יום שישי, 19.04.2024 שעה 16:33
לוח משחקים
  • רומא
  • 1 - 2
  • מילאן
  • אטאלנטה
  • 1 - 0
  • ליברפול
  • מארסיי
  • 0 - 1
  • בנפיקה ליסבון
  • ווסטהאם
  • 1 - 1
  • באייר לברקוזן

ארסנל גברה 0:1 על אולימפיאקוס, 0:1 קטן לרומא

לקאזט כבש בדקה ה-81 והשיג שער חוץ יקר ב-32 האחרונות, פרס כבש בבכורה ב-11 לאיטלקים מול גנט. וולבס הביסה 0:4 את אספניול, 1:2 ללברקוזן על פורטו

|
ספורט (מערכת ONE)
ספורט (מערכת ONE)

שלב 32 האחרונות בליגה האירופית יצא לדרך הערב (חמישי), ובמוקד ארסנל רשמה 0:1 דרמטי מול אולימפיאקוס משער בדקה ה-81. בנוסף, רומא ניצחה 0:1 את גנט, וולבס פירקה 0:4 את אספניול כשדיוגו ז’וטה חגג עם שלושער, ובאייר לברקוזן ניצחה 1:2 את פורטו.

אולימפיאקוס - ארסנל 1:0

קל זה לא היה, אבל התותחנים הצליחו לסחוט ניצחון מזערי ושער חוץ יקר לקראת הגומלין באמירויות. לאחר 81 דקות מורטות עצבים בהם קיבלנו משחק שקול, בו אף היוונים היו קרובים לעלות ליתרון, אלכסנדר לקאזט הצליח להגיע למסירת עומק נהדרת של בוקאיו סאקה ולדחוק את הכדור פנימה. הקבוצה מצפון לונדון לא הרשימה, אך תחזור למשחק השני בביתה במצב קצת יותר טוב מאשר של יריבתה היוונית.

דקה 81, ארסנל עלתה ל-0:1: סוף סוף התותחנים עלו ליתרון. פייר אמריק אובמיאנג מצא את בוקאיו סאקה באגף שמאל של הרחבה, ומשם הילד הצעיר שלח כדור רוחב מושלם לכיוון אלכסנדר לקאזט שדחק בקלות מקרוב.

רומא - גנט 0:1

הג’יאלורוסי לא התקשו מול הבלגים וטיילו לניצחון, שהעניק מקדימה נאה לקראת הגומלין בחוץ. קרלס פרס, שרשם את הופעת הבכורה בין 11 הפותחים, הספיק להבקיע כבר בדקה ה-13, לאחר שקיבל מסירת עומק יפה מאדין דז’קו, נשאר מול השוער ודייק פנימה. האיטלקים אמנם לא השכילו לכבוש שער נוסף, אך שמרו על היתרון המינימלי עד לסיום ויצטרכו לעבוד קשה בגומלין כדי לקבל כרטיס לשלב הבא.

דקה 13, רומא עלתה ל-0:1: ג’ורדן ורטו חטף כדור במרכז המגרש ומצא במסירה מהירה את אדין דז’קו, משם הבוסני שלח כדור עומק מדויק לכיוונו של קרלס פרס, שמול השוער לא התבלבל וכבש את הראשון שלו במפעל.

באייר לברקוזן - פורטו 1:2

ניצחון יקר לגרמנים בביתם, אך הם יצטרכו להשלים את העבודה בגומלין בפורטוגל. המארחת סיפקה מחצית ראשונה נפלאה שכללה 8 איומים לשער וקצב גבוה. בדקה ה-29 לוקאס אלאריו כבש את השער היחיד ב-45 הדקות הראשונות, לאחר שדחק כדור שהתגלגל אליו מנגיחה של קרם דמירבאי. במחצית השנייה קאי האברץ הכפיל את היתרון הגרמני בכדור עונשין בדקה ה-57, לאחר שביצע בעיטה חוזרת עקב פסילה של הבעיטה הראשונה, אותו הקשר הצעיר החמיץ. בדקה ה-73 הפורטוגלים חזרו למשחק והשיגו שער חוץ יקר בזכות שער ביזארי של מארולנדה לואיס דיאס, שדחק כדור בראשו מקו השער. פורטו לא הצליחו לכבוש שער נוסף, ותנסה לנצל את יתרון הביתיות במשחק הבא כדי לבצע מהפך ולעלות לשמינית הגמר.

דקה 29, באייר לברקוזן עלתה ל-0:1: לארס בנדר הרים כדור נאה מאגף לכיוונו של קרם דמירבאי, ולמרות שהנגיחה שלו לא הייתה מדויקת, לוקאס אלאריו הצליח להגיע לכדור לפני שיצא החוצה ודחק אותו פנימה.

דקה 56, באייר לברקוזן עלתה ל-0:2: קאי האברץ קיבל הזדמנות להבקיע מהנקודה הלבנה, ולאחר שהחמיץ את הבעיטה הראשונה, השופט הכריז על כדור חוזר. הפעם, הוא לא התבלבל, הכפיל את היתרון וקירב את הגרמנים לשמינית הגמר.

דקה 73, פורטו צימקה ל-2:1: מארולנדה לואיס דיאס ניצל בלאגן ברחבת הגרמנים, והצליח לדחוק מקו השער כדור בראשו לרשת, לאחר נסיון קודם של חברו לקבוצה שלא צלח.

וולבס – אספניול 0:4

הזאבים הוכיחו מי הקבוצה הטובה והאיכותית יותר במגרש עם ניצחון ביתי ענק על נועלת טבלת לה ליגה. לאורך כל המשחק וולבס הפגינה שליטה ויצאה קדימה לא מעט. השער הראשון הגיע בדקה ה-15 מרגליו של דיוגו ז’וטה הפורטוגלי. החלוץ השתלט על נגיחה לא מדויקת של מאט דוהרטי בזמן כדור קרן, ודחק אותו פנימה. החגיגה המשיכה עם שער נפלא של רובן נבש מחוץ לרחבה, לאחר שהשתלט על כדור מורחק בחזהו ושלח בעיטה אווירית גדולה לרשת. ז’וטה הפך לכוכב המשחק כשהוסיף עוד שני שערים (67, 81) בדרך לשלושער שני במפעל העונה (!) ובכך קירב בצורה משמעותית את האנגלים לשמינית הגמר.

דקה 15, וולבס עלתה ל-0:1: קרן קצרה הסתיימה בהרמה לכיוון הרחבה, אליה הגיע מאט דוהרטי. המגן הימני ניסה לנגוח לרשת בצורה לא טובה, אך למזלו הגיע לכדור דיוגו ז’וטה שדחק פנימה.

דקה 52, וולבס עלתה ל-0:2: אספניול הרחיקה כדור בצורה רעה, רובן נבש השתלט עליו מחוץ לרחבה באומנות עם החזה, ושחרר בעיטה אדירה מהאוויר שטסה לפינה הרחוקה ולרשת.

דקה 67, וולבס עלתה ל-0:3: חגיגה של הזאבים! דוהרטי עם בישולו השני במשחק, מצא את ז’וטה בכדור עומק נהדר, ומשם הפורטוגלי כבש מזווית מאוד קשה בבעיטה לפינה הקרובה.

דקה 81, וולבס עלתה ל-0:4: דיוגו ז’וטה מפרק את אספניול! הפורטוגלי דהר בספרינט נפלא כל הדרך אל תוך הרחבה, ושם שלח כדור אדיר וחד לפינה הרחוקה של השוער.

תוצאות נוספות: 

אלקמאר – לאסק 1:1, כבש לאלקמאר: תאון קופמיינרס (86, פנדל), כבש ללאסק: מרקו ראגוז (26).

וולפסבורג – מאלמו 1:2, כבשו לוולפסבורג: יוסיפ ברקאלו (49), אדמיר מחמדי (63), כבש למאלמו: איזק ת’לין (47, פנדל).

אפואל ניקוסיה – פ.צ באזל 3:0, כבשו לפ.צ באזל: ראול פטרטה (16), ולנטין שטוקר (54), ארתור (66).

ריינג’רס – בראגה 2:3, כבשו לריינג’רס: יאניס חאג’י (67, 82), ג’ו אריבו (75), כבשו לבראגה: פראנסרג’יו (11), אבל רואיס (60).

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */