יום שישי, 19.04.2024 שעה 11:43
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

קלינגר: לא קל לי, אבל אני קר רוח כי אין ברירה

אחרי ה-0:0 מול אשדוד, מאמן הפועל ת"א מתוסכל מהמצב: "בינואר כל מטאטא יהיה מטה קסמים". דגני: "יודע שזו לא הפועל הגדולה". אוואט: "משחק לא טוב"

|
ניר קלינגר עצבני (רדאד ג'בארה)
ניר קלינגר עצבני (רדאד ג'בארה)

הפועל תל אביב ומ.ס. אשדוד הוכיחו הערב (רביעי) שהן נמצאות בחלק התחתון של טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך בצדק, כשנפרדו בתיקו 0:0 מאכזב בבלומפילד במשחק שנערך במסגרת המחזור ה-15. 

עבור אשדוד היה זה משחק ליגה שביעי ברצף ללא ניצחון (ושמיני כולל הגביע), בעוד האדומים מתל-אביב רשמו בפעם הרביעית בחמישה משחקי הליגה האחרונים שלהם 90 דקות ללא כיבוש, והם עם שער זכות בודד ב-450 דקות הליגה האחרונות (שערו של עומרי אלטמן ב-0:1 על חדרה). בעקבות התיקו, הקבוצה של ניר קלינגר נותרה במקום ה-12 עם 14 נקודות, ואילו האורחת נותרה במקום העשירי כשבמאזנה נקודה אחת יותר.

בסיום אמר קלינגר: “איך אני יכול להיות מרוצה כשקבוצה מחמיצה כל-כך הרבה פעמים. אני חושב שזה לא מתאים, הזדמנויות שהיו צריכות לגמור את המשחק כבר במחצית הראשונה ובעיקר בשנייה כשהפעלנו יותר לחץ. בהתחשב בזה שאותו הרכב פחות או יותר שיחק לפני שלושה ימים 120 דקות ועדיין הצליח להחזיק מעמד באינטנסיביות וללחוץ, ועד הדקה האחרונה להגיע למצבים, זה יכול לתת לי נחמה קטנה, אבל זה משחק שחייב היה להיות שלנו וזה שתי נקודות חשובות שפספסנו”.

קלינגר: החמצנו כמו שלומיאלים

על המיקום של קבוצתו, שתי נקודות מהקו האדום: “אני לא חושב שבשלב הזה ועם מה שקורה בקבוצה צריך להסתכל על הקו האדום. צריך להסתכל על רמת מחוייבות, איכות של משחק, ביצוע פעולות בעיקר בחלק הקדמי שזה הבעיה שלנו. פה אנחנו חייבים לעשות שיפור ואנחנו נשפר. עד אז צריך לקחת הרבה אוויר, לא קל לי ולא קל למשה ולא לבעלים ולקהל, אני יודע, אבל זה הסגל שיש. היום נתקלתי במצב חסר תקדים, אני מאמן 21 שנה ולא קרה לי שהייתי עם שני מחליפים. גם בואטנג היה עם חום ויצא גבר והכרחתי אותו לשחק כי הייתי חייב את החילוף השלישי. אבל בסדר, אני לוקח אוויר, אני קר רוח כי אין לי ברירה אחרת ואני מבקש שכולם יהיו כאלה עד שנעשה את השינויים. בינואר הזה כל מטאטא יהיה מטה קסמים, אין ברירה אחרת”.

לסיום אמר: “זו תקופה קשה, הקבוצה הייתה בדפיציט גדול של נקודות, אחר-כך קרה מה שקרה עם הפציעות והמחלות שאחד הדביק את השני, שישה-שבעה שחקנים, זה לא הגיוני. קרה, לא משנה מה היה ומי אשם ומי לא. היה וירוס, תקף שבעה שחקנים והם לא נמצאים פה היום. וכשהפועל ת”א צריכה להיות עם שני מחליפים ואחד עם חום, זה לא צריך לקרות אבל זה קרה. כל אלה ששיחקו הערב ושיחקו ביום ראשון, אני אומר להם כל הכבוד ממני. לא אכפת לי מה אחרים אומרים. אני מסיר בפניהם את הכובע כי הם השקיעו מאמץ. היה ברור שהיינו יותר טובים מאשדוד, מבחינת איומים, מצבי הבקעה, פשוט אין לנו את הקילר אינסטינקט, את האיכות לסיים את ההתקפות בשערים, לעשות 0:2 ולגמור את המשחק”.

ניר קלינגר (רדאד ג'בארה)ניר קלינגר (רדאד ג'בארה)

קפטן הפועל ת”א אוראל דגני אמר בסיום: “החיסורים עשו לשחקנים סוג של אתגר מנטלי שונה מהרגיל. זה קרה לנו גם בעונת הירידה נגד קריית שמונה, זה נותן לך אתגר מנטלי להראות שאתה יכול למרות הכל לנצח במשחק. אני חושב שעשינו משחק די טוב, הגענו למספיק הזדמנויות כדי לכבוש, כמו שנה שעברה אנחנו מגיעים נגדם לים מצבים ולא מצליחים להבקיע. הם כמעט לא סיכנו אותנו, אולי מצב או מצב וחצי, אבל מתקדמים הלאה, יש לנו משחק חשוב ביום ראשון וצריכים לאסוף נקודות”.

על המחאות מצד האוהדים: “אנחנו השחקנים צריכים שהאוהדים יבואו וימשיכו לעודד. רוב האוהדים מעודדים למרות הסוג-של שביתה שמתרחשת פה, יש הרבה אוהדים שברשתות החברתיות מעבירים לנו מסרים ומגיעים למגרש ומעודדים. האוהדים של הפועל ת”א יודעים להראות חוזק ותמיכה במצבים קשים. השחקנים היותר מבוגרים בקבוצה, אנחנו יודעים שזו לא הפועל ת”א הגדולה, כולם יודעים את זה, אין מה להוסיף פה. הייתי שמח אם היה לנו את התקציב הגדול בארץ, אבל זה לא המצב שלנו כרגע, הלוואי ומשהו ישתנה, אבל כרגע צריך לאסוף נקודות עד ינואר, מקווה שבינואר יביאו שחקני רכש חדשים, אני אופטימי תמיד”.

שלמה, אייזן ודגני מאוכזבים (רדאד ג'בארה)שלמה, אייזן ודגני מאוכזבים (רדאד ג'בארה)

“אני פה כבר 5 שנים וכל עונה יותר קשה מהקודמת. זה סוג של אתגר בחיים. אנחנו נעבור את האתגר הזה כמו גדולים. כל משחק אנחנו מסתכלים הלאה, יש לנו משחק חשוב ביום ראשון, צריכים לבוא ולקחת את הנקודות”.

מאמן אשדוד רוני אוואט אמר בסיום: “בוא נודה על האמת, רמת המשחק שלנו הייתה לא הכי גבוהה בלשון המעטה. יחד עם זאת שיחקנו לפני ארבעה ימים ובמשחק הקודם בדקה 60 היינו בפיגור 4:1 וזה יושב לשחקנים באיזשהו מקום. עשינו 0:0, עד היום לאשדוד היה קשה שלא לספוג, אני מקווה שמזה שלא ספגנו נקבל את הביטחון וגם נוכל לעשות את הדברים שאנחנו רגילים ברמה ההתקפית. אנחנו רוצים לעשות את אותם דברים כל הזמן לאורך כל המשחק, אבל יש גם יריב שיש לו את הרצונות שלו”.

רוני אוואט ומשה אוחיון (רדאד ג'בארה)רוני אוואט ומשה אוחיון (רדאד ג'בארה)

“סך הכל אנחנו עושים את זה ברוב המשחקים ולכן מבקיעים הרבה שערים, ותמיד לקראת הסיום. היום זה לא הספיק, הלכנו אחורה, התגוננו יותר, המשחק יכל להיגמר לפה או לפה 0:1, הפעם יסלחו לי האוהדים והקהל בבית, עד היום סיפקנו להם הרבה עניין וצבע והיום הם קיבלו משחק לא טוב בלשון המעטה. אנחנו מחפשים כל הזמן לנצח, בדקה ה-57 נכנס ילד שנתון 2001, הוא שנה ראשונה בנוער, שלו הרוש, זה ילד שעשה איתנו שני אימונים. אנחנו קצרים בסגל בחלק הקדמי כי שגיב יחזקאל פצוע. דין דוד ושלומי אזולאי וחמודי ואלאבי עבדו קשה גם בשבת נגד ב”ש וגם היום, ולקראת הסוף זה השפיע עליהם”.

על החיסורים של היריבה: “בסוף משחקים 11 נגד 11, לא חושב שדגני ורז שלמה ואבו עביד וספירובסקי וקמארה הם שחקנים רעים שלא יודעים לשחק. הפועל קבוצה טובה גם כשהיא חסרה שחקנים. גם לנו היו חסרים גורדנה ובנצי ויחזקאל וזוהר. אבל הגענו לפה, בלומפילד זה מגרש לא קל, נגד מועדון גדול עם מסורת שנכון שנמצא בלחץ אבל עדיין יש להם שחקנים טובים וקבוצה טובה”.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */