יום שישי, 19.04.2024 שעה 17:15

אשדוד נכנעה לחולון, מכבי ראשל"צ ניצחה ברחובות

כדוריד: הפועל אשדוד ירדה למקום השלישי אחרי 27:26 לחולון, המוליכה רשמה 28:41 ברחובות, הפועל ראשל"צ עלתה למקום ה-2 אחרי 18:28 קליל בקריית אונו

|
שחקני רחובות מול מכבי ראשל
שחקני רחובות מול מכבי ראשל"צ (ערן רום)

המחזור 14 בליגת ווינר נערך הערב (שני). אחרי שאיבדה את ההולכה בעקבות שני הפסדים רצופים מאז פתיחת הסיבוב השני, האלופה הפועל אשדוד רשמה הערב את הפסדה השלישי (והרביעי בסה"כ) – 27:26 בחולון, שהייתה גם היחידה שניצחה אותה בסיבוב הראשון. אשדוד כבר יורדת אל המקום השלישי, תוך שלושה ימים.

המוליכה מכבי ראשל"צ רשמה ניצחון מרשים ברחובות, 28:41, שמרה על ההולכה ושברה את שיא הכיבוש למשחק (שאותו היא קבעה במחזור השני מול דימונה – 40). הפועל ראשל"צ עלתה למקום השני אחרי ניצחון קליל 18:28 בקריית אונו.

שני משחקים הסתיימו בשוויון. מפגש הצמרת המסקרן בין א.ס רמה"ש לבין מ.כ באר שבע הסתיים ב-33:33 דרמטי, משער בשניות הסיום של חן פומרנץ, בהופעתו הראשונה העונה בשורות רמה"ש. השתיים נעצרות אחרי רצף ניצחונות - רמה"ש (7) וב"ש (5).

עוד משחק שהסתיים בשוויון דרמטי היה בין א.כ נס ציונה לבני הרצליה, שכבר הוליכה ביתרון שני שערים – אבל צמד של אראל צייטלר, ששב מפרויקט נבחרת הנוער, קבע 34:34. אחרי שני הפסדים על חודו שלשער, קרית מוצקין השיגה ניצחון חוץ בדימונה 26:30.

גאבור לנגהאם מול עדן ג'ינג'י (מני אלגריסי)גאבור לנגהאם מול עדן ג'ינג'י (מני אלגריסי)

מ.כ יובלים חולון – הפועל אשדוד 26:27 (11:15) 

חולון הייתה היחידה שניצחה את אשדוד בסיבוב הראשון, והיום היא השלימה ניצחון נוסף נגדה – שהיה ההפסד השלישי ברציפות של האלופה מפתיחת הסיבוב השני. חולון פתחה מצוין את המחצית הראשונה. האלופה עוד הייתה קרובה לחזור ולהשוות בדקות הסיום. כעת, היא כבר מוצאת את עצמה במקום השלישי. מנגד, חולון מתקדמת למקום הרביעי (ולה עוד משחק חסר מול רמה"ש). שפטו: אלדד פלד ויוסי ימיני.

עירוני רחובות – מכבי ראשל"צ 41:28 (22:12) 

רחובות שמטה יתרון של 5 שערים במחצית השנייה והפסידה ביום שישי להפועל ראשל"צ – 26:25, והפעם היא פגשה את המוליכה מכבי ראשל"צ – שפשוט הייתה בלתי ניתנת לעצירה. בלטו ירמי סידי, שרון שלם, עמית סטלמן, שניר נציה והשוער הצעיר טל אליוכין, שרשם משחק מצוין שני ברציפות. מכבי ראשל"צ שברה את שיא הכיבושים של עצמה – 40 – מהמחזור השני מול דימונה, והשיגה ניצחון שישי ברציפות. רחובות רושמת הפסד ליגה חמישי ברציפות. ראשל"צ פועלת לצירופו של השוער המונטנגרי, ולאדן אברמוביץ', שנבחן בימים האחרונים, בעקבות ההבנה שיוליאן סטראט שסובל מפציעה שמגבילה אותו, ולא יוכל לשוב לשחק. שפטו דודי ינקו ואליאב כהן.

א.ס רמה"ש - מ.כ באר שבע 33:33 (17:16)

שתי הקבוצות הגיעו למפגש הצמרת עם רצפי ניצחונות מרשימים - רמה"ש עם 7 ניצחונות וב"ש עם 5. עבור רמה"ש היה גם מדובר במפגש שיכין אותה לקראת המשחק בשבת מול דינמו ויקטור הרוסית בשמינית גביע האתגר האירופי. חן פומרנץ ערך את הופעת הבכורה המחודשת, לאחר שבניצחון באשדוד רק נכלל בסגל, והיה זה שגם כבש את שער השוויון לזכות רמה"ש שתי שניות לסיום. אחרי עיכוב בפתיחה בעקבות חסימת כביש בהפגת החרדים - ב"ש הייתה זו שזרמה והוליכה בסיום המחצית הראשונה – כאשר 13 מבין 17 שערים נכבשו ע"י מילוש בואישיץ' (7) וגיא כהן (6).

במחצית השנייה היתרון עבר מקבוצה לקבוצה. בדקות ההכרעה – באר שבע הוליכה ביתרון של שני שערים לאורך דקות הסיום, אבל הפינאלה היה שייך לרמה"ש ולחן פומרנץ (4 שערים בסה"כ) שכאמור השווה. מילאן פאבלוביץ' ופרדראג ווין הובילו את מבקיעי רמה"ש עם 6 כ"א. גיל פומרנץ וג'ורג'ה ג'קיץ 5. מילוש בואישיץ' הוביל את מבקיעי ב"ש עם 9 שערים. ולדימיר דמטרייביץ' הוסיף 7. סטפן צ'יריץ' וגיא כהן 6 כ"א. אלדר שיקלושי 13 עצירות שפטו מתן לינדנבאום ודור לרון.

א.כ נס ציונה – בני הרצליה 34:34 (16:18)

 הטייגרים פתחו מצוין והוליכו כבר ביתרון של 4 שערים במהלך המחצית הראשונה, בהנהגתם של שחר לוין וערן צרפתי. בן ליברטי וסטפן ספונצ'יץ' דאגו להשאיר את הרצליה קרובה בירידה להפסקה. שגיא בוניס היה נהדר בשער הרצליה במחצית השנייה, וגיא קורדובה קבע מהפך 23:24 (44). שער לבית משפחת צייטלר, אסיסט של אראל לאחיו שלומי שכבש – קבע שוויון 25:25. הרצליה הוליכה ביתרון של שני שערים בדקות הסיום, אבל צמד שערים של אראל צייטלר – ששב מפרויקט נבחרת הנוער – קבעו שוויון דרמטי. שפטו אורן איטין ורון פישר.

הפועל קריית אונו – הפועל ראשל"צ 28:18 (15:10)

בשישי, הפועל ראשל"צ הצליחה להפוך פיגור של 5 שערים במחצית השנייה לניצחון על רחובות 25:26, ולהקטין את הפיגור מהמקום הראשון. הערב, היא עשתה זאת ללא דרמות מיותרות. עוז חממי היה הפקטור המרכזי שהוביל את האורחת ליתרון, כאשר שי נתן ואופק שטיינר הצטיינו בהגנה ובהתקפה. בשורות אונו בלטו נדב ביטון, מרקו מאטיץ' ומרקו קאמפר. שפטו דודי לוין ומורן קלוו.

מרקו מאטיץ' מול דושקו צליצה (הדר ואן)מרקו מאטיץ' מול דושקו צליצה (הדר ואן)

מכבי דימונה - מכבי קרית מוצקין 30:26 (15:15)

האורחת שפתחה את הסיבוב השני עם שני הפסדים על חודו של שער, מול הרצליה ונס ציונה – משיגה ניצחון חוץ בדימונה. סוגרת הטבלה עוד הוליכה במהלך המחצית הראשונה 11:15, אבל רשמה לבסוף את הפסדה ה-14 העונה. אופק תורג'מן הצטיין במוצקין עם 9 שערים. אלכס בושיץ' - 7. סרגיי נוסקוב 6. שפטו ירון בן דן ואסף פארן.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */