יום שישי, 19.04.2024 שעה 00:39
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

בני יהודה הודיעה רשמית: ליואיץ' סיכם בקבוצה

השחקן ינחת בארץ ביום שבת ויחתום על החוזה. אבוקסיס: "זה שצירפנו אותו ללא מבחנים לא אומר כלום". דוס סנטוס צפוי לפתוח מול נס ציונה, סורו בספק

|
מתיאה ליואיץ' (האתר הרשמי של ז'לגיריס)
מתיאה ליואיץ' (האתר הרשמי של ז'לגיריס)

בני יהודה הודיעה רשמית כי מתיאה ליואיץ', הקשר סרבי בן 25, סיכם היום (חמישי) את תנאיו לשנתיים אצל הכתומים, כפי שנחשף ב-ONE, וזאת לאחר שהתקבל השחרור הרשמי שלו מההתאחדות הפורטוגלית. השחקן ינחת בישראל בשבת הקרובה וביום ראשון בבוקר יחתום באופן רשמי על החוזה, בכפוף לבדיקות רפואיות.  

ליואיץ' שיחק בעונה החולפת ובתחילת העונה הנוכחית בבלנשש מהליגה הראשונה בפורטוגל ורשם במדיה 30 הופעות, חמש מתוכן העונה. עוד לפני כן שיחק בוולינגטון פיניקס מניו זילנד, בז’לגיריס מליטא ובקבוצות הסרביות ראד וטלאופטיק. ב-2014 עבר לפרטיזן בלגרד, אך לא רשם במדיה הופעות בליגה.

Transfer Market תוכנית מספר 16

בתוך כך, לאחר שלושה מחזורי ליגה, במאזנה של בני יהודה חמש נקודות ואפס הפסדים. ביום שבת היא תצא למשחק חוץ באצטדיון המושבה, בו אירחה בשלוש העונות הקודמות, ותפגוש את סקציה נס ציונה במטרה לרשום ניצחון שני העונה.

זה יהיה לא פשוט, שכן המאמן יוסי אבוקסיס ייאלץ להתמודד עם לא מעט חיסורים. איסמעילה סורו, שנפצע בסיום המשחק מול מכבי נתניה ביום ראשון, נמצא בספק גדול למשחק מול העולה החדשה ונראה כי ייעדר, זאת בעקבות פציעה בשריר הירך האחורי. יחד עם הקשר, מי שימשיך להיעדר בוודאות הוא מוחמד גדיר.

אליסון דוס סנטוס (עמרי שטיין)אליסון דוס סנטוס (עמרי שטיין)

בנוסף, לאבוקסיס קיימת גם מצוקת בלמים רצינית, ומי שצפוי לפתוח הוא אליסון דוס סנטוס, שיערוך הופעת בכורה. איציק עזוז ופז בן ארי פצועים, תאמבי סגס לא יכול לשחק כבלם בגלל הפציעה של סורו, דניאל פלשר כבר הושאל למכבי פתח תקווה ואלבן פנישי נמצא בספק (יעבור מבחן כשירות). על כן, רק דוס סנטוס ודן מורי הם הבלמים הכשירים כרגע, והמאמן עשוי לעלות בקו של שניים במרכז העורף.

הקשר הסרבי, מתיאה ליואיץ', שהגעתו לבני יהודה נחשפה ב-ONE, ינחת בארץ ככל הנראה רק ביום שבת ורק לאחר מכן יחתום רשמית אצל מחזיקת הגביע. בכל מקרה, הוא לא ייכלל בסגל למשחק מול נס ציונה. אבוקסיס קיים היום (חמישי) מסיבת עיתונאים בה דיבר לקראת המשחק, על הפציעות ועל הרכש האחרון שלו.

יוסי אבוקסיס (רדאד ג'בארה)יוסי אבוקסיס (רדאד ג'בארה)

"אליסון דוס סנטוס הגיע בכושר והוא אמור לשחק", הסביר המאמן הכתום והוסיף: "הוא עשה הכנה טובה ושיחק במכבי חיפה גם בליגה האירופית וגם במחזור הראשון של הליגה. ירדו לנו כמה אופציות מהבלמים למשחק ביום שבת".

האם הוא מאמין שיחזיר את דוס סנטוס לשיאו: "אם אני לא מאמין במישהו אני לא מצרף אותו. יש לו יכולות גבוהות. הוא צריך לנקות את מה שהיה במכבי חיפה ולהיות מרוכז פה, יש לו את כל הכלים להצליח פה. יש כאן חבר'ה טובים שיעזרו לו. דיברתי איתו, הייתה לי שיחה איתו ואני חושב שהוא יעזור לנו. יש לו מהירות ועוצמות והוא ווינר".

הבחירה במתיאה ליואיץ' ללא התרשמות, כפי שהוא נוהג לעשות בדרך כלל: "אני רוצה התרשמות בדרך כלל לשחקנים שלא היו פעילים, כי אתה רואה וידאו שלו מלפני כמה חודשים ודברים יכולים להשתנות. לגבי ליואיץ', הוא שיחק בעונה הקודמת מעל 20 משחקים וגם העונה עוד 5 בליגה הפורטוגלית הראשונה. להגיד שזה מבטיח הצלחה? לא. הוא משחק כקשר, גם 50/50, גם מתחת לחלוץ ואמור להוסיף לנו יכולת מסירה ובעיטות עונשין. זה שצירפנו ללא מבחנים לא אומר שום דבר, אנחנו צריכים שיהיה תיאום ושילוב טובים. אני לא רוצה לצרף סתם שחקנים, יש פה סגל טוב וכשכולם יהיו בריאים יהיה פה קרב על כמה מקומות בהרכב".

יוסי אבוקסיס (רדאד ג'בארה)יוסי אבוקסיס (רדאד ג'בארה)

היכולת בשלושת המחזורים הראשונים: "לדעתי המשחק הכי טוב שלנו מבחינת יכולת היה מול מכבי נתניה. היינו קרובים והיו לנו כמה החמצות גדולות. היה לנו משחק טוב ואינטנסיבי, הצלחנו לסגור קבוצה חזקה מאוד והיא כמעט לא הגיעה למצבים. כמובן שאני מצפה ליותר מכמה שחקנים, אני מאוכזב קצת מהפציעה של גדיר כי עד שהוא נכנס לעניינים זה שוב לחזור אחורה, אבל זה מה שיש. הייתי מצפה לקבלת החלטות יותר טובה בשליש האחרון שלנו, זה היה חסר לנו במשחקים הראשונים. ננסה לשפר על זה ולהיות חדים יותר מול השער".

האם הקבוצה שלו פייבוריטית מול נס ציונה: "אני לא יודע מה זה פייבוריטים בליגה הזו, אני יודע מה זה מוכנות. משחקים מנצחים קודם כל על מוכנות. צריך לכבד כל יריבה שאתה פוגש ואמרתי את זה לשחקנים. כמובן שכל הפציעות שלנו יקשו עלינו. זה משחק חשוב מאוד מבחינתנו, נס ציונה הייתה יוצאת מן הכלל במחצית השנייה מול הפועל תל אביב, מדובר בקבוצה טובה ומוכשרת. נכין את השחקנים ונקווה שיהיה טוב".

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */