יום שישי, 29.03.2024 שעה 12:46
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6220-5526מכבי ת"א1
5518-5526מכבי חיפה2
4919-4526הפועל ב"ש3
4732-3826הפועל חיפה4
3426-2726מכבי בני ריינה5
3331-2626בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3133-2826הפועל ירושלים1
3048-3126מכבי פ"ת2
2841-2926מכבי נתניה3
2838-2126הפועל חדרה4
2637-2926הפועל ת"א5
2534-3426בית"ר ירושלים6
2242-2026מ.ס אשדוד7
1939-2026הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 30/03, 16:00
  • הפועל חיפה
  • הפועל חדרה
  • שבת, 30/03, 17:00
  • הפועל פ"ת
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 30/03, 19:30
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי ת"א
  • שבת, 30/03, 20:00
  • בני סכנין
  • מכבי נתניה
  • ראשון, 31/03, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי חיפה
  • ראשון, 31/03, 20:30
  • מכבי בני ריינה
  • הפועל ירושלים
  • שני, 01/04, 20:00
  • הפועל ת"א

סלליך בהרכב מכבי חיפה לאשדוד, שועה בספסל

הקיצוני ב-11 של מרקו בלבול לקראת המשחק ב-17:30, גם ווילדסחוט ורוקאביצה פותחים אצל הקבוצה הצפונית, שרי ואשכנזי בקישור. דין דוד וגורדנה מנגד

|
שועה, בלבול וסלליך (איציק בלניצקי ועמרי שטיין)
שועה, בלבול וסלליך (איציק בלניצקי ועמרי שטיין)

במכבי חיפה העריכו עוד לפני החלטת ועדת המשמעת של ההתאחדות כי זו תגזור עונש של רדיוס אחד בעקבות אירועי טדי, בהם אוהדי הקבוצה היו מעורבים בנהמות לעבר פרדי פלומין. עכשיו, כאשר העונש הפך להיות רשמי ואף אחד לא ממש יודע היכן ישוחק המשחק, במועדון מתחילים לעכל את העונש הכבד ויחליטו עד יום שלישי האם לערער עליו. בינתיים, מחכה לקבוצה של בלבול משחק מול אשדוד ב-17:30, ההרכבים כבר פורסמו.

מכבי חיפה: ג'וש כהן, ארנסט מבוקה, עופרי ארד, טרנט סיינסבורי, סאן מנחם, נטע לביא, יובל אשכנזי, צ’ירון שרי, סינטיהו סלליך, יאניק ווילדסחוט וניקיטה רוקאביצה.

אשדוד: רועי משפתי, בנצי מושל, טימותי אוואני, דודי תירם, גיל כהן, פיראס אבו עקל, רועי גורדנה, שלומי אזולאי, סמואל אלאבי, דין דוד ושגיב יחזקאל.

“אף פעם לא נעים לקבל עונש רדיוס, בטח כאשר הדבר נופל על משחק בית מול הפועל ב"ש בליגה, קבוצה שנחשבת לאחת מהחזקות. מדובר במכה כלכלית ומקצועית כאחד. אחרי שיוחלט היכן נארח, נצטרך לראות כיצד ניתן להעביר את כמות המנויים שלנו למגרש החלופי", אמרו במועדון.   

בלבול: "אני לא רואה סיבה לשנות את השיטה"

כך או כך, עונש הרדיוס מול ב"ש עלול להיות מכריע להמשך המאבק על תואר האליפות. במכבי חיפה רוצים מאוד להתרכז כרגע במשחק הליגה מול אשדוד ולעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר, בעיקר בגלל שביום שני מצפה למכבי ת"א דרבי מול הפועל ת"א, משחק בו הפער יכול להצטמצם.

כדי שהדבר יקרה, הקבוצה ללא דולב חזיזה המוצהב תצטרך לנצח הערב (שבת, 17:30) קבוצה עיקשת ונמרצת – מ.ס אשדוד. יובל אשכנזי שהתאושש מפציעה יסייע ללביא במרכז הקישור. בקבוצה מצפים לשיפור ביכולתו של הבלם טרנט סיינסבורי שלאחרונה חלה ירידה ביכולת הסגירה שלו מול שחקני הקבוצה היריבה. איקוום אוטין ויונתן לוי יכללו בסגל לקראת המשחק במקומם של חזיזה ולייו שנפצע בחימום במשחק הקודם.  

בן שמעון: “לא באים לעשות חיים קשים, אלא להיות דומיננטיים”

המאבקים בצמרת ובתחתית ליגת העל יימשכו גם בסוף השבוע הקרוב, כאשר מ.ס אשדוד תארח את מכבי חיפה באצטדיון הי”א. המקומיים יגיעו למפגש הזה אחרי שבשבוע שעבר ניצחו קבוצה אחרת בירוק, את הפועל כפר סבא, ופתחו ממנה ומהקו האדום פער של חמש נקודות בטבלה.

יממה לפני המשחק מול מכבי חיפה, מאמן מ.ס אשדוד רן בן שמעון אמר במסיבת העיתונאים שקיימה הקבוצה: “אני מאמין שאפשר להתמודד מול כל קבוצה בליגה. כמובן שהקושי מול מכבי חיפה הוא גדול כי זו קבוצה דינמית עם הרבה כלים ופתרונות התקפיים, היא מהווה אתגר מאוד גדול עבורנו. נצטרך להיות מרוכזים, אגרסיביים וחכמים בשביל לנצח את המשחקים האלה, אבל זו המטרה שלנו. מכבי חיפה הגיעה בלחץ להרבה משחקים העונה וברובם היא תפקדה טוב”.  

רן בן שמעון ושגיב יחזקאל (אסי ממן)רן בן שמעון ושגיב יחזקאל (אסי ממן)

האפשרות להפתיע את מכבי חיפה: “בהרגשה שלי אנחנו כל הזמן מתקדמים ואני מקווה שנהיה יריב טוב וראוי. מלכודות? המפתחות להצלחה לא נמצאים בדברים הגדולים, אלא בפרטים הקטנים. זה לא רק מה שאנחנו יודעים שצריך לעשות, אלא זה איך שאנחנו מצליחים להעביר את זה לשחקנים ואיך זה מבוצע. יש על כולנו אחריות גדולה אבל בהחלט נבוא גם עם פרספקטיבה אישית שלנו ולא רק ננסה למצוא פתרונות לקשיים שיתפתחו מצידם במשחק. אנחנו לא באים לעשות חיים קשים או לגנוב משהו, אנחנו רוצים לבוא ולייצר דומיננטיות גם במשחק הזה. אנחנו מודעים בהחלט ליחסי הכוחות, אבל בכל משחק עד לסוף העונה נשתדל לבוא ולנצח כל יריב שיעמוד מולנו”. 

חוסר היציבות שמאפיין את הקבוצה מאז שהמאמן הגיע לאשדוד: “יציבות זו מילת המפתח. כמובן שנצטרך לשמור על יציבות לאורך זמן, אבל אני רק אחרי ארבעה משחקים פה וזו עבודה מאוד קשה ומורכבת. קודם כל צריך לייצר מומנטום ואז לדעת איך לשמור עליו, וזה יבוא רק אחרי שנייצר יציבות אצל השחקנים עצמם בתוך הקבוצה”.

שחקני אשדוד (נעם מורנו)שחקני אשדוד (נעם מורנו)

החלוץ שגיב יחזקאל התייחס לשער שכבש במחזור שעבר וליכולת של הקבוצה לפני המשחק: “השער שכבשתי כמובן מוסיף לביטחון, אני רוצה לעזור לקבוצה שלי לנצח ולכבוש כמה שיותר. אני מקווה שאעשה את זה גם הפעם. הניצחון בשבוע שעבר נתן לנו ביטחון להמשך הדרך, נבוא לנצח כל משחק, גם אם זה מול מכבי חיפה. ברור שזה אתגר יותר גדול לנצח קבוצה גדולה, אבל לזה אנחנו שואפים”.

ניר ברדע חש בכאבים בקרסול ויהיה מחוץ לסגל הקבוצה למשחק מול הירוקים, כאשר דודי תירם או גיל כהן יהיו אלו שיפתחו בעמדת הבלם לצידו של טימותי אוואני.  

ניר ברדע (רדאד ג'בארה)ניר ברדע (רדאד ג'בארה)
אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */