יום חמישי, 18.04.2024 שעה 10:17
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

האסלביינק על הספסל, ממן, בן שהר וסבג בהרכב

ההולנדי ימתין להזדמנות מבכר מול נס ציונה ב-17:30, ז'וסוואה, זריהן ו-ויטור פותחים אצל הפועל ב"ש. שטיין ומוסא מאזו עולים בהתקפה של תורג'מן

|
נייג'ל האסלביינק (איציק בלניצקי)
נייג'ל האסלביינק (איציק בלניצקי)

אחרי שחזרה למסלול הניצחונות במחזור האחרון על חשבונה של מכבי נתניה, הפועל באר שבע רוצה ליצור רצף ניצחונות חדש מול נס ציונה הערב (שבת, 17:30) ולצאת עם חיוך לפגרת הנבחרת והשזרוע שתחל ביום שני הקרוב. היא תיאלץ לעשות זאת ללא רמזי ספורי, שמתח את שריר הירך הקדמי ולא נכלל בסגל.

הרכב הפועל ב”ש: ארנסטס שטקוס, אורן ביטון, לואי טאהא, מיגל ויטור, בן ביטון, עדן שמיר, ניב זריהן, ז’וסוואה, נאור סבג, חנן ממן ובן שהר.

הרכב נס ציונה: עומרי גלזר, דריס וייטנס, פרנסיסקו דוטארי, רומאריק אטו, איתי עוזרי, רז נחמיאס, סביאן לילאי, שי אליאס, סאקו טורה, רז שטיין ומוסא מאזו.

בבירת הנגב כבר פגשו את נס ציונה למשחק אימון שנועד בעיקר כדי להריץ את מאור מליקסון וג'וזואה. "זה משחק משמעותי שמאוד קל למעוד בו" אמרו בבאר שבע, "למרות שמדובר רק במשחק אימון, התבוסה באותו משחק, 3:0, הייתה דוגמה לגישה נכונה וזה לא היה במשחק האימון הזה. אסור להגיע שאננים. אנחנו צריכים להמשיך את הדברים הטובים שהיו נגד מכבי נתניה, לפתוח חזק מההתחלה וכולם צריכים לעבוד גם התקפית וגם הגנתית. יש לנס ציונה זרים טובים וראו את זה במשחקים האחרונים, אסור להקל ראש בזה".

מאור מליקסון (חגי מיכאלי)מאור מליקסון (חגי מיכאלי)

אתמול ערכה הקבוצה אימון בקומפלקס האימונים החדש בפארק נחל באר שבע והבוקר (שישי) שבו למגרש האימונים בבית האדום. ברק בכר עבד בעיקר על סיומות מול השער ונתן את הדגשים לקראת המפגש נגד נס ציונה. מאוחר יותר יצאו לבית מלון בתל אביב, כדי להמשיך את ההכנות בצורה הרצינית ביותר שתבהיר לשחקנים את חשיבות המשחק.

מאמן הקבוצה ברק בכר צפוי לערוך שינוי אחד בלבד לעומת ההרכב שפתח נגד היהלומים. לפי המסתמן מהאימונים האחרונים, הבלם מיגל ויטור יחזור מההרחקה להרכב הפותח על חשבון עמית ביטון שגילה יכולת מצוינת בהיעדרו. ניב זריהן וחנן ממן שקיבלו את הקרדיט מבכר ימשיכו ב-11, בזמן שנייג'ל האסלביינק, המזומן הטרי לנבחרת סורינאם, יפתח את המשחק שוב על הספסל. 

חנן ממן (מרטין גוטדאמק)חנן ממן (מרטין גוטדאמק)

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, בן ביטון, לואי טאהא, מיגל ויטור, אורן ביטון, נאור סבג, עדן שמיר, חנן ממן, ג'וזואה, ניב זריהן, בן שהר.

אטו לקראת ב”ש: "שום דבר אינו בלתי אפשרי"

סקציה נס ציונה תארח את הפועל באר שבע באצטדיון המושבה במסגרת המחזור העשירי בליגת העל. בקבוצה מרגישים לאחרונה כי חל שיפור ביכולת, אך עדיין מקווים לבטא זאת בעזרת ניצחון ליגה ראשון והשגת שלוש הנקודות במלואן. 

החבורה של עמיר תורג׳מן שינתה גישה, פחות מתנצלת, פחות מכונסת ויותר מסתערת קדימה ומעזה. במועדון מרוצים מאוד מהצמד רז שטיין את מוסא מאזו, שנראה כי נוח להם לשחק יחד זה לצד זה וישנן גם תוצאות לכך, כשהקבוצה הצליחה לכבוש כבר ארבעה שערים מרגליהם של השניים בשני המחזורים האחרונים,  אם בדרך של בישול ואם בכיבוש שערים ומקווים כי השניים גם יובילו לניצחון המיוחל. בנס ציונה טענו השבוע כי הכל אפשרי ועל אף שאינם עדיפים בביתם.

אוואט: לא הגיע לנו לנצח היום

תורג’מן התייחס למשחק הקרוב ואמר: ״זה משחק קשה מאוד מול קבוצה טובה ומאומנת. אנחנו צריכים להגיע בשיא הריכוז כדי לעשות את העבודה כמו שצריך. רוצים להמשיך את ההתקדמות שלנו בתור קבוצה וגם כבודדים, ללא ספק יהיה משחק קשה אבל אנחנו נבוא מוכנים״. 

רומריק אטו שהציג יכולת טובה יותר מול אשדוד, הוסיף: ״אמנם לא ניצחנו את המשחק האחרון, אבל אין ספק שהקבוצה הייתה שם עד הסוף. אנחנו מחזירים בהדרגה את הביטחון שלנו. צפוי לנו משחק לא קל נגד הפועל באר שבע, אבל תמיד נעלה עם אותה המטרה – ניצחון, ובכדורגל שום דבר אינו בלתי אפשרי״.

רומריק אטו (דן יידוב)רומריק אטו (דן יידוב)

בפן המקצועי, תורג׳מן צפוי להמשיך עם אותם ה-11 שפתחו במשחק האחרון מול מ.ס אשדוד אז השיגה העולה החדשה 2:2. בעוד שלושת הבלמים דריס וויטנס, איתי עוזרי ואטו יתופקדו במרכז ההגנה ונועם כהן במקביל לרז נחמיאס כמגנים. שטיין ומאזו ימשיכו כאמור בחוד לצידו של סאקו טורה, שעדיין לא שב לכושר הטוב שהיה בו בטרם הפציעה. המגן הצעיר, יונתן לוי ייעדר מהסגל בשל פציעה במפשעה. נועם כהן גם כן יעדר בשל פציעה ועל כן יהיה זה פרנסיסקו דוטארי שיתפוס את מקומו בעוד אטו יתפקד כמגן. 

הרכב משוער: עומרי גלזר, רמריק אטו, פרנסיסקו דוטארי, דריס וויטנס, איתי עוזרי, רז נחמיאס, סביאן לילאי, שי אליאס, סאקו טורה, רז שטיין, מוסא מאזו.

אסור לפספס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */