יום שבת, 20.04.2024 שעה 01:36

"הראינו שנדע להתמודד עם קבוצות מוכשרות"

טאריק בלאק מרוצה מהיכולת של מכבי ת"א ביוון למרות ההפסד למילאנו. האנטר: "טוב שווילבקין חזר ושכולם נכנסים לעניינים". כהן: "חוויה טובה כקבוצה"

|
טאריק בלאק עם הכדור (באדיבות פנאתינייקוס)
טאריק בלאק עם הכדור (באדיבות פנאתינייקוס)

מכבי תל אביב סיימה את משחקי ההכנה שלה לעונה הקרובה עם הפסד 78:69 במשחק הגמר של טורניר ינאקופולוס לאולימפיה מילאנו של אטורה מסינה. הקבוצה מבירת האופנה העולמית תפסה פיקוד בשלב מוקדם, חניכיו של יאניס ספרופולוס ידעו לחזור למשחק אך נכנעו לרבע רביעי נהדר של ולדימיר מיצוב, בו הוא קלע 10 מתוך 18 הנקודות שלו במשחק.

מאמן הקבוצה יאניס ספרופולוס אמר לאחר המשחק: ״הטורניר הזה עזר לנו מאוד כי התחרינו נגד קבוצות מהטופ של היורוליג. אומר שוב את מה שאמרתי אתמול כשניצחנו, הניצחון לא חשוב כל כך בתקופה הזו של העונה. כמובן שמשחקים כדי לנצח, אבל הדבר החשוב ביותר הוא לבנות את המשחק שלנו ואת הכימיה שלנו, לקרוא את הטעויות שלנו וללמוד איך לשחק בסיטואציות שונות אותן נחווה במגרש.

“אני חושב שהיה לנו משחק טוב, אבל היו לנו כמה ליי-אפים וזריקות פנויות שהחמצנו ואפשרנו כמה סלים קלים. אנחנו נצטרך ללמוד מהטעויות שלנו ולהיות עקביים יותר ומרוכזים יותר עד הסוף כדי לנצח משחקים מהסוג הזה. אבל המסקנות הן חיוביות מאוד, אנחנו בדרך הנכונה ועובדים טוב מאוד וכשכולם יבריאו ויחזרו ונשחק יותר זמן ביחד, נהיה טובים יותר״. 

יאניס ספרופולוס (באדיבות פנאתינייקוס)יאניס ספרופולוס (באדיבות פנאתינייקוס)

סנטר הקבוצה אותלו האנטר אמר לאחר ההפסד: ״היו לנו עליות ומורדות וזה נורמלי. לא התחלנו את המשחק טוב מדי, אבל חזרנו למשחק ולקחנו את היתרון. ברבע השלישי נתנו להם לחזור למשחק אבל זו הייתה חוויה טובה עבורנו, היה טוב לראות מה אנחנו צריכים לשפר. זה היה טורניר טוב כי יצא לנו לשחק בטורניר שהיו בו קבוצות יורוליג טובות, הרגשתי את זה גם בפולין וגם בצרפת שם פגשנו יריבות טובות ואני חושב שלקבל את סקוטי ווילבקין בחזרה ושכולם נכנסים לעניינים זה טוב עבורנו״.

חברו של האנטר לקו הקדמי טאריק בלאק אמר: ״זה היה טורניר נהדר. כיף לבוא לכאן ולהתחרות נגד קבוצות שאנחנו מצפים שיהיו טובות העונה, זה הוסיף לביטחון ולכימיה שלנו. הראינו שאנחנו מסוגלים להתמודד נגד קבוצות מוכשרות ולהראות מה אנחנו יכולים לעשות ונקווה שנדע להתקדם בכיוון הנכון. זה נהדר שכל הקבוצה הייתה איתנו, עצוב שהיו לנו כמה פציעות אבל לפחות לכולם הייתה הזדמנות להיות יחדיו ולהתקדם יחדיו וזה דבר נהדר״.

ג'ון דיברתולומאו (באדיבות פנאתינייקוס)ג'ון דיברתולומאו (באדיבות פנאתינייקוס)

״זו הייתה חוויה טובה עבורנו, שבה גדלנו כקבוצה, שיחקנו נגד יריבות ברמה מאוד גבוהה״, אמר ג’ייק כהן. ״ניצחנו את פנאתינייקוס במגרשה הביתי וזה לא משהו שאפשר להתעלם ממנו. שיחקנו היום נגד קבוצה טובה נוספת, ברבע הרביעי עשינו כמה טעויות פה ושם שאנחנו יכולים לתקן, וזו המהות של קדם העונה למצוא את הטעויות שצריך לתקן. בסך הכל אני חושב שזו הייתה חוויה טובה עבורנו כקבוצה, נקלענו לפיגור בהתחלה והצלחנו לחזור כקבוצה אז יש הרבה דברים טובים שאפשר לקחת״. 

על החזרה של סקוטי ווילבקין: ״זה מרגיש טוב, ולא רק החזרה של סקוטי אלא הדרך שבה כולם התגבשו, היו לנו כמה חבר׳ה פצועים והשאר הרימו את הרמה, היה לנו את דני שראה דקות גם בעמדה 4 שזו לא בדיוק העמדה שלו אבל הוא היה נהדר ועשה עבודה ראויה לציון, ואני חושב שכקבוצה עשינו עבודה טובה בהחלפות האחד על השני״.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */