יום שבת, 20.04.2024 שעה 06:21
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

ב"ש שוב נגד השיפוט, זריהן סיים את העונה

עוד טענות לאלופה היוצאת נגד השופטים ב-2:0 לנתניה, הקשר נפצע ולא יחזור לשחק. לחץ בקבוצה מהאפשרות לאבד את אירופה, ביקורת על הקישור וההגנה

|
שחקני הפועל ב"ש מתחננים לרועי ריינשרייבר (איציק קדוש)
שחקני הפועל ב"ש מתחננים לרועי ריינשרייבר (איציק קדוש)

אווירה קשה בהפועל באר שבע. אחרי ההפסד הביתי השני העונה למכבי חיפה באצטדיון טוטו טרנר, כשנשיאת המועדון אלונה ברקת צופה מהיציע, החבורה של ברק בכר שוב ירדה ללא נקודות אחרי שהפסידה ב-10 שחקנים אמש (ראשון) למכבי נתניה 2:0 וירדה למקום הרביעי ממנו לא זוכים בכרטיס למוקדמות הליגה האירופית בעונה הבאה.

אחד הדברים המספרים את העונה כולה של ב”ש, היא מכת הכרטיסים האדומים שסופגים שחקני הקבוצה. אמש הורחק דור אלו כבר בדקה השלישית של ההתמודדות ובסך הכל זאת הפעם השישית עד כה ששחקן הקבוצה מורחק, בתוך ארבעה חודשים בלבד. "אי אפשר כל משחק לקבל אדום בשלב כל כך מוקדם", אמרו בייאוש בב”ש.

שיר צדק בסיום (איציק קדוש)שיר צדק בסיום (איציק קדוש)

"אנחנו עובדים קשה כל השבוע וברגע אחד הכל מתפקשש גם מקצועית וגם מנטלית. היינו חלשים מאוד, אבל לפחות השחקנים נתו את כל מה שיש להם. עם כמה שזה קשה, המשחק נגד מכבי חיפה הוא משחק גורלי כי אם לא נגיע לאירופה יהיו לכך השלכות משמעותיות בעונה הבאה", הוסיפו. החשש הכבד בקבוצה ששני ההפסדים הרצופים יפגעו משמעותית בביטחון של השחקנים שהשתפר בעקבות שמונת המשחקים ללא הפסד וכעת מצפים במועדון מברק בכר להחזיר את הקבוצה למסלול הניצחונות.

בבירת הנגב קיימת דאגה רבה לאור ההפסד למכבי נתניה שקבע משחק שלישי ללא ניצחון וללא שער, כאשר גולת הכותרת היא הסכנה שהעונה המסויטת של האלופה היוצאת תסתיים בלי אף תואר ואפילו ללא מקום במוקדמות הליגה האירופית, דבר שלו יהיו השלכות בתכנון לעונה הבאה. במועדון כבר הרגישו שהכרטיס לאירופה בהישג יד, אבל בעקבות שני ההפסדים האחרונים, כל המערכת תתרכז בהשגת המטרה שהציבו וההכנות המקצועיות לעונת 2019/20 יוקפאו עד שיתבהר כיצד העונה תסתיים מבחינתם.

שחקני הפועל באר שבע בסיום (איציק קדוש)שחקני הפועל באר שבע בסיום (איציק קדוש)

במקביל, השחקנים ואנשי המועדון לא יכלו להתעלם מהתמיכה המפתיעה מצד אוהדי הקבוצה בסיום המשחק, שבחרו לעודד ארוכות את השחקנים למרות שיצאו בידיים ריקות. "היה מרגש מאוד לראות את הקהל לא ממהר לשרוק בוז אלא להיפך, זה לא מובן מאליו. עם קהל תומך כזה נוכל לעבור כל משבר", סיפרו בקבוצה. גם אנשי מכבי נתניה הופתעו מאוד מהדרך שבה הקהל המקומי קיבל את ההפסד ואף מאמן נתניה סלובודן דראפיץ’ החמיא במסיבת העיתונאים שלאחר המשחק.   

במועדון גם הפעם באו בטענות לשיפוט כי עבירות מצד עלי מוחמד וסתיו פיניש המחייבות כרטיס צהוב שני, זכו להתעלמות מצד צוות השופטים. שופטי ה-VAR במחצית המשחק סיפרו כי העבירה שביצע דור אלו שבגלל הורחק כבר בדקה השנייה חייבה כרטיס אדום ישיר, "כניסה עם הפקקים לרגל של שחקן יריב מחייבת כרטיס אדום ישיר לפי התקנון, אין פה ויכוח", סיפרו. אחרי שהעמידו לוועדת משמעת פנימית את הקשר הסלובקי אריק סאבו על הכרטיס האדום השני הישיר שספג העונה, גם דור אלו צפוי לעמוד השבוע בפני ועדת משמעת פנימית. באשר לסאבו, הוחלט בוועדת המשמעת על קנס כספי מקסימלי לפי תקנון המנהלת.

אריק סאבו מאוכזב (מרטין גוטדאמק)אריק סאבו מאוכזב (מרטין גוטדאמק)

בצוות המקצועי ביקרו את שחקני הקישור וההגנה בירידה בשער השני שגמר למעשה את סיכויה של ב”ש לצאת לפחות עם נקודה שתשאיר את נתניה במרחק שתי נקודות. בקבוצה מאוכזבים מיכולתו של קווין טאפוקו עד כה ולראייה הרכש מהפועל חדרה פינה את מקומו לטובת ג'ון אוגו במחצית השנייה. הניגרי, שכבר הצהיר שלא ימשיך בנגב בעונה הבאה, גילה יכולת טובה למרות שלא היה בתוכנית המשחק של ברק בכר.

חוסר האגרסיביות במרכז השדה ואולי גם הקריאות מצד הקהל להכניסו, הובילו לדקות ראשונות של אוגו מאז שנתפס נוהג בגילופין והוא יחזור להרכב נגד מכבי חיפה. הבלם חאתם עבד אלחמיד שחזר להרכב הראשון סחט מחמאות מהצוות המקצועי והיה מנקודות האור של המשחק, כמו כן הקפטן מאור מליקסון שחזר גם כן ל-11.

ג'ון אוגו (איציק קדוש)ג'ון אוגו (איציק קדוש)

אם ההפסד לא מספיק, אז שחקנים חדשים באדום הצטרפו למצבת הפצועים. ניב זריהן נאלץ להתחלף במחצית הראשונה בשל מתיחה חזקה בשריר האחורי והוא ככל הנראה גמר את העונה. ביממה הקרובה יעבור זריהן צילום כדי לקבוע את חומרת הנזק. אליו מצטרף גם מלך השערים של הליגה בן שהר שהוחלף גם בשל מתיחה, אבל בבאר שבע יעשו מאמצים גדולים כדי להכשירו ליום שני מאחר ועדן בן בסט גם לא כשיר במאת האחוזים. נייג'ל האסלביינק שלא נכלל בסגל אחרי שקיבל אישור להמריא להלוויית סבתו, יחליף את זריהן בהרכב. מיגל ויטור שנכלל בסגל אך לא קיבל דקות, כשיר למשחק הקרוב ואף עשוי לפתוח במרכז ההגנה כשחאתם עבד אלחמיד ימשיך באגף הימני במקום דור אלו המורחק. 

"בכדורגל לפעמים דברים קורים" סיכם לואי טאהא בסיום, "אנחנו מתכוננים לכל משחק מאה אחוז ואז דקה ראשונה אנחנו סופגים כרטיס אדום וכל התוכנית שלנו משתבשת. כל השחקנים השקיעו ונתנו מאה אחוז, נצטרך להמשיך היות ביחד. הייתה תמיכה של הקהל שנתן לנו עידוד ותומך, כל הכבוד להם. אנחנו צריכים לנוח ולהתאושש. כולם עכשיו צריכים להרים אחד את השני. כדורגל הוא נזיל, אפשר לשנות מומנטום של משחק בדקה, למשל אם היינו מבקיעים המומנטום היה עובר אלינו אבל מיד ספגנו אחרי זה. אנחנו עוברים שנה מורכבת, אבל אני בטבע שלי ווינר ולא הייתי רוצה שהיא תיגמר עכשיו. אני רוצה לסיים את העונה עד הסוף כדי להגיע לאירופה שזאת המטרה העיקרית".

תומר יוספי ולואי טאהא (רדאד ג'בארה)תומר יוספי ולואי טאהא (רדאד ג'בארה)

אגב, אימרי חי בן השנתיים היה אורח הכבוד של ב”ש במשחק. אימרי הספיק להילחם על חייו מספר פעמים ולנצח כנגד כל הסיכויים ובכוחות עצמו את מחלת הסרטן. לפני 3 חודשים קיבל את הבשורה המרה שאם לא יבצע השתלת מח עצם מיידית, תוך זמן קצר זה יתפתח לסרטן הדם. מבצע לגיוס תורמים להצלת חייו, יתקיים ביום שני ה- 6.5 בכל רחבי הארץ. אלונה ברקת אירחה את הילד ומשפחתו.

"אימרי היה הגיבור לערב אחד של הפועל ב"ש, שקיבלו אותנו בזרועות פתוחות ונרתמו למען הצלת חייו של אימרי", אמרה אימו אוראל. "הוא היה בעננים, כמו שלא ראיתי אותו הרבה זמן, היה מרגש לראותו אותו כל כך מאושר, כאילו לרגע הכל נעצר. אני רוצה להודות לאלונה ברקת ולמועדון הפועל ב"ש שהתגייסו למבצע להצלת החיים של הבן שלי".

אמרי הקטן עם אליניב ברדה (מערכת ONE)אמרי הקטן עם אליניב ברדה (מערכת ONE)
אמרי הקטן עם אלונה ברקת (מערכת ONE)אמרי הקטן עם אלונה ברקת (מערכת ONE)
אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */