יום שבת, 20.04.2024 שעה 09:37

"הוא צעק לי 'ברנרדו!', לא ראיתי אותו בכלל"

סילבה שיחזר את השער שבישל לגדש ב-0:1 שנתן לפורטוגל זכייה בליגת האומות: "פשוט החלקתי את הכדור". קומאן: "כנראה שעדיין מוקדם בשבילנו לתואר"

|
גדש וסילבה חוגגים (רויטרס)
גדש וסילבה חוגגים (רויטרס)

נבחרת פורטוגל השלימה דאבל עם זכייה בליגת האומות אחרי ניצחון 0:1 לעיני הקהל הביתי על הולנד. הנבחרת של פרננדו סנטוס הזכירה למי ששכח שהיא עדיין אלופת אירופה ועם המון ניסיון וקור רוח, רשומה על הזכייה הראשונה אי פעם בטורניר שנחנך השנה לראשונה. כריסטיאנו רונאלדו, שדווקא לא בלט בגמר, קטף את תואר ה-MVP של הפיינל פור, לבטח בזכות אותו שלשוער בלתי נשכח בחצי הגמר מול שווייץ. 

ברנרדו סילבה, שזכה בתואר שחקן הטורניר, אמר: “מאושר מאוד. זה תואר ראשון שלי עם פורטוגל ואני מקווה שיהיו עוד בהמשך. עכשיו זה זמן לנוח ולצבור כוחות לקראת העונה הבאה, שמח מאוד מהעונה שהייתה לי עם סיום עונה מתוק, שהגיעה הרבה בזכות האנשים הנהדרים שהיו איתי”.

“אני לא זוכר מי מסר לי את הכדור לפני שבישלתי”, אמר קשר מנצ’סטר סיטי המאושר. “אבל אני רק זוכר שזו הייתה מסירה מצוינת. שמעתי את גונסאלו גדש צועק ‘ברנרדו!’, לא בדיוק ראיתי איפה הוא עמד ופשוט החלקתי את הכדור ואני שמח שהוא סיים בצורה נהדרת”.

גונסאלו גדש וברנרדו סילבה חוגגים (רויטרס)גונסאלו גדש וברנרדו סילבה חוגגים (רויטרס)

פרננדו סנטוס, שזכה בתואר בין לאומי שלישי כמאמן נבחרות אמר: “הכל בזכות ההופעה הנהדרת של השחקנים שלי. התשוקה שלהם, ההופעה והאיכות. זה נפלא להיות הזוכים הראשונים של המפעל, אבל אנחנו חייבים להסתכל קדימה מעכשיו”. בנוסף, הברזילאי גם חשף חלק מהשיטה שהובילה לניצחון: “היינו מודעים ליכולות של פרנקי דה יונג. לא דיברנו לפני כן רק עליו אבל ידענו שיהיה לנו הרבה יותר קל אם לא ניתן לו חופש פעולה”.

מנגד, בלמה של הולנד וירג’יל ואן דייק המאוכזב אמר: “קודם כל אני מברך את נבחרת פורטוגל על הזכייה. מבחינתנו, עשינו התקדמות אדירה, לכן אנחנו צריכים להיות גאים במיוחד במה שעשינו ועד לאן שהגענו. זה לא מובן מאליו. כרגע אנחנו מאוכזבים אין ספק, אך נצטרך להרים במהרה את הראש ולהמשיך הלאה. העונה הזו הייתה טובה, אך אני מקווה שהעונה הבאה תהיה עוד יותר טובה. כבר מחכה לה”.

סנטוס ורונאלדו עם הגביע (רויטרס)סנטוס ורונאלדו עם הגביע (רויטרס)

מאמן האורנג’, רונאלד קומאן, לא היה מרוצה מההופעה של השחקנים שלו, שלא הצליחו להזכיר את היכולת משאר הטורניר: “הפורטוגלים היו מאוד קומפקטים במשחק שלהם, אבל אנחנו היינו צריכים לעמוד טוב יותר מאיך שעמדנו בשער שקיבלנו. במחצית הראשונה היינו צריכים להיות סבלניים יותר, אבל הם הבקיעו וזה הפך להרבה יותר קשה בגלל שהם אלופים בלשמור על יתרון. אנחנו היינו עייפים ולא מספיק מדויקים בפעולה האחרונה”.

עוד הוסיף המאמן: “אולי זה מוקדם מדי עבורנו לזכות בתואר. למרות זאת, היורו מתקרב ואני לא רוצה להיות שלילי לגבי השחקנים האלה. אני באמת גאה על הרוח של הנבחרת, זה לא הספיק הלילה אבל הקמפיין עצמו היה כולו חיובי”.

פרנקי דה יונג, שנבחר לשחקן הצעיר של הטורניר: “כשאתה כל כך קרוב לזכות בתואר אתה רוצה לזכות בו. לא שיחקנו את המשחק הטוב ביותר שלנו, אבל זו הייתה חוויה נהדרת ואני אקח אותה איתי קדימה לקראת היורו בשנה הבאה, מקווה ששם נהייה יותר טובים”. על הזכייה בתואר השחקן המצטיין של הטורניר אמר: “הייתי מעדיף לזכות בתואר עם הנבחרת, אבל זה תמיד כבוד לזכות בתואר אישי”.

דה יונג מול רונאלדו (רויטרס)דה יונג מול רונאלדו (רויטרס)
אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */