יום שישי, 29.03.2024 שעה 10:05

מטה אשר/עכו רשמה 0:3 על עירוני קריית אתא

הדאבליסטית לא התקשתה מול האורחת ויצאה עם שלוש נקודות, בדרך לפסגת ליגת העל. הפועל כפר סבא ניצחה 2:3 את מכבי ת"א בהדר יוסף, לאחר מאבק עיקש

|
נועם כץ (שחר גרוס)
נועם כץ (שחר גרוס)

שניים מבין ארבעת משחקי המחזור השלישי בליגת העל לגברים התקיימו הערב (שלישי), ובהם השיגה מטה אשר/עכו ניצחון 0:3 על הפועל עירוני קריית אתא, ואילו סגניתה הפועל כפר סבא ניצחה 2:3 את מכבי תל אביב בהדר יוסף אחרי מאבק עיקש של המארחת. ביום חמישי (19:00) ייפגשו ביניהן הפועל המעפיל/מנשה/עמק חפר ומ.ס עיילבון. 

הפועל עירוני קריית אתא - הפועל מטה אשר/עכו 3:0 (25:21, 25:23, 25:22)

חלקים גדולים מהמשחק הצליחה קריית אתא לעמוד כשווה מול שווים מול הדאבליסטית, אבל גם חלקים גדולים הם בכל זאת רק חלקים, וכדי להשיג תוצאה טובה יותר מהפסד מכובד מול האדומים בליגת העל של היום, נדרשת כל קבוצה לספק את המיטב בכל נקודה ונקודה. השחקנים של נועם כץ יוצאים עם שלוש נקודות גם מקריית אתא, בדרך להתבודד בראש טבלת ליגת העל, לפחות עד משחקה הבא של הוד השרון שדולקת אחריה. קריית אתא של אבי הולצמן הצליחה להוביל ברוב המערכה השנייה, אבל לא עמדה בפרץ, ורצף נקודות ארוך של קווין פויר הגרמני (6) הביא לבסוף ל-0:2 אחרי ניצחון של מטה אשר/עכו 23:25. המערכה השלישית הייתה חד-צדדית יותר, ולמרות שהמארחת הצליחה לצמק את התוצאה ולהתקרב, מטה אשר/עכו לא שמטה את היתרון.

נועם כץ (עמרי שטיין)נועם כץ (עמרי שטיין)

פויר הוביל את מטה אשר/עכו עם 17 נקודות (4 אייסים, 2 קיל בלוקס), שהגיעו, כרגיל, כשקבוצתו הכי נזקקה להן. עידו דוד סיים עם 14 ב-78% דיוק בהתקפה. 10 נקודות (4 קיל בלוקס, 2 אייסים) לסלבה בצ'קלה. לקריית אתא: איליה גולדרין עם 14 (2 אייסים), ולדימיר ורטלקו וג'ורג' נסייר עם 6 לכל אחד.    

מאמן הפועל מטה אשר/עכו נועם כץ אמר בסיום: "אנחנו שמחים על הניצחון אבל יש לנו עוד הרבה עבודה. ברכות לקריית אתא על החזרה לליגה וחשוב מאוד שימשיכו להצליח".

ישראל רחום, קפטן קריית אתא: "באנו בידיעה שאין לנו מה להפסיד. הצלחנו לעשות בעיות למטה אשר/עכו. המערכות היו צמודות אך מטה אשר/עכו ידעו להתעלות על עצמם ברגעים המכריעים. יש לנו על מה לעבוד, מורגש שהקבוצה מתחילה להתחבר".

מכבי תל אביב - הפועל כפר סבא 3:2 (17:25, 25:21, 23:25, 25:22, 15:13)

כמה ששתי הקבוצות רצו את הניצחון הזה, אך יכולה להיות רק מנצחת אחת, והקבוצה של שגיא ברעם יוצאת הערב כשידה על העליונה אחרי שחזרה מפיגור 2:1 במערכות. הצהובים השיגו ניצחון מרשים ומשכנע 17:25 במערכה הראשונה, אבל הפסידו בשנייה (25:21) אחרי שהובילו ובעקבות התאוששות של כפ"ס. דווקא הירוקים הם שהובילו במרבית המערכה השלישית, אולם הפעם היה זה תורם של חניכיו של אריה זלינגר לחזור מפיגור, והם עלו ליתרון במערכות עם ניצחון 23:25, כשגם סטס נביאדומסקי תורם את חלקו עם אייס קריטי במשחק הבכורה בצהוב. אבל כפר סבא, עם הרבה אופי, ידעה לקחת את המערכה הרביעית (22:25), ולהשלים את העבודה במערכת שובר השוויון (13:15) בדרך לניצחון שני העונה, בעוד הצהובים רושמים הפסד שלישי ברציפות.

שגיא ברעם חוגג (יוסי לזרוף)שגיא ברעם חוגג (יוסי לזרוף)

מייקל צ'מוס הקנייתי הוביל את כפ"ס עם 23 נקודות, ואבנדרו סוזה הוסיף 16. קונרד פורמולה תרם 10, ואילו וסילי פוילוב סיים עם 8 (5 קיל בלוקס). למכבי ת"א: שלושה שחקנים סיימו עם 16 נקודות: גיא גניס, שנתן משחק מצוין מול קבוצתו לשעבר (כולל 6 קיל בלוקס), דימה זמליאנוכין וקיילב דנמרק.

דימה זמליאנוכין אמר בסיום המשחק: "הפסד קשה שלנו, אחרי משחק שנתנו בו הכל. אנחנו מרימים את הראש למעלה, נמשיך לעבוד קשה ונגיע העונה לתוצאות טובות יותר".

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */