יום שישי, 29.03.2024 שעה 10:40

אוחנה ופייגה הפסידו בחצי גמר כדורעף החופים

הצמד הישראלי לא הצליח להעפיל לגמר כשנכנע 2:1 (15:21, 21:19, 15:13) לטרנס האנסן ותומסן מדנמרק: "מאמינים שנגיע לאולימפיאדת 2024, יש עוד עבודה"

|
שון פייגה (אחמד מוררה)
שון פייגה (אחמד מוררה)

נתי אוחנה ושון פייגה הפסידו היום (שבת) 2:1 (15:21, 21:19, 15:13) בחצי גמר טורניר הסבב העולמי (כוכב אחד) בחוף פרישמן בתל אביב למרטין טרנס האנסן ודניאל תומסן מדנמרק, ולאחר מכן במשחק על מדליית הארד אוחנה חש ברע ולכן הצמד פרש. בעקבות ההחלטה זכו סרגיי פרקפייב ואלכסנדר קרמרנקו הרוסים במקום השלישי.

בחצי הגמר ניצחו הישראלים במערכה הראשונה והובילו בשנייה, אך הדנים ביצעו קאמבק מוצלח, ניצחו במערכה השנייה, והתעלו בנקודות הקריטיות בשובר השוויון כדי לזכות בכרטיס לגמר, ובעקבות הפרישה מהמשחק הנוסף פספסו השניים את ההזדמנות לזכות במדליה ראשונה לישראלים בסבב העולמי, לאחר שהיו רחוקים רק שתי נקודות מכך. המקום הרביעי אליו הגיעו אוחנה ופייגה הוא הגבוה ביותר אליו הגיע זוג ישראל בטורניר במסגרת הסבב.

פודיום האליפות (דיויד סלברמן, איגוד הכדורעף)פודיום האליפות (דיויד סלברמן, איגוד הכדורעף)

שון פייגה התייחס לפרישה לאחר חצי הגמר: "זה חבל, אבל ראינו איך נתי הגיע בבוקר. הוא הגיע במצב בעייתי, ידענו שזה יהיה על כל הקופה או שיקרה משהו בדרך. עוד 48 שעות אנחנו כבר על טיסה למקסיקו אז צריך להמשיך הלאה. החלטנו לשחק כי לא רצינו לפספס הזדמנות להביא מדליה היסטורית מול הקהל הביתי, והחלטנו ללכת על כל הקופה. נתי נתן הכל".

המטרות העתידיות של הזוג: "אני מאמין שנגיע לאולימפיאדת 2024, אבל יש לנו עוד דרך ארוכה. אנחנו עכשיו ב-40 אחוז מהיכולת שלנו. יש לנו עוד בנייה לעשות. אני מקווה שהטורניר הזה ימשיך כל שנה, וישתדרג לשניים ואף שלושה כוכבים".

טורניר כדורעף החופים העולמי הראשון בישראל (דיויד סלברמן, איגוד הכדורעף)טורניר כדורעף החופים העולמי הראשון בישראל (דיויד סלברמן, איגוד הכדורעף)

סמואלה קוטפאבה ויאקוב וינדיש האיטלקים ניצחו בגמר הגברים 0:2 (12:21, 17:21) את האנסן ותומסן הדנים, כשהם מפגינים עליונות מוחלטת, והיו לאלופים הראשונים של הטורניר בתל אביב. עוד לפני כן, בחצי הגמר גברו וינדיש וקוטאפאבה במשחק נפלא 1:2 (21:16, 14:21, 23:25) על פרקפייב וקרמרנקו.

בקטגוריית הנשים קאהו סקאגוצ'י ורייקה מורקמי היפניות היו לזוכות הראשונות בטורניר הנשים של חוף פרישמן. השתיים ניצחו במשחק הגמר את לינה טרנס האנסן וסימונה אוקהולם האנסן הדניות בתוצאה 0:2 (19:21, 16:21) והניפו את הגביע.

טורניר כדורעף החופים העולמי הראשון בישראל (דיויד סלברמן, איגוד הכדורעף)טורניר כדורעף החופים העולמי הראשון בישראל (דיויד סלברמן, איגוד הכדורעף)

טרנס האנסן הגיבה לאחר הזכייה במדליית הכסף: "אנחנו די מאוכזבות, לא הצלחנו לשמור על רמה גבוהה והיפניות שיחקו מצוין, אבל בסך הכל אנחנו מאוד גאות במה שעשינו. היינו מאושרות להגיע לחצי הגמר, ועוד יותר מאושרות להיות בגמר. מעולם לא שיחקתי מול קהל רב כל כך, והאוהדים היו מאוד אקטיביים. היה פשוט כיף".

בחצי הגמר הפתיעו הזוג האנסן את הפייבוריטיות האוסטריות אווה פרייברגר ווליריה טויפל 1:2 (21:15, 10:21, 15:17), ואילו קאהו ורייקה ניצחו 1:2 (14:21, 21:13, 9:15) את אלכסנדרה מואיסבה ואקטרינה סירצבה הרוסיות. במשחק על מדליית הארד ניצחו מואיסבה וסירצבה 0:2 (16:21, 19:21) במהירות מפתיעה, והותירו את האוסטריות הבכירות ללא מדליה.

טורניר כדורעף החופים העולמי הראשון בישראל (דיויד סלברמן, איגוד הכדורעף)טורניר כדורעף החופים העולמי הראשון בישראל (דיויד סלברמן, איגוד הכדורעף)
אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */