יום שלישי, 16.04.2024 שעה 14:25
לוח משחקים
  • רומא
  • חמישי, 18/04, 22:00
  • מילאן
  • אטאלנטה
  • חמישי, 18/04, 22:00
  • ליברפול
  • מארסיי
  • חמישי, 18/04, 22:00
  • בנפיקה ליסבון
  • ווסטהאם
  • חמישי, 18/04, 22:00
  • באייר לברקוזן

חגיגה ישראלית: שערים לווייסמן ונאתכו באירופית

החלוץ כבש וחגג עם דגל ישראל ב-0:4 של וולפסברגר על גלדבאך, צמד לקשר ב-2:2 של פרטיזן מול אלקמאר. 0:1 ליונייטד על אסטנה, רומא ולודוגורץ הביסו

|
שון וייסמן חוגג (רויטרס)
שון וייסמן חוגג (רויטרס)

חגיגת שערים אדירה קיבלנו הערב (חמישי) בליגה האירופית, כאשר במוקד שני שחקנים ישראלים הצליחו למצוא את הרשת במדי קבוצתם. שון וייסמן הבקיע בחגיגה האדירה של וולפסברגר, שגברה 0:4 על מנשנגלדבאך בחוץ, ואילו ביברס נאתכו כבש צמד שערי בכורה במדי פרטיזן בלגרד שנפרדה ב-2:2 עם אלקמאר. במשחקים נוספים, מנצ’סטר יונייטד רשמה 0:1 ביתי על אסטנה ורומא השיגה 0:4 קליל באולימפיקו על חשבון בשאקשהיר.

בית 12

מנצ’סטר יונייטד – אסטנה 0:1

השדים האדומים החלו את דרכם בזירה האירופית עם יכולת לא משכנעת וניצחון דחוק בבית. לאחר 73 דקות עקרות, מייסון גרינווד כבש ומנע מבוכה גדולה מחניכיו של אולה גונאר סולשיאר עם 3 נקודות חשובות. מנגד, האורחת לא הצליחה להפתיע אבל תתנחם בהפסד מינימלי בלבד.

דקה 73, מנצ’סטר יונייטד עלתה ל-0:1: מייסון גרינווד קיבל כדור מצוין מפרד, פרץ באגף ימין, ביצע דריבל נהדר וכבש לרשת של הקזחים.

דיוגו דאלוט חוגג עם מייסון גרינווד (רויטרס)דיוגו דאלוט חוגג עם מייסון גרינווד (רויטרס)

פרטיזן בלגרד – אלקמאר 2:2

הסרבים, עם ביברס נאתכו ב-11, פתחו את הליגה האירופית במשחק בית מול ההולנדים, ונקלעו לפיגור מוקדם בדקה ה-13 כשקלווין סטנגס כבש את השער הראשון במשחק. למזלם הגלגל התהפך, ו-14 דקות לאחר מכן יונס סוונסון קיבל כרטיס אדום והשאיר את אלקמאר ב-10 שחקנים. המארחת ניצלה זאת והגבירה קצב, ובדקה ה-31 קיבלה פנדל, ומי אם לא הישראלי שלנו, ביברס נאתכו, ניגש לנקודה הלבנה וכבש את שער הבכורה באדמת סרביה. אם חשבתם שהקשר הוותיק יעצור פה, אז טעיתם. נאתכו השלים צמד נהדר בדקה ה-61 וקבע מהפך לטובת הסרבים. אך השמחה נותרה באוויר שש דקות בלבד, כשסטנגס בישל לבואדו, שאיזן את התוצאה ל-2:2, תוצאה שנשמרה עד לסיום ההתמודדות.

ביברס נאתכו מול דני דה ויט (רויטרס)ביברס נאתכו מול דני דה ויט (רויטרס)

דקה 13, אלקמאר עלתה ל-0:1: התקפה מושלמת של ההולנדים הסתיימה בכדור רוחב מצוין של מיירון בואדו לכיוונו של קלווין סטנגס שכבש בקלות מתוך הרחבה.

שחקני אלקמאר חוגגים (רויטרס)שחקני אלקמאר חוגגים (רויטרס)

דקה 27, אלקמאר קיבלה כרטיס אדום: יונאס סוונסון היה שחקן השדה האחרון בהגנת ההולנדים וביצע הכשלה מכוונת ובכך הורחק מהמשחק.

יונאס סוונסון מורחק (רויטרס)יונאס סוונסון מורחק (רויטרס)

דקה 42, פרטיזן בלגרד איזנה ל-1:1: גם ביברס נאתכו קיבל הזדמנות להבקיע מהנקודה הלבנה וניצל את זה עד הסוף, כשבעט במדויק לפינה השמאלית של השוער, וכבש את שער הבכורה באדמת סרביה.

פרד נלחם על הכדור (רויטרס)פרד נלחם על הכדור (רויטרס)
ביברס נאתכו מסמן אחרי השער שכבש (רויטרס)ביברס נאתכו מסמן אחרי השער שכבש (רויטרס)
ביברס נאתכו חוגג עם בויאן אוסטויץ' וזוראן אוסיץ' (רויטרס)ביברס נאתכו חוגג עם בויאן אוסטויץ' וזוראן אוסיץ' (רויטרס)

דקה 61, פרטיזן בלגרד עלתה ל-1:2: נאתכו השלים צמד! הקשר השתלט על ריבאונד לאחר שעומאר סדיק בעט כדור לקורה ממסירת עומק נהדרת של הישראלי, ניצל את חוסר הנוכחות של השוער בשער וכבש מחוץ לרחבה. זהו הצמד השלישי בקריירה האירופית של קפטן נבחרת ישראל.

ביבראס נאתכו (רויטרס)ביבראס נאתכו (רויטרס)

דקה 67, אלקמאר השוותה ל-2:2: בואדו קיבל כדור עומק נהדר מסטנגס, ורץ כל הדרך אל הרחבה והכניע את ולדימיר סטויקוביץ’.

בית 7 

פורטו – יאנג בויז 1:2, כבשו לפורטו: טיקיניו סוארס (8, 29). כבש ליאנג בויז: ג’ין פייר אנסאמה (פנדל, 15).
ריינג’רס – פיינורד 0:1, כבש לריינג’רס: שיי אוג’ו (24).

בית 8

לודוגורץ – צסק”א מוסקבה 1:5

חגיגה גדולה של הבולגרים, שהתפוצצו בביתם עם מבול שערים. מבין 3 הישראלים שמשחקים אצל המארחת – מאוויס צ’יבוטה, טאלב טוואטחה ודן ביטון, רק האחרון נכלל בסגל למפגש ועלה כמחליף בדקה ה-86. מוקדם יותר, דווקא האורחת הייתה זו שכבשה ראשונה משער מוקדם של איגור דיבי (11), אולם אז החלה ההצגה של לודוגורץ. וונדרסון (48) וג’ודי לוקוקי (50) השלימו מהפך תוך שתי דקות, ואז הגיע קלאודיו קסרו שחגג עם שלושער מרשים (52, 69 ו-73 בפנדל) לפני שהוחלף על ידי ביטון. אלופת בולגריה, במחצית שנייה מופלאה, דילגה על המשימה הלא פשוטה בקלות יתרה, בעוד הרוסים יעשו חושבים וינסו להשתפר בהמשך הקמפיין.

דקה 11, צסק”א מוסקבה עלתה ל-0:1: כדור חופשי של ניקו ולאסיץ’ הגיע לראשו של איגור דיביב שנגח לרשת של המושבה הישראלית.

שחקני צסק"א מוסקבה חוגגים עם איגור דיבי (רויטרס)שחקני צסק"א מוסקבה חוגגים עם איגור דיבי (רויטרס)

דקה 48, לודוגורץ השוותה ל-1:1: הבולגרים פתחו בטירוף את המחצית השנייה, ואיזנו מהר מרגליו של וונדרסון, שהשתלט על ריבאונד ברחבה ובעט כדור חזק שחלף בין ידיו של השוער ונכנס פנימה.

שחקני לודוגורץ חוגגים (רויטרס)שחקני לודוגורץ חוגגים (רויטרס)

דקה 50, לודוגורץ עלתה ל-1:2: מהפך מהיר ביותר הושלם לאלופת בולגריה, כשג’ודי לוקוקי ניצל חור עצום בהגנה, כשקיבל כדור עומק לא פחות ממושלם מאגף שמאל מאנטון נדיילקוב, והגיע לאחד על אחד מול איגור אקינפייב וכבש בקלות.

שחקני לודוגורץ חוגגים (רויטרס)שחקני לודוגורץ חוגגים (רויטרס)

דקה 52, לודוגורץ עלתה ל-1:3: איזה בליץ של הבולגרים. וונדרסון הרים כדור מאגף שמאל לקלאודיו קסרו, שבעט וולה אדיר מחוץ לרחבה שטס לפינה הרחוקה של השוער הרוסי.

קלאודיו קסרו חוגג (רויטרס)קלאודיו קסרו חוגג (רויטרס)

דקה 68, לודוגורץ עלתה ל-1:4: נדיילקוב העביר כדור רוחב מצוין מאגף שמאל, וקלאודיו קסרו השלים צמד כשהשתלט על הכדור ובעט לרשת.

קלאודיו קסרו חוגג (רויטרס)קלאודיו קסרו חוגג (רויטרס)

דקה 73, לודוגורץ עלתה ל-1:5: קסרו השלים שלושער! הרומני קיבל הזדמנות לכבוש את השלישי בפנדל, ולקח אותה בשתי ידיים ודייק מהנקודה הלבנה.

קלאודיו קסרו חוגג (רויטרס)קלאודיו קסרו חוגג (רויטרס)

אספניול – פרנצווארוש 1:1, כבש לפרנצווארוש: חאבי לופז (עצמי, 11). כבש לאספניול: מטיאס ורגאס (60).

בית 9

גנט – סנט אטיין 2:3, כבשו לגנט: ג’ונתן דייויד (2, 43) לואיק פרין (עצמי, 64), כבשו לסנט אטיין: והבי חזרי (38), תומאס קמינסקי (עצמי, 75).
וולפסבורג – אולקסנדריה 1:3, כבשו לוולפסבורג: מקסימיליאן ארנולד (20), אדמיר מחמדי (24), יוסיפ ברקאלו (67). כבש לאולקסנדריה: אווגן בנאדה (66).

בית 10

רומא – בשאקשהיר 0:4

הג’אלורוסי פתחו את הטורניר האירופי בצורה חלקה עם ניצחון משכנע ואף השלימו משחק 18 ברציפות ללא הפסד בכל המסגרות. אחרי פתיחת עונה די פושרת בסרייה א’, האיטלקים עמדו במשימה ומנעו מהאורחת להשיג תוצאה מפתיעה הודות למחצית שנייה נהדרת. שער עצמי של ג’וניור קאיסרה (42) העניק יתרון, אדין דז’קו הכפיל (58) מבישול של ניקולו זאניולו, שהתכבד בשער משלו (71) וג’סטין קלייברט חתם (90+3) בדרך ל’וי’ ראשון במפעל השני בחשיבותו ביבשת. מנגד, הטורקים שפתחו לא טוב את העונה בזירה המקומית יקוו לצאת מהמומנטום השלילי בהמשך.

דקה 42, רומא עלתה ל-0:1: יתרון ראשון לאיטלקים. אדין דז’קו העביר כדור ללאונרדו ספינאצולה, שהעביר כדור רוחב למרכז הרחבה, משם ג’וניור קאיסרה האומלל כבש לשער של קבוצתו והעניק יתרון לג’יאלורוסי.

שחקני רומא חוגגים (האתר הרשמי של רומא)שחקני רומא חוגגים (האתר הרשמי של רומא)

דקה 58, רומא עלתה ל-0:2: פריצה פנטסטית וסלאלום אדיר של ניקולו זאניולו באגף ימין הסתיים בכדור רוחב מושלם לאדין דז’קו, שכבש מתוך הרחבה בקלילות, לאחר שהילד הנפלא של הג’יאלורוסי עשה את כל העבודה בשבילו.

שחקני רומא חוגגים (רויטרס)שחקני רומא חוגגים (רויטרס)

דקה 71, רומא עלתה ל-0:3: הפעם הבוסני מבשל לאיטלקי, וזאניולו מסיים בבעיטה נהדרת עם רגל שמאל לפינה הרחוקה, עם שער שסגר את הסיפור.

ניקולו זאניולו חוגג (רויטרס)ניקולו זאניולו חוגג (רויטרס)

דקה 90+3, רומא עלתה ל-0:4: ג’סטין קלייברט השלים את הרביעי לאחר דריבל מצוין ברחבה ובעיטה ברגל לשמאל לפינה הרחוקה של השוער.

ג'סטין קלייברט חוגג (רויטרס)ג'סטין קלייברט חוגג (רויטרס)

בורוסיה מנשנגלדבאך - וולפסברגר 4:0

קבוצתו של שון וייסמן, שפתח בהרכב וערך בכורה במסגרת אירופית, התארחה למשחק חוץ שהיה צפוי להיות קשה במיוחד מול הגרמנים הקשוחים, אך מה שקרה על המגרש היה ההיפך הגמור. את הקונצרט האוסטרי החל וייסמן, שכבש בדקה ה-14 שער נפלא וחגג עם דגל ישראל באדמת גרמניה. בדקה ה-31 מריו לייטגב הכפיל את היתרון, ועשר דקות לאחר מכן זה כבר הפך לתבוסה סנסציונית עם השער השלישי מרגליו של מרסל ריצמייר. האוסטרים לא עצרו פה, כשלייטגב המצוין השלים צמד עם שער בדקה ה-68. הגרמנים יצטרכו לעשות שיעורי בית לקראת המשך הקמפיין, מנגד קבוצתו של וייסמן יכולה להיות גאה ביכולתה ואם תמשיך כך תוכל למצוא את עצמה בשלבי הנוקאאוט במפעל.

דקה 13, וולפסברגר עלתה ל-0:1: שון וייסמן העלה את האוסטרים ליתרון מדהים מול הגרמנים הקשוחים. כדור מאגף ימין של רומאנו שמיד הגיע למרכז הרחבה, ולשם נדחק החלוץ הישראלי ודייק לפינה הרחוקה.

שון וייסמן חוגג (רויטרס)שון וייסמן חוגג (רויטרס)
שון וייסמן חוגג (רויטרס)שון וייסמן חוגג (רויטרס)

דקה 31, וולפסברגר עלתה ל-0:2: קבוצתו של וייסמן הכפילה את היתרון. כדור חופשי ארוך של מייקל ליינדל הגיע לראשו של מריו לייטגב שהיה לבד לגמרי בתוך הרחבה, ומשם נגח בקלות לרשת. הגרמנים בהלם.

מריו לייטגב חוגג (רויטרס)מריו לייטגב חוגג (רויטרס)

דקה 41, וולפסברגר עלתה ל-0:3: מבצע אישי נהדר של מרסל ריצמייר הסתיים בבעיטה מתוך הרחבה לפינה השמאלית של השער.

מרסל ריצמייר חוגג (רויטרס)מרסל ריצמייר חוגג (רויטרס)
שחקני מנשנגלדבאך המומים (רויטרס)שחקני מנשנגלדבאך המומים (רויטרס)

 

דקה 68, וולפסברגר עלתה ל-0:4: לייטגב השלים צמד לטובת האוסטרים, כשניצל טעות קשה בהגנה שלא הצליחה להרחיק את כדור הקרן, ונגח מתוך הרחבה בקלות. תבוסה מפתיעה במיוחד לטובת קבוצתו של וייסמן.

שחקני וולפסברגר חוגגים (רויטרס)שחקני וולפסברגר חוגגים (רויטרס)

בית 11

סלובן ברטיסלבה – בשיקטאש 2:4, כבשו לסלובן ברטיסלבה: אנדרז שפוראר (14, 58), מארין ליוביביץ’ (90+3), מוהה (90+4). כבשו לבשיקטאש: אדם ליאאיץ’ (29), ואסיל בוז’יקוב (עצמי, 45+1).
וולבס – בראגה 1:0, כבש לבראגה: ריקארדו הורטה (71).

אסור לפספס
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
נגןמתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
מתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
נגןחכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
חכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */