יום שישי, 19.04.2024 שעה 03:07

הפתעה: רסטקו סטויקוביץ' ממשיך במכבי ראשל"צ

הפיבוט ימשיך אצל מחזיקת גביע המדינה בכדוריד, שתתמודד מול דראגונס קלייפדה הליטאית בגביע האיגוד האירופי. וגם: מי עוזבים, מי יגיעו וכנס האוהדים

|
רסטקו סטויקוביץ' מול הגנת אשדוד (חן קלדרון)
רסטקו סטויקוביץ' מול הגנת אשדוד (חן קלדרון)

מחזיקת גביע המדינה מכבי ראשון לציון תארח את צמד המשחקים מול דראגונס קלייפדה מליטא בארץ, במסגרת הסיבוב הראשון בגביע האיגוד האירופי (בסוף השבוע של 6-7 בספטמבר – שישי-שבת). אם ראשל"צ תנצח היא תפגוש בסיבוב השני המוקדם לשלב הבתים את גורניק זאברזה מפולין.

הצהובים פתחו את האימונים לקראת העונה שבפתח, וההפתעה – הפיבוט רסטקו סטויקוביץ' נחת בארץ ומצטרף אליהם. סטויקוביץ, בכיר שחקני הסגל בעונה שעברה, ממשיך במסגרת חוזהו, לאחר שבמכבי ראשל"צ ניסו להגיע להסדר על התרת ההסכם. הקבוצה תפתח את העונה עם זר אחד - איבן קראצ'יץ' שממשיך (מרקו מאטיץ' עזב, וסטויקוביץ' הוא מתאזרח). היו"ר אריק אלקלעי: "הצדדים הגיעו להבנה שרסטקו ימשיך לשרת את מכבי ראשל"צ גם בעונה הקרובה".

רסטקו סטויקוביץ' (חן קלדרון)רסטקו סטויקוביץ' (חן קלדרון)

מכבי ראשל"צ תודרך העונה על ידי ג'ו מתתיה, שמחליף את סער פרנקל. מי שישמש כעוזרו של מתתיה הוא הקרואטי הרוויה פאזין, שימשיך להדריך גם את קבוצת הנוער של המועדון. הקבוצה שינתה באופן מהותי את הסגל שלה שכולל את השוערים ניב פישלוביץ, יוליאן סטראט וטל אליוכין שעולה מקבוצת הנוער. סטראט מונה במקביל לשמש כמאמן השוערים של הנבחרות הצעירות של ישראל, והוא יכין אותם לקראת אליפויות אירופה לנבחרות עתודה ונוער בקיץ הבא.

בצד המצטרפים – דור קלדרון ושרון שלם, ששבים מהשאלה בהפועל אשדוד – עמה הם היו שותפים לזכייה באליפות מול מכבי ראשל"צ. הפיבוט תומר בודנהיימר מגיע מהפועל ר"ג, המרכז צח מלול ממ.כ באר שבע, פישלוביץ הגיע מרמה", קסם עמיאל המוכשר, ששיחק בחצי העונה שעברה בקריית מוצקין, ישוב ל'בית מכבי'. שחקנים בכירים שממשיכים הם יואב נאמן, ולדי קופמן, עמית סטלמן, דניאל פרידמן, ירמי סידי ושניר נציה.

לעומתם, עזבו את הקבוצה מספר שחקנים בכירים בהם כאמור המקשר מאטיץ', דן טפר (הצטרף לשארבור מצרפת), רם טורקניץ (לורברג השבדית). עומר גרא עבר להפועל ראשל"צ. אלדר שיקלושי למ.כ באר שבע, רותם סגל לעירוני רחובות, ובר מסורי הודיע על פרישה ממשחק. יוני רוזנטל לא ימשיך בקבוצה. 

רסטקו סטויקוביץ' עולה לזריקה (חן קלדרון)רסטקו סטויקוביץ' עולה לזריקה (חן קלדרון)

בקבוצה בוחנים שילוב של צעירים מקבוצת הנוער, מחזיקת גביע המדינה, כאשר חלקם ישחקו בעונה הקרובה במסגרת הכרטיס הכפול בליגה הלאומית. בראשל"צ ביצעו מספר שינויים גם בצוות הניהול, כאשר לעמדת היו"ר נכנס אריק אלקלעי במקומו של ראול סרוגו, ולעמדת המנכ"ל עמיר אהרון שמחליף את אורי קליסקי. מי ששב לעמדת מנהל הקבוצה הוא ינקול רויטר, שמחליף את דורון בן עטיה.

יוזמה נוספת של ההנהלה החדשה היא לקיים בקרוב (בשבוע הראשון של אוגוסט) כנס אוהדים. הצוות הניהולי מתכוון לשתף ולהציג לאוהדים את התוכניות לעונה הקרובה, ולקיים שיח הנוגע לקבוצות הבוגרים והבוגרות, וכמו כן בנושא מחלקת הנוער ובית הספר. "שמנו לעצמנו למטרה מרכזית לקראת העונה הקרובה לקרב ולהחזיר את קהל האוהדים. הוא חשוב, ואין ספק שתמיכה מצד הקהל תהווה רוח גבית מבורכת למועדון כולו", הבהיר היו"ר אלקלעי.

בתוך כך, אמיר גרא, מגדולי שחקני העבר של הכדוריד הישראלי, מונה לשמש כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער. בני שויפל יכהן כמנהל מחלקת הנוער, ובמועדון הודו לגל אברהם ולאבי בנבנישתי על עבודתם הברוכה והמסורה. במהלך הימים הקרובים ייצאו לדרך גם אימוני יתר קבוצות ליגת ווינר, כאשר הליגה תיפתח ב-20 בספטמבר.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */