יום חמישי, 28.03.2024 שעה 22:04
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6220-5526מכבי ת"א1
5518-5526מכבי חיפה2
4919-4526הפועל ב"ש3
4732-3826הפועל חיפה4
3426-2726מכבי בני ריינה5
3331-2626בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3133-2826הפועל ירושלים1
3048-3126מכבי פ"ת2
2841-2926מכבי נתניה3
2838-2126הפועל חדרה4
2637-2926הפועל ת"א5
2534-3426בית"ר ירושלים6
2242-2026מ.ס אשדוד7
1939-2026הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 30/03, 16:00
  • הפועל חיפה
  • הפועל חדרה
  • שבת, 30/03, 17:00
  • הפועל פ"ת
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 30/03, 19:30
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי ת"א
  • שבת, 30/03, 20:00
  • בני סכנין
  • מכבי נתניה
  • ראשון, 31/03, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי חיפה
  • ראשון, 31/03, 20:30
  • מכבי בני ריינה
  • הפועל ירושלים
  • שני, 01/04, 20:00
  • הפועל ת"א

צמד לעובדיה, הפועל ת"א ניצחה 1:2 את בית"ר

הפיתרון לבעיות של אביטן נמצא בנוער? שחקן הכנף כיכב עם צמד (3 ו-56) בדרך לניצחון בכורה בליגה, דגו צימק. רק תיקו למכבי ת”א, מכבי חיפה הביסה

|
אופק עובדיה חוגג (נעם מורנו)
אופק עובדיה חוגג (נעם מורנו)

יש עתיד. קבוצת הנוער של הפועל תל אביב גברה היום (שבת) 1:2 על בית”ר ירושלים במתחם וולפסון, זאת במסגרת המחזור השני בליגה. כידוע, ניסו אביטן צמא לשחקן התקפה עבור הבוגרים ואולי הפיתרון נמצא דווקא אצל החבורה של אורי אוזן.

אחרי ה-1:1 במחזור הפתיחה מול בני סכנין, האדומים הגיעו להתמודדות והיו נחושים מאוד כבר מהרגע הראשון. אושר דוידה שהספיק להתאמן בקבוצה הבוגרת הראה ניצוצות, אך מהי שהיה מעל כולם היה מספר ‘9’, אופק עובדיה. שחקן הכנף של אוזן להט עם צמד נפלא והעניק לאדומים שלוש נקודות ראשונה בליגה.

אוזן: המטרה שיעלו 2 שחקנים לבוגרים

הקצב היה טוב מהפתיחה, האדומים החזיקו יותר בכדור והשתמשו באיתמר אפרת שהיה פעיל באגף ימין. המגן הרים מצוין לאופק עובדיה שכבר בדקה השלישית העלה את המארחים ליתרון עם נגיחה פנטסטית. אורי אוזן וחניכיו המשיכו לשלוט, שי איזן החמיץ פנדל עוד במהלך החצי הראשון, אך זה לא הפריע לעובדיה להשלים צמד בדקה ה-56, מה שסגר את הסיפור והעניק שלוש נקודות חשובות מול היריבה המושבעת.

שחקני הפועל ת"א חוגגים עם אופק עובדיה (נעם מורנו)שחקני הפועל ת"א חוגגים עם אופק עובדיה (נעם מורנו)

מנגד, אחרי הניצחון מול הפועל חדרה במחזור הפתיחה, האורחת לא נראתה טוב לאורך ההתמודדות במתחם וולפסון והפסידה בצדק מוחלט, למרות שער מצמק מרשים של דויד דגו (96). שרון סבג ושחקניו יצטרכו לחזור לעצמם במחזור הבא.

שרון סבג (נעם מורנו)שרון סבג (נעם מורנו)

מאמן הפועל ת״א, אורי אוזן, אמר בסיום: ״מרוצה מההשקעה והדרך שעשינו המשחק, הגול בסוף קצת איכזב אבל הכל בסדר הילדים מתקדמים ממשחק למשחק ואני שמח מכך. יוצאים עכשיו לפגרה ומרוצים מאיך שעמדנו על המגרש. אני רואה התקדמות בהבנת המשחק - מה שחשוב לי מאוד, בנוסף לרמה הטכנית והטקטית. זו המטרה שלנו - לקדם את הילדים האלה כמה שאפשר. אני רוצה שהם יעשו את הקפיצה השנה ויהיו מוכנים לבוגרים. יש לנו כבר את אושר דוידה שנמצא שם, ומקווה שעד סוף השנה יהיו עוד שניים שעל הכוונת. ראיתם היום שיש פה חומר שחקנים שיכול לשחק בליגת העל, אני יכול להתחייב על זה״. 

“עובדיה? הוא בתקופה נהדרת והגישה שלו יוצאת מן הכלל, שמח בשבילו ובשביל כל הקבוצה שהייתה כולה מצוינת היום״. על המטרות: ״אליפות לא מעניינת אותנו, גביע הוא מפעל שמעניין יותר אבל האליפות לא רלוונטית מבחינתי. המטרה היא שבסוף השנה שני השחקנים שאמרתי יתקדמו ויקבלו דקות בליגת העל, אם עשיתי את זה הצלחתי״. 

אורי אוזן (נעם מורנו)אורי אוזן (נעם מורנו)

מאמן בית״ר ירושלים, שרון סבג, היה מאוכזב בסיום: ״תחושות לא קלות, תמיד כשאתה מפסיד זה מאכזב. צריך להבקיע שערים בסופו של דבר ולא עשינו זאת כמוהם, וכך התוצאה גם לטובתם. אבל אני יכול להגיד שהגיע להם יותר לאור המשחק. עבדנו על כך הרבה אבל עדיין הייתה לנו בעיה של חיבור בין השחקנים, לא היינו אגרסיביים מספיק ולא חילצנו כדורים במרכז המגרש, יש לנו קבוצה מאוד מהירה וזה פשוט לא בא לידי ביטוי במשחק״. 

על המטרות: ״מטרת הקבוצה היא לא להיקלע למצב שהייתה בשנה שעברה, הנוער של בית״ר ירושלים בשנים האחרונות מגיע למאבקי תחתית באופן קבוע ואני רוצה למנוע זאת השנה, ומאמין שאצליח. התקשורת עם חוגג ואוחנה? יש תקשורת מלאה עם הנהלת הקבוצה, הכל בצורה מסודרת ונכונה, אני מעביר להם מידע והם אליי. הם מעורבים מאוד ורוצים בהצלחת הנוער״.

שחקני הפועל ת"א (נעם מורנו)שחקני הפועל ת"א (נעם מורנו)
שחקני בית"ר ירושלים (נעם מורנו)שחקני בית"ר ירושלים (נעם מורנו)

מחצית ראשונה:

דקה 1: השופט רועי קרמר שרק והוציא את ההתמודדות לדרכה

דקה 3, שער! הפועל תל אביב עלתה ל-0:1: האדומים הפעילו לחץ מהרגע הראשון, איתמר אפרת הרים מאגף ימין, אופק עובדיה התרומם נהדר ומקרוב נגח לרשת של רוי ששון

אופק עובדיה חוגג עם דורון ליידנר (נעם מורנו)אופק עובדיה חוגג עם דורון ליידנר (נעם מורנו)
שחקני הפועל ת"א חוגגים עם אופק עובדיה (נעם מורנו)שחקני הפועל ת"א חוגגים עם אופק עובדיה (נעם מורנו)

דקה 22: שביט מזל קיבל כדור טוב אל סף הרחבה ומשם בעט חלש ולא הצליח לסכן את של בית”ר. האדומים שולטים ללא עוררין, האורחים עדיין לא בעניינים

עומר קורסיה עם הכדור (נעם מורנו)עומר קורסיה עם הכדור (נעם מורנו)

דקה 25: פריצה נהדרת של אושר דוידה, שנכנס אל תוך הרחבה מצד ימין וניסה לבעוט, אך נבלם ברגע האחרון

שי איזן מוסר (נעם מורנו)שי איזן מוסר (נעם מורנו)

דקה 30: אופק עובדיה לוהט עד כה. מספר ‘9’ של האדומים חתך נהדר מאגף שמאל לאמצע ומסף הרחבה בעט לפינה הימנית של רוי ששון שקלט 

שי איזן משתחרר מהלחץ (נעם מורנו)שי איזן משתחרר מהלחץ (נעם מורנו)

דקה 35: נגיחה של רוי דוגה אחרי כדור קרן טוב מצד שמאל, הלכה לפינה הרחוקה והחוצה

דקה 40: אושר דוידה הוכשל ברחבה ורעי קרמר סימן לנקודה הלבנה בצדק. שי איזן לקח את הפנדל והחמיץ אחרי שבעט לקורה, כמה חבל עבור האדומים והקפטן שלהם

שי איזן בועט את הפנדל (נעם מורנו)שי איזן בועט את הפנדל (נעם מורנו)

מחצית שנייה

דקה 52: ניסיון מסוכן של בית”ר ירושלים. גיל בן שלוש הפציץ מ-17 מטרים, עידו שרון הצליח להדוף

מיכאל ביינה מול גיל בן שלוש (נעם מורנו)מיכאל ביינה מול גיל בן שלוש (נעם מורנו)

דקה 56, שער! הפועל ת”א עלתה ל-0:2: האדומים חוגגים על חשבון הקבוצה מהבירה. אופק עובדיה סובב כדור נפלא מחוץ לרחבה במעט ומצא את הפינה של רוי ששון. אורי אוזן בדרך לניצחון בכורה העונה בליגה

שחקני הפועל ת"א חוגגים עם אופק עובדיה (נעם מורנו)שחקני הפועל ת"א חוגגים עם אופק עובדיה (נעם מורנו)
שחקני הפועל ת"א חוגגים עם אופק עובדיה (נעם מורנו)שחקני הפועל ת"א חוגגים עם אופק עובדיה (נעם מורנו)

דקה 65: איזו הזדמנות גדולה לבית”ר. דוד דגו שלח מסירה נהדרת לעמית סלם, שהיה פנוי לגמרי בתוך הרחבה, אך בעט חלש מדי ועידו שרון הדף בקלות

דוד דגו (נעם מורנו)דוד דגו (נעם מורנו)

דקה 80: הקצב נרגע, שחקני בית”ר ירושלים מציגים יכולת חלשה וממתינים לשריקת הסיום של רועי קרמר

דקה 90+6, בית”ר ירושלים צימקה ל-2:1: משום מקום, דויד דגו הרים מאגף שמאל, הכדור הטעה את עידו שרון והלך לרשת

אופק עובדיה. כיכב עם צמד (נעם מורנו)אופק עובדיה. כיכב עם צמד (נעם מורנו)

הפועל תל אביב: עידו שורן, איתמר אפרת, מיכאל ביינה, דורון ליידנר, עומר קורסיה, שי איזן, עמית מאיר, אופק עובדיה, אושר דוידה (יואב ליברוס, 73), אילי טמם (גיא סיביליה, 61) ושביט מזל (עומר סניור, 83)

בית”ר ירושלים: רוי ששון, רז ברוכיאן (שגיא קביליו, 60), ערן אזולאי, אדיר דרעי (נתנאל אילו, 74), דוד חוג’ה, אביאל זרגרי, אוראל כהן (לי און מזרחי, 53), דוד דגו, עמית סלם, רוי דוגה (ניב בדש, 53) וגיל בן שלוש (מירון טל, 81)

רק תיקו למכבי ת”א, מכבי חיפה הביסה

הפועל רמת גן – מכבי תל אביב 1:1

ההפתעה של המחזור. הצהובים, שמקווים העונה להחזיר את צלחת האליפות לקריית שלום, עלו ליתרון משער של נדס נידם בדקה ה-27, אולם רגע לפני הסיום, צונסי פרימן איזן וקבע חלוקת נקודות (88). החבורה מתל אביב המשיכה בפתיחת העונה המדשדשת כאשר לאחר תיקו עם הפועל ב”ש בפתיחה, שוב לא הצליחה לקחת את מלוא הנקודות וטרם רשמה ניצחון העונה. מנגד, האורדונים יכולים בוודאי להיות מרוצים כשכעת במאזנם 4 נקודות בטבלה.

נדב נידם (האתר הרשמי של מכבי ת"א)נדב נידם (האתר הרשמי של מכבי ת"א)

מכבי חיפה – מכבי נתניה 0:3

חגיגה גדולה של הירוקים, שהשלימו 6 מ-6 תוך שטרם ספגו העונה בליגה עם מאזן שערים חיובי של 0:5. מי שפתח את החגיגה הוא סתיו נחמני (45), סוף פודגראנו הכפיל (54) ואיברהים ג’ובארה סגר את הסיפור (71). ניצחון גדול למארחת, כאשר היהלומים מנגד עדיין לא כבשו העונה אחרי 0:0 במחזור הראשון.

הפועל רעננה – מכבי פתח תקווה 3:3

המשחק המשובח והפורה של השבת. רועי לוי פתח את החגיגה עבור המארחת (38), אך הדרמה הגדולה הגיעה במחצית השנייה. האלופה כבשה שלושה שערים שהפכו את התוצאה, הודות לאיתי רוטמן (60), אורי ארצי (פנדל, 66) ואיתן אזולאי (75). המלאבסים ראו את הניצחון מתקרב, אך אז שוב הגיע רועי לוי עם צמד מאוחר (82 ו-84), שקבע שלושער ענק שלו וחלוקת נקודות במשחק מרתק. שתי הקבוצות רשמו תיקו שני ברציפות ובמאזנן 2 נקודת כ”א בטבלה.

הפועל באר שבע – עירוני קריית שמונה 1:1

משחק נוסף בו התרחשה דרמה מאוחרת. המארחת, שסיימה בתיקו במחזור הראשון עם מכבי ת”א, נהנתה משער של רואי אביטן (70) כדי להשיג יתרון, אולם שניות ספורות לסיום המשחק היה זה רון פרץ שאיזן לצפוניים (90), שהגיעו למשחק אחרי ניצחון גדול על טוברוק בפתיחה ובמאזנם 4 נקודות לאחר שני מחזורים.

הפועל רמת השרון – הפועל נוף הגליל 1:2

פתיחת עונה נהדרת למארחת, שהשלימה ניצחון שני ברציפות בצמד מחזורי הפתיחה. לאחר מחצית ראשונה מאופסת, אחמד מצרי העלה את רמה”ש ליתרון חשוב (57) וכעבור 9 דקות רוי בנבנישתי דאג להכפיל את התוצאה. בדקה ה-75 להתמודדות, רובהל דהאמשה צימק והפיח תקוות אצל האורחת, אך היא לא הצליחה לחזור ונותרה ללא הנקודות שבוע שני ברציפות, כאשר היא עם 0 נקודות מ-6 האפשריות.

בית”ר טוברוק – בני סכנין 1:2

הקבוצה הנתנייתית שנכנעה במחזור הפתיחה 3:1 לקריית שמונה, הצליחה לחבר ניצחון ראשון לעונה ואספה שלוש נקודות חשובות. השחקן הזר של טוברוק, מודו מאנה, העלה את קבוצתו ליתרון (23), ובמחצית השנייה היה זה רועי אלימלך שהכפיל (65) וסידר את מלוא הנקודות. טנוס בנא הצליחה רק לצמק (85) עבור האורחת, שהגיע אחרי תיקו עם הפועל ת”א והפעם נותרה ללא כלום לאכזבתה.

הפועל חדרה – הפועל ראשון לציון 3:1

איזו פתיחה מצוינת לעונה עבור ראשל”צ, שהשלימה ניצחון שני ברציפות הודות למהפך ומחצית שנייה נהדרת שסידרה לה 3 נקודות נוספות. החדרתים שהפסידו במחזור הפתיחה לבית”ר ירושלים, קיוו להשיג ניצחון ראשון וראו את אסף ויצמן משיג עבורם יתרון מהיר (12), אך הקבוצה מעיר היין נהנתה משני שערי בזק של בן אמסלם (33) ויהונתן נחום (34) בתוך דקה, אמסלם השלים צמד בהמשך (54) וסגר את הסיפור.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */