יום שישי, 29.03.2024 שעה 15:21

אשדוד ויתרה על מקומה במוקדמות ליגת האלופות

אלופת המדינה בכדוריד החליטה להירשם דווקא לגביע האיגוד האירופי, בעוד גם מכבי רמת גן, אלופת הנשים, נרשמה לגביע האיגוד. בני אינגל חוזר להרצליה

|
שחקני אשדוד עם צלחת האליפות (שחר גרוס)
שחקני אשדוד עם צלחת האליפות (שחר גרוס)

אלופת המדינה הטרייה בכדוריד, הפועל אשדוד, ויתרה על האפשרות להתמודד במוקדמות ליגת האלופות ואישרה את רישומה למפעל גביע האיגוד האירופי בכדוריד. עם זאת, על מנת שתוכל לארח היא תצטרך לשחק באולם הכדורסל המקומי, שמכיל שני יציעים ויצטרך לעבור התאמות לכדוריד.

במקביל, במועדון שבעי רצון מכך שאושרה בעירייה תוכנית לבניית אולם חדש עבור המועדון, בסמוך למקיף י"א, שיכיל כ-700 מקומות. במקביל, ואחרי החתמתם של ניבו לוי וגאבור לנגהאנס, באשדוד מחכים להחלטתו של אדיר כהן אם לשחק בעונה הבאה באירופה או להמשיך בקבוצה.

הפועל אשדוד זוכה באליפות היסטורית

בתוך כך, גם אלופת המדינה לנשים מכבי הארזים ר"ג נרשמה לגביע האיגוד האירופי. בנוסף, הקבוצה התחזקה כאשר המאמן ניב ויינרטוב צירף את את דיאנה אהאץ' ההונגרייה, ששיחקה בשנתיים האחרונות בליגה הצרפתית. כמו כן, במועדון האריכו את החוזה של השוערת הרוסיה קרסטינה פלוגינה.

מכבי ארזים ר"ג זכתה באליפות המדינה לנשים בכדוריד (הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד) מכבי ארזים ר"ג זכתה באליפות המדינה לנשים בכדוריד (הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)

בנושא אחר, אחרי מספר שנים בצמרת, בני הרצליה נערכת לאתגר חדש כאשר ולדיצה סטויאנוביץ’, יוסי אפו והשוער גיל יעקב יעברו מהקבוצה לרמת השרון, כאשר אלכס סיצ’נקו, הדר מצליח וגיא קורדובה יעשו את הדרך ההפוכה, כמו גם בן ליברטי, שסיים הסגר ושיחק בעברו ברמת השרון.

בנוסף, בני אינגל חוזר לעמדת המאמן בבני הרצליה במקומו של שלמה הופמן, כאשר המטרה במועדון בשלב זה היא להתבסס על שחקנים ישראלים, אם כי קיימת אפשרות שתתחזקה בהמשך עם שחקנים זרים. בנוסף, גם ולדימיר דימיטרייביץ’ ומידד קרויטורו עזבו את הרצליה והצטרפו למ.כ באר שבע.

מי שיחליף את אינגל בקבוצת הנשים של המועדון הוא עודד נאמן, ששימש כעוזר מאמן האלופה החדשה הפועל אשדוד. במקביל לעבודתו בקבוצת הנשים, נאמן ייקח על עצמו גם תפקידים במחלקת הנוער של המועדון. 

היו"ר אדם פלטקביץ’ סיפר: "לפני הכל, אני רוצה להודות לשלמה הופמן, שעשה כאן עבודה מצוינת בשנים האחרונות, בקבוצות הגברים והנשים. ביצענו שינויים בכל הגזרות, מאמנים וכמובן בסגל. לגבי קבוצת הבוגרים, היא תהיה מבוססת על שחקני בית ועל שחקנים נוספים ישראלים שהצטרפו ועוד יצטרפו. בהמשך העונה נעשה הערכת מצב מחודשת לגבי חיזוק של זרים. אני רוצה להודות לשחקנים ששיחקו אצלנו ועזבו, ולאחל הצלחה למצטרפים החדשים".

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */