יום שבת, 20.04.2024 שעה 08:18
ליגה אנגלית 23-24
7332-7632מנצ'סטר סיטי1
7126-7532ארסנל2
7131-7232ליברפול3
6349-6833אסטון וילה4
6049-6532טוטנהאם5
5052-6932ניוקאסל6
5048-4732מנצ'סטר יונייטד7
4858-5233ווסטהאם8
4752-6131צ'לסי9
4450-5232ברייטון10
4351-4632וולבס11
4251-4933פולהאם12
4257-4732בורנמות'13
3354-3732קריסטל פאלאס14
3258-4733ברנטפורד15
3058-4233נוטינגהאם פורסט16
2548-3232אברטון17
2570-4633לוטון18
2068-3333ברנלי19
1684-3032שפילד יונייטד20
לוח משחקים
  • לוטון
  • שבת, 20/04, 17:00
  • ברנטפורד
  • שפילד יונייטד
  • שבת, 20/04, 17:00
  • ברנלי
  • וולבס
  • שבת, 20/04, 21:30
  • ארסנל
  • אברטון
  • ראשון, 21/04, 15:30
  • נוטינגהאם פורסט
  • אסטון וילה
  • ראשון, 21/04, 17:00
  • בורנמות'
  • קריסטל פאלאס
  • ראשון, 21/04, 17:00
  • ווסטהאם
  • פולהאם
  • ראשון, 21/04, 18:30
  • ליברפול
  • טוטנהאם
  • שלישי, 14/05, 22:00
  • מנצ'סטר סיטי
  • ברייטון
  • רביעי, 15/05, 21:45
  • צ'לסי
  • מנצ'סטר יונייטד
  • רביעי, 15/05, 22:00
  • ניוקאסל

פפ: יש לחץ, אך הוא עוזר לנו להיות טובים יותר

סיטי יכולה לזכות באליפות שנייה ברצף אצל ברייטון ב-17:00, המאמן שידר רוגע. ליברפול תתפלל לנס ותארח במקביל את וולבס, ואן דייק: "הכול אפשרי"

|
פפ גווארדיולה (רויטרס)
פפ גווארדיולה (רויטרס)

הכדורגל העולמי כולו יישא את עיניו היום (ראשון) אל עבר הממלכה המאוחדת, שם יתקיים במקביל מחזור סיום הליגה במלואו, כשהאליפות עדיין על הכף. במוקד, מוליכת הטבלה, מנצ’סטר סיטי, תוכל לזכות בתואר הנכסף כשתתארח אצל ברייטון, ובמרסיסייד, ליברפול השנייה תתפלל לנס כשתארח את וולבס. בנוסף, לסטר תארח את צ’לסי שכבר הבטיחה את מקומה בטופ-4,  טוטנהאם תפגוש את אברטון, ארסנל תצא לברנלי ומנצ’סטר יונייטד תתמודד מול קרדיף. 

ברייטון – מנצ’סטר סיטי (17:00)

זהו זה. 37 מחזורים חיכינו לכך, וסוף סוף ההכרעה לתואר האליפות מגיעה. מוליכת הטבלה  של פפ גווארדיולה מגיעה להתארח אצל הקבוצה מהמקום ה-17 למשחק על כל הקופה, כשהיא מבינה כי כל תוצאה פרט לניצחון עלולה לגזול ממנה את הכתר ברגע האחרון.

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים עם וינסנט קומפני (רויטרס)שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים עם וינסנט קומפני (רויטרס)

התכולים מגיעים לאחר סיבוב שני מדהים, ואחרי הפצצה של וינסנט קומפני שהכניעה את לסטר בשבוע שעבר ספרו 13 ניצחונות רצופים, כשההפסד האחרון שלהם היה אי שם ב-29.01 לניוקאסל. ההדחה הכואבת מליגת האלופות מול טוטנהאם, הם יוכלו סוף סוף לנוח על זרי הדפנה ולקצור את הפירות עם זכייה רביעית בפרמייר ליג במידה וינצחו את השחפים. אם ליברפול תמעד, הסיטיזנס, שיגיעו ללא קווין דה בראונה שכבר גמר את העונה, יכולים להסתפק אפילו בהפסד כשהפער ביניהן עומד על נקודה והפרש השערים של המוליכה גבוה בארבעה מזה של האדומים.

גווארדיולה ניסה לשדר רוגע לקראת המפגש: “יש לחץ אבל זה נחמד”, אמר הספרדי, “אנחנו משחקים בשביל משהו מיוחד. השחקנים חייבים להרגיש את הלחץ, לדעת שזה יהיה קשה. כשזה קורה וזה עובד, זה קל יותר”. כשנשאל מה יגיד לחניכיו לפני שריקת הפתיחה, אמר פפ: “שימשיכו לעשות מה שעשו בשתי העונות האחרונות. לצאת לשם ולהיות אגרסיביים, מרוכזים בכל העמדות ולנסות להבקיע כמה שאפשר”.

פפ גווארדיולה מול לסטר. המתח בשיאו (רויטרס)פפ גווארדיולה מול לסטר. המתח בשיאו (רויטרס)

ובגזרת המארחת, העונה שלה כבר הסתיימה לאחר שהיורדת השלישית נקבעה בשבוע שעבר עם הפסדה של קרדיף לקריסטל פאלאס, וכל שנותר לקבוצה של כריס יוטון הוא להילחם באופן ספורטיבי מול החבורה ממנצ’סטר.

ליברפול – וולבס (17:00)

395 קילומטרים ממשחקה של יריבתה למאבק, החבורה האדומה ממרסיסייד תארח באנפילד, שראה לא מעט בחודשים האחרונים, את הקבוצה הכי מלהיבה בליגה, כשפחות מניצחון יסגור את הסיפור שלה ללא קשר לתוצאה בברייטון. עם תשעה ניצחונות בעשרת המשחקים האחרונים ומעידה אחת שעשתה את ההבדל מול אברטון, היריבה העירונית, החבורה של יורגן קלופ ניצבת במקום השני בטבלה עם 94 נקודות, כאמור נקודה אחת פחות מלסיטי. הגרמני כבר אישר שרוברטו פירמינו ייעדר מן הסגל, כשהוא מצטרף לנאבי קייטה שנפצע בחצי הגמר הראשון מול ברצלונה.

ובינתיים, אחרי שעיכלו מעט את הדרמה והמהפך המדהים מול ברצלונה בחצי גמר ליגת האלופות, שחקני המייטי רדס התפנו לדבר מעט לקראת המפגש הסופר לחוץ מול הזאבים. אחד מהם הוא וירג’יל ואן דייק, שנשמע כי השלים עם הסיטואציה אך עדיין מאמין: “המאבק עדיין קיים, אך אנו צריכים להיות ריאליים”, אמר הענק ההולנדי, “עם הדרך שבה סיטי שיחקה כל העונה, כולם צריכים לצפות ממנה לנצח. למרות זאת, אף פעם אי אפשר לדעת מה יקרה ואנחנו צריכים להתרכז בלנצח את וולבס, כי זו משימה מאוד גדולה גם כן. כולם מדברים על ברייטון, אך צריך לזכור מי עומדת מולנו כי הם עושים עונה יוצאת מן הכלל ומקשים על כל קבוצה בליגה באשר היא”.

שחקני ליברפול חוגגים מול ברצלונה. יחוו דרמה שנייה תוך שבוע? (רויטרס)שחקני ליברפול חוגגים מול ברצלונה. יחוו דרמה שנייה תוך שבוע? (רויטרס)

מאמן האדומים, קלופ, אמר: “מה אפשר לומר על סיטי? הם ככל הנראה לא יהיו פחות טובים בעונה הבאה, גם אנחנו לא נהיה, אך שאר הגדולות יכו בחזרה. ההבדל הגדול בינינו ובין סיטי לשאר הטופ-6 הוא ההמשכיות, לא האיכות. ברכותיי לסיטי על עונה בלתי יאמנת”.
על ברייטון אמר הגרמני: “הם הפתיעו מול ארסנל, זה היה מרשים ובנוסף אין עליהם לחץ. הם יכולים לשחק כדורגל טוב, והם יצטרכו להגן המון כמובן. זה הכדורגל, שום דבר לא בטוח, אך כל שאני חושב עליו הוא מה אנחנו יכולים לעשות מול וולבס”.

מן העבר השני, הקבוצה מפאתי בירמינגהאם היא ככל הנראה היריבה הקשה ביותר שיכולה ליברפול לפגוש שלא משש הגדולות ואולי אף יותר מכך, שכן היא ניצחה את כולן מלבד האלופה. החבורה של נונו אספריטו היא ללא ספק תגלית העונה, ומדורגת במקום השביעי בטבלה, כשהיא מגיעה עם שלושה ניצחונות רצופים בליגה. את העונה שלה היא כבר סיימה, כשהיא מרוחקת תשע נקודות ממנצ’סטר יונייטד השישית וארבע מאברטון השמינית.

שחקני וולבס. יחתמו עונה מדהימה (רויטרס)שחקני וולבס. יחתמו עונה מדהימה (רויטרס)

טוטנהאם – אברטון (17:00)

התרנגולים, שגם הם עדיין מתאוששים מן הדרמה בליגת האלופות מול אייאקס וההעפלה ההיסטורית לגמר מול ליברפול, הבטיחו כמעט באופן סופי את המקום הרביעי בטבלה, כשהם רחוקים שלוש נק’ מיריבתם הגדולה, ארסנל, ומחזיקים בהפרש שערים גבוה בשמונה, כשבכך היא צריכה להפסיד בתוצאה יוצאת דופן כדי לסיים חמישית בסופו של דבר. להתמודדות מול הטופיז יגיע מאוריסיו פוצ’טינו ללא חלק נכבד מהסגל שלו, כשיאן ורטונגן, הארי קיין, הארי ווינקס ודאבינסון סאנצ’ס ייעדרו עקב פציעה, ואליהם מתווספים יון מינג סון וחואן פוית’ המורחקים.

ממול, הצד הכחול של ליברפול גם הוא מגיע לשחק לפרוטוקול בלבד כשכל שעומד על הכף הוא מיקומו בטבלה. חבורתו של מרקו סילבה ניצבת במקום השמיני, שתי נקודות מעל לסטר ושלוש מווטפורד, ואחרי שניצחו 0:2 את ברנלי, ינסו לסיים את העונה בטעם מתוק מול היריבה מלונדון, כשהם חסרים את ירי מינה הפצוע שכבר סיים את העונה.

שחקני טוטנהאם בטירוף מול אייאקס (רויטרס)שחקני טוטנהאם בטירוף מול אייאקס (רויטרס)

לסטר – צ’לסי (17:00)

קרב נוסף על מיקום בטבלה יתקיים באצטדיון קינג פאוור, שם ברנדן רודג’רס וחניכיו, שנכנעו במחזור הקודם לסיטי, יפגשו את הבלוז בניסיון לסיים את העונה במקום השמיני, ממנו הם רחוקים שתי נקודות בלבד. השועלים השיגו ניצחון אחד בלבד בארבעת המשחקים האחרונים, אך יחתמו עונה נאה מבחינתם כשלמרות הרצף השלילי, הראו שיפור משמעותי ביכולת בחודשים האחרונים. מי שמושך בימים האחרונים את מירב תשומת הלב בקבוצה הוא הבלם והקפטן, הארי מגווייר, וכעת מפרסמים בממלכה כי צ’לסי, מנצ’סטר יונייטד, ארסנל וטוטנהאם רודפות אחריו, כשמחירו יעמוד ככל הנראה על 60 מיליון פאונד.

מן הצד השני של המתרס, הלונדונים, שעדיין לא סיימו את העונה אחרי שהעפילו לגמר הליגה האירופית עם ניצחון בפנדלים על פרנקפורט באמצע השבוע, רוצים לסיים את העונה במקום השלישי אחרי שכבר הבטיחו מקומם בליגת האלופות בשנה הבאה. חניכיו של מאוריציו סארי רחוקים נקודה אחת מטוטנהאם, וככל הנראה ייצטרכו לנצח כדי לשמור על מיקומם בטבלה, כשהם מגיעים להתמודדות ללא נ’גולו קאנטה, אנטוניו רודיגר וקאלום האדסון אודוי הפצועים, כשהמאמן האיטלקי צפוי לתת מנוחה לחלק מכוכביו ולהימנע מפציעות לקראת הגמר.

שחקני צ'לסי חוגגים את הניצחון על פרנקפורט (רויטרס)שחקני צ'לסי חוגגים את הניצחון על פרנקפורט (רויטרס)

ברנלי – ארסנל (17:00)

עבור התותחנים המשימה היא כמעט ובלתי אפשרית, כשכאמור הם רחוקים שלוש נק’ מטוטנהאם ובהחלט זקוקים לנס. למרות זאת, גם החבורה של אונאי אמרי העפילה השבוע לגמר האירופית אחרי ניצחון 2:4 ענק על ולנסיה, ולכן היא עתידה להגיע בהרכב חסר להתמודדות מול שון דייץ’ וחניכיו, כשהיא עדיין ללא ארון ראמזי, שככל הנראה יחזור לגמר. ברנלי מצידה כבר יכולה להיות רגועה, אחרי שהבטיחה עונה נוספת בפרמייר ליג בסיומו של מאבק עיקש, כשהיא מדורגת במקום ה-15 בטבלה, שתיים מאחורי ניוקאסל.

שחקני ארסנל חוגגים בוולנסיה (רויטרס)שחקני ארסנל חוגגים בוולנסיה (רויטרס)

מנצ’סטר יונייטד – קרדיף (17:00)

השדים האדומים כבר איבדו סיכוי להעפיל לליגת האלופות בעונה הבאה, כשכל מה שנותר לה הוא לנסות ולעלות על חשבון ארסנל למקום החמישי, ממנו היא רחוקה נקודה אחת בלבד. החבורה של אולה גונאר סולשיאר תנסה לחתום עונה כושלת נוספת מבחינתה עם חיוך, כשהיא סופרת כבר ארבעה משחקים ללא ניצחון, מתוכם שני הפסדים, מול היורדת השלישית לצ’מפיונשיפ, שתנסה לשמח מעט את אוהדיה לפני שהיא חותמת עונה עגומה למדי בליגה הראשונה.

שחקני יונייטד מאוכזבים. יסיימו עונה רעה עם חיוך? (רויטרס)שחקני יונייטד מאוכזבים. יסיימו עונה רעה עם חיוך? (רויטרס)

משחקים נוספים

ווטפורד – ווסטהאם (17:00)
סאות’המפטון – האדרספילד (17:00)
פולהאם – ניוקאסל (17:00)
קריסטל פאלאס – בורנמות’ (17:00)

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */