יום שלישי, 19.03.2024 שעה 10:46

רונאלדו: זה אושר עילאי עבורי לחזור למדינה שלי

קפטן נבחרת פורטוגל נרגש לקראת לוקסמבורג ב-21:45: "כולם יחד, נלחם פעם נוספת". דשאן על לוריס: "בוודאות, הוא לא יחזור למגרשים ב-2019"

|
כריסטיאנו רונאלדו חוגג (רויטרס)
כריסטיאנו רונאלדו חוגג (רויטרס)

המחזור 7 של משחקי מוקדמות יורו 2020 יימשכו הערב (שישי) עם מספר משחקים מסקרנים של הקבוצות הגדולות, כאשר במוקד צ’כיה תארח את נבחרת אנגליה בבית 1. כמו כן, פורוטוגל של כריסטיאנו רונאלדו תפגוש את לוקסמבורג החלשה בבית 2 ואילו איסלנד תארח את נבחרת צרפת במסגרת המשחקים בבית 8. 

בית 1

צ’כיה – אנגליה (21:45) 

מפגש פסגה בבית 1. האורחת מגיעה למפגש עם מאזן מושלם, כאשר במאזנה 12 נקודות והיא מובילה את ראשות הבית בבטחה. במחזור האחרון נבחרת שלושת האריות ניצחה את קוסבו בבית 3:5 במשחק משוגע ובמחזור שלפני כן האנגלים השיגו 0:4 מוחץ נגד בולגריה. מן העבר השני, המארחת במקום השני עם תשע נקודות ועם שני הפסדים, בעוד במחזור האחרון הנבחרת הצ’כית הצליחה להביס 0:3 את את מונטנגרו. 

מאמן אנגליה גארת' סאות'גייט (רויטרס)מאמן אנגליה גארת' סאות'גייט (רויטרס)

מי שהוצא אצל האנגלים מהסגל וייעדר מהתמודדות עקב חולי קשרה של לסטר סיטי, ג’יימס מדיסון. במקביל, המנג’ר האנגלי, גארת’ סאות’גייט לא יקרא למחליף שימלא את מקומו. אולם, מי שמוכן לקבל את הצ’אנס שלו אצל סאות’גייט הוא קאלום ווילסון שחקנה בורנמות’, שסיפר על ההתרגשות שלו לשחק עבור נבחרת שלושת האריות: “ידעתי שאשחק בנבחרת אנגליה יום אחד גם ששיחקתי בקבוצות קטנות. אני מחכה להזדמנות שלי ונמצא בפוקוס מלא, כולם אומרים שיש לי ביטחון גבוה, אם אתה מאמין, אתה יכול להגיע רחוק. תמיד רציתי לשחק עבור הנבחרת הלאומית”. 

בית 2

פורטוגל – לוקסמבורג (21:45) 

קרב קליל על הנייר לכריסטיאנו רונאלדו וחבריו. הפרוטוגלים נמצאים במקום השני עם שני תוצאות תיקו ושני ניצחונות, כאשר במאזנם שמונה נקודות. האדומים-ירוקים מגיעים למפגש לאחר שני ניצחונות רצופים על ליטא וסרביה. מנגד, האורחת החלשה נמצאת במקום הרביעי עם ארבע נקודות וניצחון בודד, אותו השיגה על נבחרת ליטא. מי שייכלל בסגל של פרננדו סנטוס הוא קשרה של בטיס וויליאם קרבאליו שהתאושש מפציעה. 

בתוך כך, מי שדיבר לקראת המפגש הוא לא אחר מאשר קפטן הנבחרת, כריסטיאנו רונאלדו, שסיפר: “זה תמיד אושר עילאי עבורי לחזור למדינה שלי ולייצג אותה במסגרת משחקי הנבחרת ולראות כמובן את חבריי. כולם ביחד, נלחם פעם נוספת כדי להאדיר את שמה של נבחרת פורטוגל”. 

כריסטיאנו רונאלדו (רויטרס)כריסטיאנו רונאלדו (רויטרס)

“אני מרגיש רגוע רק שאני בבית”, אמר CR-7 עליו באופן אישי, “אין שם לחץ, שם אני מרגיש רגוע וחופשי, לעומת המשחקים על כר הדשא. הרגעים הכי מאושרים שלי הם מתי שאני עם המשפחה והילדים, אחרי 15 שנה של פרסום, אני רוצה קצת פרטיות”. 

בית 8

איסלנד – צרפת (21:45) 

הטריקולור מגיעים במצב רוח מרומם להתמודדות לאחר שלושה ניצחונות רצופים במשחקי מוקדמות יורו 2020, כאשר הם במקום השני בבית 8 עם 15 נקודות, בדיוק כמו הטורקים שנמצאים במקום הראשון. מהצד השני של המתרס, המארחת מגיעה גם עם רצף לא רע בכלל שכולל שלושה ניצחונות בארבעה משחקים, בעוד היא במקום השלישי עם 12 נקודות ותנסה לחולל הפתעה ענקית ולהשוות את מאזנה לזה של האורחת מצרפת. 

דידייה דשאן (רויטרס)דידייה דשאן (רויטרס)

הצרפתים סובלים מלא מעט פציעות, כאשר השוער, הוגו לוריס, הקפטן של הנבחרת יהיה בחוץ בעקבות הפציעה הקשה במשחק האחרון של טוטנהאם. כמו כן, פול פוגבה גם לא נכלל בסגל בגלל פציעה בקרסול ובמקביל קיליאן אמבפה גם כן לא ישותף. בתוך כך, דידייה דשאן עדכן על מצבו הרפואי של לוריס: “זה קשה להעריך כמה זמן הוא יהיה בחוץ, מי שחשוב לנו שהוא לא יהיה איתנו במשחקים הקרובים. כמעט בוודאות הוא לא ישוב למגרשים ב-2019”.  

משחקים נוספים: 
מונטגרו -בולגריה (21:45) 
אוקראינה – ליטא (21:45) 
טורקיה – אלבניה (21:45) 
אנדורה – מולדובה (21:45) 

אסור לפספס
נגןהצצה לחופשה החלומית של משפחת רונאלדו
הצצה לחופשה החלומית של משפחת רונאלדו
נגןהסדרן נרדם בזמן המשחק, הקהל המציא לו שיר
הסדרן נרדם בזמן המשחק, הקהל המציא לו שיר
נגןספיד כובש שער מרהיב עם סלטה במספרת
ספיד כובש שער מרהיב עם סלטה במספרת
נגןחלטורה: רונאלדו הולך במרפסת ומצלם פרסומת
חלטורה: רונאלדו הולך במרפסת ומצלם פרסומת
/* LAST / NEXT ROUNDs */