יום שישי, 19.04.2024 שעה 20:32

הפועל אשדוד ניצחה 22:25 את הפועל ראשל"צ

אלופת הליגה בכדוריד גברה על הטוענת לכתר וצימקה זמנית את הפער מהמוליכה מכבי ראשל"צ לנקודה, המפסידה במקום הרביעי. חולון גברה 28:32 על מ.כ ב"ש

|
אורון ברגיל שוער אשדוד (הדר ואן קולא איגוד הכדוריד)
אורון ברגיל שוער אשדוד (הדר ואן קולא איגוד הכדוריד)

המחזור ה-16 בליגת ווינר בכדוריד נמשך היום (שישי) עם המשחק המרכזי בו האלופה הפועל אשדוד ניצחה 22:25 את הטוענת לכתר הפועל ראשון לציון, כל זאת 8 ימים לפני חצאי גמר גביע המדינה בשבת הבאה שיפגישו בין הפועל ראשל"צ למכבי ראשל"צ, ובין הפועל אשדוד לעירוני רחובות.

אשדוד, שעלתה בהרכב חסר מאוד, כבר הוליכה ביתרון של 11 שערים, בזכות הגנה נהדרת ויכולת מצוינת של השוער המחליף אורון ברגיל, אחרי שעצרה את הפועל ראשל"צ על 10 שערים עד הדקה ה-41. אשדוד התבססה במקום השני וצימקה את הפער לנקודה מהמוליכה מכבי ראשל"צ (שמשחקה מול רמה"ש נדחה – בעקבות הגומלין של רמה"ש ברוסיה מול דינמו ויקטור בשמינית גמר גביע האתגר האירופי). הפועל ראשל"צ ירדה למקום הרביעי, כאשר מי שעולה למקום השלישי היא מ.כ חולון שגברה על מ.כ באר שבע 28:32 ומשיגה ניצחון רביעי ברציפות. ב"ש רושמת משחק שלישי ללא ניצחון.

בנוסף, הפועל קריית אונו עצרה את רצף ההפסדים שלה וניצחה 26:33 את מכבי קריית מוצקין במשחק שיוצר סיטואציה מעניינת במאבק על המיקומים האחרונים בפליאוף. אונו בפיגור של 3 נק' מהמקום ה-8 (בו מדורגת נס ציונה). היתרון של מוצקין על פני המקום התשיעי קטן לשתי נקודות כעת. עירוני רחובות שוברת רצף של 6 הפסדים, ומנצחת 32:34 את בני הרצליה. רחובות שמדורגת במקום ה-9 מפגרת בנקודה אחר נס ציונה השמינית (השתיים ייפגשו בשבוע הבא).

הפועל SP אשדוד – הפועל אלטשולר שחם ראשל"צ 22:25 (6:14)

מפגש הצמרת בין השתיים שדורגו במקומות 2-3 ערב המחזור, עם 22 נק' כ"א, סיפק תרחיש מפתיע לפני משחקי חצי גמר הגביע. האלופה מאשדוד עלתה בהרכב חסר מאוד - ללא הזרים המובילים שלה גאבור לנגהאנס וטומיסלאב סטויקוביץ', וללא עומרי קושמרו ויוסי ביטרמן – והצליחה לרשום ניצחון חשוב, כשהפגינה הגנה אגרסיבית ונעזרה בסדרת עצירות של השוער המחליף אורון ברגיל. 

כבשו לאשדוד: טל הרשקוביץ 7 (5 מהם בפנדלים), שי הרשקוביץ' 6 מ-6, ניבו לוי 5, פאיוביץ' 3, בן גוזי 2, סויסה וביטרמן 1 כ"א. אורון ברגיל סיפק 10 עצירות מ-31 זריקות - 32 אחוז.

כבשו להפועל ראשל"צ: חממי 5 (4 בפנדלים), דושקו צ'ליצה וסלס 4 כ"א, גררה 3, יוסיץ' 2, עידו פלח, איתי סורקיס ואופק שטיינר 1 כ"א. שוערים: פדז'ה דיאנוביץ' 8 עצירות מ-27 - 30%, תום שם טוב 0 מ-5

זרקו פאיוביץ' מאשדוד בין עוז חממי ליובל גררה מהפועל ראשלצ (משה דהן, הפועל אשדוד)זרקו פאיוביץ' מאשדוד בין עוז חממי ליובל גררה מהפועל ראשלצ (משה דהן, הפועל אשדוד)

מאמן אשדוד, אולג בוטנקו: "אלו התוצאות של הגנה מעולה, ושיחקנו נכון גם בהתקפה, והצלחנו. אני לגמרי מעודד מהמשחק הזה, קודם כל מהמחויבות, הלב והנשמה. זרקו פאיוביץ' הוא בחירה שמאוד מתאימה לנו. הוא עושה עבודה שחורה, והוא עומד בכל מה שאנחנו מצפים. אנחנו נטפל בפצועים, וביום ראשון נתחיל את ההכנות לחצי הגמר".

מאמן הפועל, עידן מימון: "הכל השתבש. אשדוד היו פי 10 אגרסיביים יותר מאיתנו. היכולת שלא לא הייתה מספיק טובה בלשון המעטה, והחצי השני היה גארבץ' טיים גדול. סיימנו בפיגור של 3 שערים, אבל במשחק רע מאוד. אשדוד עשתה לנו בית ספר. האשמה היא בי ובכל השחקנים. דברים שדיברנו לא בוצעו ואני לוקח אחריות על המשחק הזה. יש לנו עוד שבוע גביע, ונצטרך להתרומם. זה כואב, ואני בטוח שכולם לוקחים ללב. יש ימים כאלו - נלמד מהם, ונצטרך לבוא נחושים, אגרסיביים ועם תשוקה".

מ.כ יובלים חולון – מ.כ באר שבע 28:32 (12:16)

חולון השיגה ניצחון רביעי ברציפות, שהעלה אותה אל המקום השלישי על חשבון הפועל ראשל"צ. חולון כבר הוליכה 7:14, אבל באר שבע חזרה בגדול והשוותה בפתיחת המחצית השנייה ל-17:17. חולון העלתה הילוך, והשיגה ניצחון חשוב שבו הצטיין ליאור גורמן עם 10 שערים ומירזה הסליץ' השוער עם 15 עצירות ב-40 אחוזים. נדב ניזרי ואבירן יוסף הוסיפו 5 שערים כ"א. ב"ש, המדורגת שישית, רושמת הפסד שני ומשחק שלישי ללא ניצחון. מבקיעים בולטים בשורות ב"ש - מילוש בואישיץ' 8, ולדימיר דמיטרייביץ' 7 וסטפן צ'יריץ' 6. 

המפגש בין חולון לבין באר שבע (ענבר חורי, מ.כ חולון)המפגש בין חולון לבין באר שבע (ענבר חורי, מ.כ חולון)

הפועל קרית אונו - מכבי קרית מוצקין 26:33 (13:16)

המארחת הצליחה לעצור רצף של 3 הפסדים, ואחרי שינוי נוסף של זר – אנדריי ואקנוביץ' (4 שערים ו-3 אסיסטים) שהחליף את מרקו פאנדיץ', מלך שעריה שנפצע וסיים את העונה. באונו הצטיינו היום סשה צ'ודונובסקי ונדב ביטון עם 7 שערים כ"א, כאשר מרקו מאטיץ' היה נהדר עם 6 שערים ו-11 אסיסטים. טולי ליבגוט סיים עם 13 עצירות ב-50 אחוז, וכל זאת במשחק שבו אונו שלטה ללא עוררין ועוד החטיאה 4 פנדלים. מוצקין מנגד סופגת הפסד אחרי שני ניצחונות רצופים.

עירוני רחובות – בני הרצליה 32:34 (16:14)

המארחת הצליחה לשבור רצף של 6 הפסדים, ולנצח את הרצליה – בהכנה האחרונה שלה לקראת חצי גמר הגביע מול הפועל אשדוד בשבת הבאה. עבור הרצליה, שהייתה במגמת התאוששות, ההפסד הזה מרחיק אותה ממאבק הפליאוף (בפיגור 4 נק' מנס ציונה השמינית בטבלה). רחובות הוליכה בפתיחה, אבל הרצליה הפכה ל-7:10 וירדה להפסקה ביתרון. במחצית השנייה, עצירות של עוז יצחק ושער דין פרלוב העלו את רחובות ל-16:17. בהמשך עומרי נדלר בלט ורחובות עלתה ליתרון 20:26. ולדיצה סטויאנוביץ' החזיר את הרצליה עם ניהול משחק טוב, שערים ואסיסטים עד ל-31:30. דושאן שיפקה ונדב כהן הבטיחו את הניצחון. רחובות, שתפגוש את נס ציונה במחזור הבא, רחוקה ממנה כעת נקודה אחת, במשחק על המקום השמיני והמאבק על הפליאוף.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */