יום חמישי, 28.03.2024 שעה 17:14

פיקה: לא צריך להטיח בפנים שלנו ביקורת עכשיו

כאוס בברצלונה אחרי ה-1:0 לבילבאו וההדחה מהגביע, הבלם הגיב לדברי אבידל: "חדר ההלבשה מאוחד". אלבה: "זרקו עלינו הרבה חרא מבחוץ", סטיין: "כואב"

|
ספורט (מערכת ONE)
ספורט (מערכת ONE)

ההפתעות בגביע הספרדי הגיעו הערב (חמישי) האחת אחרי השנייה ובעוד ריאל מדריד הודחה עם 4:3 לריאל סוסיאדד, ברצלונה לא הצליחה להשיג את הכרטיס לשלב הבא לאחר שנוצחה בתוספת הזמן 1:0 על ידי אתלטיק בילבאו.

החדשות הלא טובות שמגיעות מהמשחק הן פציעה של ג’רארד פיקה שהוחלף בדקה ה-80 לאחר שנפצע ולא יכול היה להמשיך. הוא התלונן בפני הצוות הרפואי על כאבים בשריר הירך האחורי ונאלץ לנטוש את המשחק. הוא ייבדק ביממה הקרובה ויוחלט אם יהיה כשיר למפגש עם בטיס, מה שלא נראה כרגע כלל.

מה לחש השוער לפארחו שהציל אותו מספיגה?

בינתיים, הבלם הגיב לסערה המתחוללת בין ליאו מסי למנהל הטכני אריק אבידל שהשמיע ביקורת על השחקנים שהביאה לדבריו לסיום דרכו של ארנסטו ואלוורדה: “בשלב הזה של העונה לא צריך להטיח דברים בפנים שלנו. כל אחד צריך לדעת מה הוא עושה, המטרה שלנו היא לנצח כמה שיותר. לגיבוש הקבוצה יש עכשיו חשיבות עליונה. למרות ההפסדים, אנחנו מאוחדים והתחושות טובות בקבוצה”.

קיקה סטיין (La Liga)קיקה סטיין (La Liga)

גם המגן השמאלי, ג’ורדי אלבה, התייחס לסיטואציה בתוך המועדון: “השחקנים והצוות המקצועי נותנים את הכל בשביל המועדון. זרקו עלינו כל כך הרבה חרא מבחוץ שהיינו חייבים להחזיר למי שצריך בתוך המועדון. אבידל הוא לא מישהו שמגיע מחוץ למועדון, הוא היה פה שחקן ויודע מה קורה בחדר ההלבשה. אנחנו צריכים לתמוך אחד בשני ברגעים כאלה ולא ללכת אחד נגד השני”.

המאמן המפסיד קיקה סטיין ניסה להסביר: “התוצאה היא תמיד הדבר החשוב ביותר, אבל תמיד יכולות להיות סנסציות. הקבוצה שמולנו שיחקה טוב מאוד, אבל אנחנו התעלינו. לא קל לשלוט במשחק בבילבאו, אבל אני לא חושב שטר שטגן בכלל נגע בכדור במשחק הזה. היו לנו ארבעה-חמישה מצבי הבקעה ודאיים ושיחקנו כפי שרצינו, אבל זה לא הספיק”.

עוד הוסיף: “הכל עבד לנו טוב חוץ מהתוצאה. זה כואב להיות מודח, אני חושב שחייבים להרים את הראש ולראות מה יש לשפר. אשמור הרבה דברים מהמשחק הזה, חוץ מהתוצאה. השופטים? אני לא אדבר עליהם”.

סרחיו בוסקטס לוחץ (La Liga)סרחיו בוסקטס לוחץ (La Liga)

סרחיו בוסקטס טען בסיום: “זו תוצאה מאכזבת לאור היכולת שלנו, אבל זה הכדורגל. שיחקנו טוב ולדעתי הגיע לנו גם לנצח. הם פשוט חיכו לנו שנעשה את הטעות, הם לא לחצו ולכן היו לנו הרבה מצבים. זה יום עצוב לכולנו. לא רצינו לעוף כבר בשלב הזה, נותרו לנו עוד שני מפעלים ונמשיך להלחם, חייבים להמשיך. מסיימים את הדרך במפעל הזה באכזבה רבה”.

אגב, ההחמצה הגדולה של אנטואן גריזמן מתוך הרחבה עלתה לברצלונה ביוקר וזו הייתה הפעם הראשונה שהאלופה הפסידה במשחק בו החלוץ הצרפתי לא עלה בהרכב. גם הדומיננטיות של הקטאלונים בגביע המלך הספרדי באה לסיומה – זו הפעם הראשונה אחרי 9 פעמים ברציפות שהם לא הגיעו לחצי הגמר.

גיבור הניצחון של בילבאו ומי שכבש את שער הניצחון בתוספת הזמן, איניאקי וויליאמס, שומר היטב על כושרו ומחזיק בשיא המשחקים הרצופים ב”לה ליגה” עם 141 מאז 17 באפריל 2016. מנוחה בגביע המלך הספרדי? ממש לא – החלוץ שגדל במועדון, חגג עלייה לחצי הגמר על חשבון בארסה עם גול יקר במיוחד.

החלוץ התקשה להסתיר את התלהבותו בסיום: “אני מתפלל שנגשים את החלום שלנו. לפעמים אתה פשוט צריך שתהיה לך האמונה בלב, בגביע הזה יש תוצאות מפתיעות, זה היה מסובך ובכל זאת עברנו שלב. זו ההזדמנות שלנו לעשות את הצעד הגדול קדימה”.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */