יום שבת, 20.04.2024 שעה 04:27
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

אלונה ברקת: חשוב לי שנחזור לערכים של ב"ש

אחרי שהעפילה לסיבוב השני במוקדמות הליגה האירופית, הקבוצה מבירת הנגב ערכה מסע"ת לפתיחת העונה. ברק בכר: "מאמינים שבנינו העונה סגל יותר בריא"

|
אלונה ברקת (מרטין גוטדאמק)
אלונה ברקת (מרטין גוטדאמק)

הפועל באר שבע בוודאי תרצה למחוק מהזיכרון את העונה שעברה, שהייתה החלשה ביותר שלה בשנים האחרונות. אחרי שהעפילה לסיבוב השני במוקדמות הליגה האירופית, היא ערכה הבוקר (שישי), מסיבת עיתונאים חגיגית לקראת פתיחת עונת 2019/20.

הבעלים אלונה ברקת פתחה את המסע”ת: “אנחנו מתרגשים לפתוח עוד עונה. אתמול שיחקנו את המשחק הראשון בטוטו טרנר, היה מרגש, האווירה הייתה כרגיל מופלאה. הפועל ב”ש בשנים האחרונות הרגילה אותנו להיות מועדון אירופאי לכל דבר. השנה האחרונה הייתה מתאתגרת ופחות מוצלחת, אבל עוצמה של מועדון זה לעצור, להסתכל ולתקן. אני חושבת שבקיץ הזה עשינו את התיקונים שהאמנו שיחזירו אותנו למסלול ול-DNA שלנו”.

ברקת: "רוצים לחזור לערכים של הפועל ב"ש"

“אין ספק שהסגל הגדול שהיה שנה שעברה יצר הרבה מרמור. היה לנו קשה להתנהל עם סגל כל כך רחב, במיוחד אחרי שלא העפלנו לשלב הבתים באירופה. לא היו מספיק מפעלים לשתף את כולם. מה שאנחנו עושים העונה זה להביא את השחקנים שמתרגשים, את השחקנים עם התשוקה, עם הנשמה. זה מה שהיה חסר לנו עונה שעברה. זה לא יהיה זבנג וגמרנו, צריך המון סבלנות. אנחנו חושבים לטווח ארוך. אני בטוחה שהחיבור ביחד ייקח אותנו למקומות מאוד יפים”.

נאור סבג ובן שהר חוגגים (רדאד ג'בארה)נאור סבג ובן שהר חוגגים (רדאד ג'בארה)

“הבאנו שחקנים שאפתניים. לב ליבו של הכדורגל זה רגש ונשמה. שחקנים שרוצים ללמוד ולהתקדם. אני רוצה להאמין שהשחקנים שהבאנו הם הנכונים לקבוצה. אנחנו רוצים לבנות משהו נכון וצריך סבלנות. מבחינתי נכון זה קודם כל לחזור לערכים של הפועל ב”ש, ערכים של מחויבות, נשמה, דרך ארץ, למידה. יחד עם זה יגיעו התארים”.

ברק בכר ואלונה ברקת (מרטין גוטדאמק)ברק בכר ואלונה ברקת (מרטין גוטדאמק)

“מועדון טוב מנוהל כמו חברה לכל דבר. יש רבעון טוב יותר ורבעון טוב פחות. החכמה היא לתת גב לצוות הניהולי והמקצועי. אני גאה בזה שיש לנו צוות שאנחנו איתו כבר כמה שנים, שיודע להפיק לקחים ולהשתפר. בעונה שעברה היו כמה נקודות שהבנו שדברים פחות מתחברים. כל שחקן שהבאנו חשבנו שהוא מתאים. אני לא חושבת ששכר של שחקן או מחיר של קנייה זאת ערובה להצלחה. אנחנו כמערכת נשתדל תמיד לתת את הכלים הכי טובים לכל שחקן, ואני מקווה שמי שהגיע השנה יממש את הפוטנציאל”.

אלונה ברקת (רדאד ג'בארה)אלונה ברקת (רדאד ג'בארה)

“עבורי כבעלים, זה כבוד עצום שהאוהדים נרתמו וקנו מנויים. זה כבוד עצום שהספונסרים שלנו ממשיכים להאמין בנו ואנחנו מודים על זה ומקווים שנהווה מקור לגאווה ולשמחה עבור האוהדים ועבור כל מי שתומך בנו. יש לנו המון ביקורת על עצמנו, אנחנו שמחים לשמוע ביקורת כי אנחנו לומדים ממנה. יש לנו קשר מופלא עם שחקנים שעזבו את המועדון. אם יש צורך לתקן דברים מסוימים אנחנו פה כדי לעשות את זה, זה חלק מהמחויבות”.

בן ביטון, ברק בכר ואלונה ברקת (מרטין גוטדאמק)בן ביטון, ברק בכר ואלונה ברקת (מרטין גוטדאמק)

נשא המנודים: “מצפוני וליבי שקטים לחלוטין. אני לא יכולה לדרוש מברק בכר שיכין קבוצה לאירופה וגם יאמן 40 שחקנים. אנחנו נותנים את כל המעטפת שאנחנו מחויבים לתת. אנחנו מחויבים לחוזים ולא בורחים מזה. לראייה, מי שהגיע איתנו לשיח והיה הוגן, הוא מצא פרטנר הרבה מעבר להוגן”. היחס לשיר צדק: “אני שלמה עם ההתנהלות מולו. הוא קיבל את כל התמיכה והחיבוק מאיתנו”.

שיר צדק (רדאד ג'בארה)שיר צדק (רדאד ג'בארה)

עתידו של חאתם עבד אלחמיד: “מה שיש לי להגיד לו אני אגיד בארבע עיינים. עבורי בתור בעלים זאת גאווה שהוא בדרך לקבוצת פאר כמו סלטיק. אני מאחלת לכל השחקנים שיילכו ויגשימו את החלומות שלהם”.

מצבו של מאור מליקסון: “הוא הקפטן שלנו, שחקן  שמסמל את ה-DNA שלנו. הוא נמצא כרגע בחוץ לארץ ועובר סדרת טיפולים, ואנחנו מתפללים לחזרתו המהירה”.

פוליטיקה: “יש סיכוי קלוש שאתמודד בבחירות הקרובות. הרצון שלי להיכנס לפולטיקה היה לקחת את הדבר המופלא שעשינו בבאר שבע ולקחת אותו לזירה הפוליטית והציבורית. תמיד ארצה לעשות את זה, אבל זה לצד הפועל באר שבע, זה לא במקום. החלום שלי הוא להמשיך ולעשות דברים מופלאים למען המדינה שלנו. אמרתי שאמשיך להיות הבעלים ואני עומדת מאחורי המילים שלי”.

איילת שקד, אלונה ברקת ונפתלי בנט (נעם מורנו)איילת שקד, אלונה ברקת ונפתלי בנט (נעם מורנו)

ברק בכר הוסיף: “העונה שעברה הייתה מאוד מאתגרת. הפתיחת עונה לא הייתה טובה וגררנו את זה. גם לי יש חלק בכישלון. אם נסתכל על ארבע השנים האחרונות, קורה שיש שנה פחות טובה. אני לא לבד לקחתי אליפויות ואני לא לבד נכשלתי. אני את הדין וחשבון צריך לתת למערכת כולה. ישבנו ועשינו שינויים ונראה בהמשך אם הם יצליחו. אנחנו חושבים שעשינו משהו יותר בריא למועדון, הגיעו שחקנים שיביאו יותר אנרגיה ותשוקה”.

ברק בכר (מרטין גוטדאמק)ברק בכר (מרטין גוטדאמק)

“כבר עכשיו רואים שחקנים יותר ממושמעים, יותר מחויבים. אנחנו רוצים לראות תהליך של התקדמות. אני מאוד נהנה העונה כבר מהאימון הראשון מהרצון והמשמעת. יש פה משהו שונה וזה צריך לבוא לידי ביטוי גם בתוצאות. התפקיד שלי זה לחבר את השחקנים כמה שיותר. ברור שאנחנו רוצים להיראות יותר טוב. יש לי את הדרייב והרצון לעבוד יותר קשה. זה אתגר גדול עבורי שאני מוכן לקראתו”.

ברק בכר עם הצוות המקצועי (מרטין גוטדאמק)ברק בכר עם הצוות המקצועי (מרטין גוטדאמק)

בן ביטון: “זה כבוד גדול עבורי להיות קפטן. אני ההוכחה לכך שאפשר לבוא ממקומות יותר קטנים ולהצליח. אני חושב שלפעמים התלכיד יותר חשוב משחקן כזה או אחר. זה לא שהביאו רק שחקנים מהליגה השנייה. בחרו שחקנים איכותיים גם מבחינה מקצועית וגם מבחינת האופי והאישיות. כבר אתמול ראינו שיש מגמת שיפור ואני בטוח שזה ימשיך”.

“ברק וההנהלה נתנו לי את סרט הקפטן וזה מגיע עם מחויבות גדולה ואני מוכן לזה. ככל שאני יכול אני יעזור לשחקנים החדשים ואתן את כל כולי כדי להחזיר להם את מה שהמועדון דורש מאיתנו. אי אפשר לצפות שכבר עכשיו נהיה הכי מחויבים. אני מרגיש באופן אישי שבכל אימון ובכל משחק אנחנו משתפרים”.

בן ביטון, ברק בכר, אלונה ברקת ואסי רחמים (מרטין גוטדאמק)בן ביטון, ברק בכר, אלונה ברקת ואסי רחמים (מרטין גוטדאמק)

“הקבוצה שהייתה לנו בתקופת האליפויות זאת קבוצה יוצאת דופן, הכל התחבר בה. השחקנים החדשים יבינו לאן הם הגיעו, עבורם לשחק בטרנר פעם ראשונה הייתה התרגשות גדולה וראו את זה עליהם. לא כל שחקן זוכה לחוויה כזאת”.

אסי רחמים: “זאת תעודת כבוד גדולה למועדון שלנו שהקהל קנה מנויים בהמוניו אחרי עונה פחות טובה. זה אומר המון על הדרך שעברנו. אנחנו יודעים להעריך את זה מאוד. לגבי השחקנים שרכשנו, אמרנו פה כבר, שמות נוצצים ושכר גדול יוצרים לפעמים בעיות בחדר ההלבשה ולחץ. אני חושב שידענו לשלב השנה בין שחקנים עם רזומה מוכח לשחקנים רעבים, ואם התלכיד יתחבר מהר, נזכה לראות דברים יפים”.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */