("הגוף שם אבל הנשמה לא, הלכתי לפסיכולוגים"), המשפחה, הפועל ת"א, אבא יעקב והתורה של קלינגר. חלק א'

|
מאור בוזגלו. תקופה מטלטלת (נעם מורנו)
מאור בוזגלו. תקופה מטלטלת (נעם מורנו)

השנה האחרונה הייתה שונה בתכליתה מהשנים האחרונות עבור מאור בוזגלו. התקופה האדירה בהפועל באר שבע, הפציעות הקשות, הקאמבק למגרשים וגם הסדרה שהוא מצלם על חייו ועל חיי משפחתו "הבוזגלוס" היו מנת חלקן. אך בעוד לתארים ולשיאים בב"ש היה קל להתרגל, גם לסדרה שתפסה נתח משמעותי מחייו, הזמן שישב בחוץ והשתקם גם הוא די מוכר לו לצערו (השלים שנה חמישית מהקריירה של היעדרות מהמגרשים), תחילת העונה הנוכחית החלה עם ים של סימני שאלה, חוסר ודאות ותהייה אחת גדולה: לאן נעלם מאור בוזגלו הישן והטוב? 

מחלת הנשיקה תפסה אותו לא מוכן. בעוד הפועל תל אביב, קבוצתו החל מהקיץ האחרון, החלה את העונה בצורה קטסטרופלית עם ניצחון אחד ב-14 משחקים בכל המסגרות, 7 נקודות בתחתית ליגת העל וכדור שלג ענק שהתגלגל – רבים לא מצאו תשובות לשאלות לגבי בוזגלו, מי שהגיע למתחם חודורוב כדמות המרכזית, מי שאמור לסחוף את האדומים בחזרה לקדמת הבמה של הכדורגל הישראלי, ובינתיים זה ממש לא נראה הכיוון.

ראיון מאור בוזגלו: חלק 1

מהרגע שאובחן עם מחלת הנשיקה, לאחר תקופה ממושכת של עייפות, תשישות, אימונים בלתי נסבלים מבחינתו שבעבר היו הדלק שלו וחוסר חשק לכל העולם פחות או יותר (כולל אשתו מירן וארבעת ילדיהם) – הוא התמקד בלהחלים. לקח פסק זמן מהכדורגל, התכנס בתוך עצמו, אבל בוזגלו כמו בוזגלו לא מתעסק בהנחות, תירוצים או כל דבר אחר. הוא מהר מאוד הבין שהוא חייב למנף את התקופה הזאת לכדי יתרון, כשמקביל הוא עובד על פתיחת אקדמיית כדורגל, ממשיך לצלם עוד עונה לסדרה שלו ובוחר בקפידה את הפרויקטים הבאים.

אבל החזרה למגרשים לא הייתה פשוטה בכלל. החזרה לכושר משחק הושלמה במלואה רק לאחרונה, אבל ניצני בוזגלו כבר החלו לצאת עם שער במשחק החזרה שלו בניצחון על הפועל כפר סבא, בישול במשחק ההכרעה מול הפועל חדרה וכניסה להרכב הראשון במשחקים האחרונים. בין לבין, הוא המתין להזדמנויות הללו לא מעט, כאשר אף הביע את אכזבתו נוכח דקות המשחק הדלות, אבל במקביל הבין – כשהקבוצה רצה ומנצחת, אין לו על מה להלין, אלא רק להמשיך ולעבוד קשה.

מאור בוזגלו. עובד קשה (נעם מורנו)מאור בוזגלו. עובד קשה (נעם מורנו)

במקביל, חבריו לקבוצה, שנתמכו בניר קלינגר ומשה סיני לפני כארבעה חודשים, ביצעו את הקאמבק של העונה. מלהיות כפסע מהקו האדום, הם עלו על הגל עם המאמן החדש ונציג הבעלים ורק ביום שבת האחרון העפילו לפלייאוף העליון אחרי שש שנים. ביום רביעי הם כבר חזרו למעמד חצי גמר גביע המדינה לראשונה מזה שמונה שנים, ובכלל – אין שום ספק שהם בחזרה במרכז העניינים. עם בוזגלו, או בלעדיו בחלק מהזמן, חלק מהמשימה שלו כבר הושגה, אבל מי כמוהו רעב לעוד ועוד ועוד.

אחרי תקופה ארוכה של למעלה משנה שלא התראיין, בעודו הופך למכונה של תוכן עם מסרים, הדעות והרגשות שלו שמועברים דרך הפלטפורמות שנוחות ומחמיאות לו כמו הרשתות החברתיות, כאשר הוא מחזיק יועץ תקשורת, צלם ועורך צמודים – בוזגלו העניק ל-ONE ראיון בלעדי בו דיבר על המחלה, התקופה הקשה, השקט בגזרתו כולל מצד אביו יעקב בוזגלו, בעלי הפועל ת"א והבחירה באדומים על פני מכבי חיפה.

משה סיני (נעם מורנו)משה סיני (נעם מורנו)

“הייתי בחוסר ודאות, הרגשתי שזה לא אני”

מאור, איך תפס אותך השבוע כל הסיפור של הקורונה?
"כולם מודעים להנחיות ואיך צריך להתנהל. אני משתדל גם להתנהל בחוכמה ובזהירות כי בשורה התחתונה הבריאות היא הדבר הכי חשוב לכולם. עוד לא דיברתי על זה עם אשתי, אבל זה כל כך מעסיק את כולם. אני לא צריך לספר לך מה קורה אצלי בבית, יש לי ארבעה ילדים ושלושה כלבים, אני כבר לא יודע על מה לדבר ואיך לדבר. כל אחד מושך לכיוון אחר. מנסים לזרום, לא לקחת את זה לצעדים קיצוניים ודרסטיים ולהילחץ מזה".

אחרי שכבר עברת את מחלת הנשיקה, חייב לשאול: מה באמת קרה לך, איך הרגשת בתקופה הזאת?
"כמו שלא צפיתי את הפציעות שלי, ככה גם לא צפיתי את המחלה. הייתי בחוסר ודאות מתחילת העונה, הרגשתי שזה לא אני. המשפחה הקרובה חיפשה את מאור בוזגלו ולא הבינה איפה הוא. אני חי על אנרגיה. אני אוהב להיות איש של שמחה וטירוף ופתאום זה לא אני. בא לי רק לישון, אין לי מצב רוח להיות עם הילדים, לבוא למתחם ולהתאמן, כדורגל - מה שהיה הדבר שאני הכי אוהב בעולם. פתאום ברגע אחד הכל משתנה ולא בא לי לעשות את זה. זאת סיטואציה שאני צריך לקבל אותה מצד אחד ומצד שני היא מאוד תסכלה אותי”.

"המשפחה לא הבינה איפה אני". מאור בוזגלו והכלבים החדשים (נעם מורנו)"המשפחה לא הבינה איפה אני". מאור בוזגלו והכלבים החדשים (נעם מורנו)

"באימונים הרגשתי שמשהו לא בסדר, אבל ניסיתי להילחם בעצמי, בפן המנטלי. אמרתי לעצמי: 'אולי הבעיה אצלי?'. מי שמנסה לעזור תמיד לסובבים מרגיש חלש. אז הלכתי לקבל עזרה מבחוץ מפסיכולוגים, פסיכולוג ספורט. שיחות חיזוק מנטליות. באיזשהו מקום הרגשתי שאני מאבד את עצמי. זה לא אתה, לא באנרגיה, לא באינטנסיביות, לא בשמחה. זאת הייתה תקופה שמאוד אתגרה וחיזקה אותי”. 

"לקח לי איזה חודש חודשיים לעלות על זה, אני באמת לא יודע מתי זה התחיל. ברגע שהבדיקה הייתה חיובית, הבנתי שזה קטן עליי. אחרי כל מה שעברתי, ידעתי שאעבור גם את זה כמו גדול, כמו שהיה עם הפציעות הקשות שלי שרוב הכדורגלנים בארץ ובעולם לא היו חוזרים מזה, כנגד כל הסיכויים וגם כשהרופא אומר לך: 'אם תצליח לצאת לסיבוב עם הכלב אז תנשק את אלוהים'. לקחתי את הדברים בפרופורציות ואני שמח שזה מאחוריי".

באיזו נקודה הרגשת שאתה חייב לקבל עזרה? שקשה לך להתמודד עם זה לבד?
"כשראיתי שהקבוצה התחילה בצורה קטסטרופלית את העונה. אני יוצא אחרי אימונים מאוד מתוסכל,  לא זכורה לי תקופה כזאת מתסכלת. הדברים לא עובדים באימון, אז למה שיעבדו במשחק? מהדברים הכי קטנים ובסיסיים של כדורגלן, אם זה פס כמו שצריך או הרמת קצב, קרוס בסיסי, הערה חיובית לשחקן – לא היה לי את זה. לא חוויתי את זה באימונים וזה גרם לי להיות מאוד עצבני ולקחת את זה אישי. התוצאות הרעות, הלחץ הגדול שהיה, הסחרור שהקבוצה נכנסה אליו”. 

"תקופה מתסכלת". מאור ומירן בוזגלו (נעם מורנו)"תקופה מתסכלת". מאור ומירן בוזגלו (נעם מורנו)

“בשיחות עם עצמי תמיד שאלתי איפה אני רואה את האור כדי להרים את עצמי ואת הקבוצה, כי יש לי ותק וניסיון, עברתי דבר או שניים בכדורגל ופתאום המצב הוא בלתי נסבל. אני לא אשכח שאמרתי בראיון אחרי המשחק מול הפועל באר שבע בטרנר שאני נגעל מעצמי. אני חושב שזה שבר את הכל. ראיתי את עצמי במראה וכל הדברים שהיו מיוחסים למאור בוזגלו נעלמו באותו רגע, לא יכלתי לסבול את עצמי באותה תקופה. הייתי עייף ותשוש, לא הצלחתי להתאושש מאימונים של קצב הליכה”. 

“באתי עם המון ציפיות ובתוך תוכי היה פחד לאכזב את כולם, את הקהל, הבעלים, המשפחה הקרובה ולא ידעתי לעשות את ההפרדה וזו הנקודה. בכל הקריירה שלי ידעתי שיש את מאור של הכדורגל שמגיע הביתה לילדים ולאישה ומתנתק מהכדורגל ויש מאור של הבית. הילדים לא צריכים לראות אותי עצוב, מתכנס בתוך עצמי ולוקח ללב. לא הצלחתי לעמוד בזה. פתאום הסביבה הקרובה אליי אומרת 'זה לא מאור, מה עושים?', 'תרים את עצמך'".

“הנשמה לא הייתה שם, אחרי מה שעברתי – לא חושב שמשהו יכול לשבור אותי”

זה עיצבן אותך לשמוע את זה מהאנשים הכי קרובים אליך?
"בתקופה שלא ידעתי מה יש לי כן, מאוד עצבן ותסכל אותי, שבר אותי. אני הכי ביקורתי על עצמי, לפעמים אני קיצוני בביקורת כלפי עצמי. ורבאק, אני יודע שזה לא אני, אני לא שם, הגוף שם אבל הנשמה לא. ולך תסביר את זה. הייתי חייב דין וחשבון להורים שלי, לאשתי, לילדים. ריי בא ואומר לי 'אבא, אתה לא נותן גולים ולא מבשל והקבוצה מפסידה', הוא לא רגיל לזה”. 

מאור בוזגלו (אינסטגרם)מאור בוזגלו (אינסטגרם)

"זה היה לי מוזר. צריך לקחת את עצמך בידיים, בוא נתעורר. אני לא יכול להראות לילדים שלי שאבא מתוסכל, שבור ועצבני. אני גם צריך להראות סוג של קלאס. יש הרבה מאוד שחקנים צעירים, אנחנו קבוצה צעירה, וזה עוד לא קרה לי אבל פתאום בהפועל אני השחקן הכי ותיק בקבוצה. גם סיטואציה שאני צריך להתרגל אליה. הייתי רגיל להיות השטותניק שאומרים שהוא מתנהג כמו ילד בן 15. הם רואים אותי מתמודד עם פציעות, עם משברים, עם החיים עצמם. אני קורא לחיים "הישרדות". אחרי כל מה שעברתי, אני לא חושב שיש משהו שיכול לשבור אותי”.

"חקרתי כל כך הרבה על מחלת הנשיקה. זה קורה לכל אחד כמעט במהלך החיים, בין אם אתה ילד קטן או נער מתבגר וכל אחד מקבל את זה בצורה אחרת. אני קיבלתי את זה בצורה קשה, לא ידעתי איך להתמודד. אבל שוב, אחרי שקיבלתי את התוצאות קיבלתי החלטה שאני חוזר להיות מאור שעושה את ההפרדה בין מה שקורה במגרש לבין מה שקורה בבית. מעבר לתוצאות ולעייפות, תקופה ארוכה לא יצאתי מהבית. הרגשתי שאני מעניש את המשפחה שלי. אחרי הפסד הייתי מתכנס בתוך עצמי, אשתי אומרת לי שהבטחנו לילדים שנצא לאנשהו, לסיבוב בקניון, לג'ימבורי. לא הייתי מוכן לשום דבר בתקופה הזאת. הייתי מלא בדמעות של כאב שגם לא יכולתי להסביר את זה לאף אחד". 

"פעם זה היה מאור ועוד 10, היום הכדורגל השתנה"

אחרי שכבר חזרת לכשירות ולסגל, עדיין לא ממש קיבלת הזדמנויות. איך אתה מסביר את זה?
"בקטע של ההשתלבות שלי אחרי שחזרתי, מותר לי להיות קצת מאוכזב בעניין הזה. כל שחקן רוצה להיות כמה שיותר על הדשא, לשחק ולהוכיח את עצמו, אבל גם כשלא שיחקתי חגגתי עם הקבוצה אחרי משחקים למרות שהייתי מאוכזב שלא שותפתי וזה טבעי. אבל הקבוצה רצה. בשיחות שלי עם ניר קלינגר הבעתי את דעתי, אבל יכולתי להבין שבקבוצה שצריכה את הנקודות בשיניים זה לא מעניין מי שיחק. קודם כל בוא ניקח את הנקודות".

מאור בוזגלו כובש מול הפועל כפר סבא (דן יידוב)מאור בוזגלו כובש מול הפועל כפר סבא (דן יידוב)

כששיחקת מול הפועל כפר סבא כבשת, מול הפועל חדרה פתחת ובישלת, כן עשית את שלך ביחס לדקות שקיבלת. למה לדעתך בכל זאת לא קיבלת את המקום בהרכב בין לבין?
"אי אפשר לקנות כושר משחק במכולת, זה רק במשחקים. הקושי להיכנס לרוטציה בקבוצה שהיא רצה הוא די מובן מבחינתי, עם כמה שהייתי מאוכזב ולא שיחקתי. היה הרכב בכושר פנטסטי, אבל צריך לדעת גם לשלב אותי. להכניס אותי כמחליף במצב של 4:0 למכבי חיפה ולצפות שאני אשנה את המשחק מקצה לקצה, זה דבר שהוא לא כזה נכון".

יש רגעים שעדיף בכלל לא להיכנס למשחק? זה עובר בראש?
"אני לא חושב שיש משהו שמשפר את הביטחון, בטח לא להיכנס מחליף ב-4:0, אבל העניין הוא אחר. אם רוצים ששחקן ישתלב ויקבל דקות משחק, הוא ישחק בכל מצב נתון, השבוע, בשבוע הבא ובעוד שבועיים, בלי קשר לתוצאות. מה שמעניין זה הדקות. זה לא היה הרבה יותר כי הייתי כ"כ רעב".

אחרי שהתחממת בדרבי כל המחצית השנייה ולא שותפת, בטח הייתה שיחה בינך לבין ניר אני מניח.
"זה קרה אחרי שלא שותפתי מול מכבי ת"א וגם מול בית"ר ירושלים. אין ספק שהבעתי את האכזבה כי אני שחקן שצריך להיות על המגרש. אבל את ניר אני מכיר, ואת התורה שלו מבית"ר, אבל הכדורגל השתנה מקצה לקצה".

ניר קלינגר (נעם מורנו)ניר קלינגר (נעם מורנו)

למה אתה מתכוון?
"פעם היו אומרים שאני שחקן פנטזיסט והבחירה הייתה של מאור ועוד 10, והיום הכדורגל השתנה. מחפשים בעיקר את השחקנים שרצים ועושים גליצ'ים והדרישות השתנו. עשור אחורה, היו מדברים על איך לבוא לכדורגל באהבה ועם שמחה וליהנות והיום הדרישות הם (דופק עם יד אחת על השנייה, מ.ר) לבוא למלחמה וזה משהו שצריך להתרגל אליו".

יש דברים שאתה מרגיש על עצמך שלא עשית טוב, מלבד המחלה שלא הייתה בשליטתך.
"קשה להיכנס לקבוצה שרצה וגם אם תתאמן 10 פעמים ביומיים לא תקבל כושר משחק כמו של השחקנים שרצים לאורך זמן. תמיד הייתי מקצוען ועשיתי מה שאמרו לי וגם מסתכלים עליי: שחקנים צעירים, משפחה, אז אני תמיד צריך להיות במאה אחוז מקצוענות. אין מקום לפרצופים, עם כמה שאני מאוכזב בתוך תוכי ורוצה לשחק, יום אחרי זה אני מגיע לאימון ורק ככה אני יכול לחזור לרוטציה".

"פעם זה היה מאור ועוד עשרה". בוזגלו (שחר גרוס)"פעם זה היה מאור ועוד עשרה". בוזגלו (שחר גרוס)

“אבא שלי עבר התבגרות מאוד גדולה בגלל החשיפה מהסדרה”

בעבר תקופות כאלה לא היו עוברות בשקט אצלך, מבחינת אבא שלך גם. מה השתנה?
"הרבה השתנה. מעבר לזה שהפכנו להיות משפחה מאוד מסוקרת, שכל דבר יכול להתפרש בצורה בומבסטית, אני מרגיש אחריות לילדים שלי ולמשפחה כי הם חווים תגובות ברחוב והשחקנים הצעירים צריכים ללמוד ממני. היום אני הרבה אחראי ממה שהייתי כשחקן שרק עלה מהנוער ורוצה לטרוף את הדשא". 

יכול להיות שהצלחת "להשתלט" על אבא שלך?
"אבא שלי גם עבר התבגרות מאוד גדולה בגלל החשיפה מהסדרה. היום הוא איש תקשורת, יש לו תוכניות בטלוויזיה וברדיו. יש לו הרבה עיסוקים מלבד מאור בוזגלו. הוא גם מבין את הדברים שהוא צריך להתמקד בהם ולהשאיר לי את השאר".

זה קצת בא לך בטוב לא? אחרי שנים של מעורבות משמעותית מצדו, בוא נגיד ככה.
"כן, יש מצב (צוחק). במהלך השנים היו לי הרבה שיחות עם אבא שלי לגבי דברים שמפריעים לי, התנהלות שהיא לא אתית ולא נכונה. השתדלתי לאורך כל הזמן לנסות ולעשות הפרדה. תמיד אמרתי שאנחנו שני אנשים שונים, אני חונכתי להיות הכי טוב על המגרש ולדבר על המגרש וכל השאר לא מעניין. אבא שלי לקח על עצמו דברים אחרים, הנושא הניהולי והתקשורתי. כשחקן אין לך זמן להתעסק בגנון הזה של מה ההוא אמר ומה זה אמר, אתה מנסה לנטרל את עצמך".

יעקב בוזגלו (דן יידוב)יעקב בוזגלו (דן יידוב)

יכול להיות שהמפנה היה בקיץ, כשמכבי חיפה סירבו לנהל מו"מ עם אבא שלך והפועל ת"א קיבלו את שניכם בברכה?
"לכל שלב בקריירה יש איזו תפנית, שלנו כלפי הקבוצות ושל הקבוצות כלפינו. מה שהיה בקיץ זה שיעור מאוד גדול מבחינתנו כי עזבתי את בית"ר, סיימתי חוזה, לקח זמן והיו דיבורים עם מכבי חיפה, בית"ר, ב"ש וברגע האחרון משום מקום הגיעה הפועל ת"א. בלב שלם הלכתי על המהלך הזה למרות שהפועל הציעה לי תכל'ס הכי פחות כסף כי בשלב הזה בקריירה זה פחות אישיו שאני צריך להתמקד בו. האתגר הזה לשחק במועדון שסבל בעשור האחרון כל כך הדברים – זה אתגר אותי. קבוצה עם מסורת, קהל והיסטוריה, שנמצאת בסוג של צומת דרכים, אין דבר יותר טוב מזה”. 

"למרות שהבטיחו לי דברים בתחילת העונה וקרו דברים אחרים. מבחינת המערכת, מבחינת חיזוק של שחקנים, הבטחות כאלה ואחרות שבדיעבד לא יצא להם לעמוד בזה. אבל אין לי מילה רעה להגיד על הבעלים. יש עליהם סטיגמה מאוד לא נעימה, שהם כאילו לא משקיעים. אני יכול להגיד שמאחורי הקלעים הם עושים את כל המאמצים כדי שהמועדון יחזור להיות בטופ של הכדורגל הישראלי”. 

מאור בוזגלו ושחקני הפועל ת"א חוגגים בסיום משחק (שחר גרוס)מאור בוזגלו ושחקני הפועל ת"א חוגגים בסיום משחק (שחר גרוס)

"לדעתי צריך להגיד להם תודה על העניין הזה ולהודות להם. לא רואים את שעות העבודה שלהם מאחורי הקלעים, הם מנתחים כל דבר. עם כל קצת יותר הערכה, אני חושב שהמועדון הזה יכול להגיע לרמות הרבה יותר גבוהות. אני בקשר טוב מאוד עם כל אחד מהם, יש לנו הרבה שיחות והתייעצויות לקראת העתיד וגם על מה שקורה עכשיו". 

בחלק ב' של הראיון עם מאור בוזגלו: ההגעה של משה סיני וניר קלינגר ששינו את העונה, התקופה עם ניסו אביטן, המשך הקריירה, דעתו הנחרצת על הכדורגל הישראלי כיום, הפינה הלא סגורה עם מכבי חיפה, מאור הכדורגלן ומאור הסלב, הקריירה השנייה, המשפחה שהתפרסמה ועשייה חברתית, אולי גם פוליטית.

חלק ב’ של הראיון הבלעדי עם קשר הפועל ת”א יעלה מחר (שבת)

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */