יום שבת, 20.04.2024 שעה 18:36
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • 0 - 4
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • 0 - 0
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

קלינגר: מכיר את שחקני בית"ר, זה לא יכול להזיק

מאמן הפועל ת"א דיבר לקראת המשחק ביום ראשון מול האקסית משנה שעברה ("יהיה קרב מעניין") והחמיא לשחקניו: "יש פה שינוי בגישה והבנה של המצב"

|
ניר קלינגר (חגי מיכאלי)
ניר קלינגר (חגי מיכאלי)

פגרת הנבחרות הגיעה לסיומה ובסוף השבוע הקרוב ליגת העל תחזור עם המחזור ה-11. במשחק המרכזי, הפועל תל אביב תארח בבלומפילד את בית”ר ירושלים ביום ראשון ב-20:15. 18,000 צופים כבר הבטיחו את מקומם באצטדיון, 11,000 מהם מהצד האדום, ולקראת ההתמודדות המסקרנת מאמן האדומים, ניר קלינגר, דיבר היום (חמישי) במסיבת עיתונאים. המסע”ת הועברה בשידור חי באתר ובערוץ ONE.

לקראת השבוע העמוס והמשחקים הקשים מול בית”ר ואז מכבי: “מבחינת התמונה הרחבה, אני פה שלושה שבועות, קיבלנו מהרגע שהגעתי לוולפסון ולהפועל ת”א הגרלה די מאתגרת, חילקנו את זה למשימות פרטניות. הראשונה עברה בהצלחה, ובקריית שמונה השגנו את 3 הנקודות, זה לא היה פשוט אבל חשוב מאוד. כשאנחנו מסתכלים קדימה, אז באמת ההגרלה נותנת לנו תחושה שזה מאוד מאתגר, גם לוח המשחקים עם שלושה משחקים בראשון, רביעי ושוב ראשון וגם היריבות.

“לפני שאתייחס למשחקים עצמם, בגדול מה שאני והצוות רוצים לייצר זה יציבות מקצועית, בזה אנחנו מתמקדים במהלך שלושת השבועות שאנחנו פה ובתקווה שזה גם בגרף עולה מבחינה מקצועית. בדרך כלל זה מביא תוצאות, לא תמיד זה מיידי, אבל זה מה שאנחנו מנסים לייצר וזה מה שעשינו במהלך הפגרה. אני מקווה מאוד שבמשחק ביום ראשון זה כבר יתחיל להראות את הפירות והתוצאות של העבודה. השחקנים עבדו קשה, היו מאוד רציניים, מניסיון שלי יש פה תחושה של שינוי בגישה, יש הבנה של המצב, וקרדיט יפה וגדול לשחקנים, אבל האתגרים לא פשוטים”.

קלינגר: רוצים לייצר יציבות מקצועית

על מה שם דגש בפגרה: “קודם כל נושא המוכנות הגופנית שלנו. היינו בחסר, זה היה ניכר במשחקים, גם בפציעות. אז התמקדנו גם בלהחזיר שחקנים כדי שלא יקרה מה שקרה בק”ש שהגענו בסגל ממש חסר ברמה של 5-6 שחקנים פחות, ואז צרך לאלתר. אז התמקדנו בזה ודי בהצלחה יחזרו כמעט כולם לסגל אולי מינוס 1 או 2. וכמובן ביצירת יציבות מקצועית, שיטת משחק, הבנה שהקבוצה חייבת להיות הרבה יותר אגרסיבית, לוחמת מניעה כדור, כל הפרמטרים שאני חושב שקבוצה צריכה. בזה התמקדנו. וכמובן שגם בעניינים המנטליים”.

על מחלת הנשיקה של בוזגלו, שלא יהיה בסגל למשחק הקרוב ויחזור בהתאם להתייעצות עם רופא: “מהניסיון שלי ועברתי כבר שחקנים שהיה להם את זה, זה תלוי גם באיזה דרגה. מאור התאמן לדעתי במשך לפחות החודש האחרון ואני מניח שזה היה שם איפשהו, חודשיים, חודש, שבועיים, לא יודעים. אבל הוא התאמן קשה וטוב. כנראה שהגוף שלו אחרי האימונים המפרכים האלה, בגלל מחלת הנשיקה, זה קצת הוריד אותו ובמחנה האימון הוא חש לא טוב, הוא הלך לבדיקות והבנו שזה הסיפור. אני חושב שזה לא היעדרות ארוכה, מאור בחור חזק, רציני, הוא ינוח כמה ימים ובהתאם להרגשה שלו נחזיר אותו לאימונים. ביום ראשון הוא לא יהיה בסגל אבל הלאה אני לא יודע, אני משאיר את זה פתוח”.

מאור בוזגלו. קלינגר מקווה שהוא יחזור מהר (שחר גרוס)מאור בוזגלו. קלינגר מקווה שהוא יחזור מהר (שחר גרוס)

מאזן הכוחות לקראת בית”ר: “אני מעדיף להתייחס להפועל ת”א ולמה שאנחנו עושים. ברור שהיריבה שלנו, השאיפות שלה ברורות, הושקע שם כסף רב, זו קבוצה שנבנתה להתמודד על אליפות ובית”ר נמצאת בצמרת. לכן מטבע הדברים נצטרך לגשת למשחק הזה בצורה מאוד חכמה טקטית, לעשות התאמות איפה שצריך. אנחנו יודעים להכין את הקבוצה גם בכל מה שקשור אלינו, איך אנחנו רוצים לשחק, איפה החוזקות והחולשות, זה משחק קשה מאוד אבל אני מאוד מאמין בשחקנים, אני רואה את הגישה, מרגיש את הרצון שלהם שקיבל “בוסט”, זה טוב, ואני חושב שיהיה קרב מעניין”.

על הפן האישי מול קבוצה שעזב הקיץ: “אם כל משחק שאני משחק אני ארגיש ככה אז זה גם נגד ב”ש ומכבי ואשדוד וחיפה, יש לי הרבה אקסיות בכדורגל. בחיים האישיים אין לי אף אקסית. זה נחמד, אבל כמו בכל מקום מיד כשאני עובד אני נותן 100% וכשאני עוזב אני נשאר ביחסים טובים. אני מאוד שמח שאני פה וזה מאוד מאתגר אותי. זה שאני מכיר את השחקנים באופן אישי לא יכול להזיק, אני מכיר היטב את השחקנים בבית”ר אבל זה לא מעבר לדברים קטנים שלפעמים זה חשובים, מעבר לזה זה לא נותן יותר מדי”.

ניר קלינגר בבית"ר, לפני פחות משנה. ינצל את ההיכרות עם שחקני האקסית? (איציק בלניצקי)ניר קלינגר בבית"ר, לפני פחות משנה. ינצל את ההיכרות עם שחקני האקסית? (איציק בלניצקי)

על כמות הצופים ואם יהיה אצטדיון מלא אם זה ישפיע לטובה: אנחנו משחקים בבלומפילד, זה הבית שלנו והקהל שלנו ואני בטוח שתהיה דחיפה. אני בטוח שאם השחקנים יתנו לקהל את התחושה שהם באים לעבוד גם בשבילם, להילחם על כל כדור, לתקוף את הקבוצה היריבה ולתת לאוהדים תחושה שיש על מי לסמוך, אז תהיה אווירה פנטסטית. להטריף את הקהל זה חלק מהדברים שאנחנו מדברים עליהם, לעשות סוויץ’ מנטלי שכל אחד שעולה על המגרש יסחט את עצמו עד הטיפה האחרונה ואני לא אתפשר על זה והם יודעים את זה. מאמין שזה מה שיהיה”.

על המשחק מול מכבי ת”א: אני מעדיף לדבר על הדרבי בעוד 4-5 ימים. אבל באופן כללי בכל משחק, גם אם בית”ר פייבוריטית במשחק כזה, וזה יכול להיות כי ברור שיש לה תקציב ענק בקנה מידה ישראלי ורכישות של שחקנים, אבל עדיין אפשר לראות שעם טקטיקה, לחימה, כדורגל משוחרר, חכם, אפשר להתמודד עם כל קבוצה וזה המסר שלי לשחקנים”.

על החזרת סרט הקפטן לדגני: זה דבר שאנחנו כבר לא מתעסקים בו. מה שהיה בקיץ היה, לא הייתי פה. כשנכנסתי למערכת הרגשתי את הקבוצה, אני חושב שאוראל דגני צריך להיות אחד המנהיגים וצריך לקבל אותו ולשכוח את מה שהיה בקיץ, זה לא מעניין. השלב הראשון היה לחלק את הסרט בין מאור לאוראל ומאור נקט יוזמה יפה, מבורכת, אמר את מה שהיה לו להגיד ובזה נגמר הסיפור. אין שום דבר מעבר לזה”.

אוראל דגני עם הכדור. קלינגר רצה אותו כאחד המנהיגים (שחר גרוס)אוראל דגני עם הכדור. קלינגר רצה אותו כאחד המנהיגים (שחר גרוס)

לאחר מכן דיבר יואב ג’ראפי והתייחס לכך שמול ק”ש הוא שמר על רשת נקייה לראשונה אחרי 8 משחקים: “ברור שאני כשוער נמדד בספיגות ואם אנחנו מצליחים לשמור על רשת נקייה זה כיף, אבל יותר חשוב זה הניצחון ושלוש הנקודות, זה מה שנותן את הביטחון לקבוצה”.

לקראת המשחק מול בית”ר: “אני לא חושב שיש יריבות קלות בליגה, כל משחק הוא קשה, נכון שיש עכשיו עומס של שלושה משחקים בשבוע, אבל אנחנו מוכנים לזה ומקווים לעשות תוצאות טובות. מה הכי חשוב מול בית”ר? קודם כל להיות מחוייבים טקטית, לא לפחד מהמעמד כי זה אחד המשחקים הכי גדולים שיש בליגה, ולבוא לנצח במשחק. אנחנו צריכים לבוא באותה גישה מול כל יריבה”.

יואב ג'ראפי (שחר גרוס)יואב ג'ראפי (שחר גרוס)

לגבי הגעת הקהל למשחק: אני לא יודע כמה אוהדים קנו כרטיסים, אם נעשה עוד ניצחון או שניים בטוח שמהכירות יעלו, האוהדים רוצים לראות כדורגל אטרקטיבי ואנחנו רוצים לתת להם את זה על המגרש”.

על חסרונו של מאור בוזגלו מבחינה חברתית: “ברור שהוא יהיה חסר, הוא דמות מאוד חיובית בחדר ההלבשה, חיובי ומצחיק וכולם אוהבים אותו ומקווים שהוא יחזור כמה שיותר מהר”.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */