יום שישי, 19.04.2024 שעה 08:35

מעביר את הכתר? נדאל הפסיד לתים בברצלונה

"מלך החימר" נכנע 6:4 ו-6:4 בחצי הגמר והחמיץ הזדמנות לזכייה 12 בטורניר הביתי. האוסטרי יפגוש את מדבדב, שגבר על נישיקורי. אוסקה פרשה בשטוטגרט

|
דומיניק תים חוגג (רויטרס)
דומיניק תים חוגג (רויטרס)

מלך החימר קרס בשנית. שבוע אחרי שהודח בחצי הגמר במונטה קרלו, רפאל נדאל הפסיד הערב (שבת) גם בחצי גמר טורניר ברצלונה, כשנכנע 6:4 ו-6:4 לדומיניק תים האוסטרי.

נדאל החמיץ, זה השבוע השני ברציפות, הזדמנות לזכות בפעם ה-12 בטורניר מסבב ה-ATP, אחרי 11 זכיות במונטה קרלו ו-11 זכיות בברצלונה. הפעם זה קרה בטורניר הביתי שלו, בו הוא מעולם לא הפסיד את התואר כשהגיע לחצי הגמר.

עבור דומיניק תים, זו הפעם הרביעית שהוא מנצח את נדאל על החימר (השתווה לג'וקוביץ במספר הנצחונות על נדאל על חימר), כשבמפגש האחרון ביניהם על החימר הפסיד לספרדי בגמר הרולאן גארוס 2018 בקלות. תים שבר את נדאל ל-2:3 במערכה הראשונה ושמר על ההגשות שלו ללא נקודת שבירה לרעתו עד שסגר 4:6. במערכה השניה תים שבר שוב ל-2:3, ושוב שרד גם כשהגיש למשחק, ונדאל עלה ל-0:40 מולו, הצליח לקחת 5 נקודות רצופות ולנצח בדרך לגמר מול דניל מדבדב.

מדבדב מוכיח מתחילת שנת 2019 בכלל ומתחילת עונת החימר בפרט, שהוא בדרכו הבטוחה לצמרת הטניס העולמי והיום הוא שם עוד חותמת בפנקס ההוכחות שלו. הרוסי בן ה-23, שבמונטה קרלו שלח ברבע הגמר את נובאק ג'וקוביץ’ הביתה, גבר בחצי גמר טורניר ברצלונה על אלוף הטורניר פעמיים (ב-2014 ו-2015), קאי נישיקורי (7 בעולם), כשניצח בתום משחק צמוד 4:6, 6:3 ו-5:7.

דניל מדבדב (רויטרס)דניל מדבדב (רויטרס)

מדבדב ניצח 25 משחקים מתחילת העונה (השחקן שניצח הכי הרבה משחקים השנה) והפסיד רק בשבעה, ולזכותו ארבעה תארים כולל תואר אחד העונה בסופיה. מתחילת 2018, בה זכה ב-3 תארים, ניצח מדבדב 68 משחקים, והוא משתווה בכך לנובאק ג'וקוביץ’. אגב, עד תחילת עונת החימר הנוכחית, הוא ניצח רק שני משחקים על חימר. 

בטורניר החימר בבודפשט, פיליפ קריינוביץ’ הסרבי ומתאו ברטיני מאיטליה יאבקו מחר על התואר. הסרבי, שבעבר הגיע לגמר טורניר ברסי בפאריס ומחפש תואר ראשון בסבב, גבר על פייר הוג הרבר הצרפתי 2:6 ו-2:6. ברטיני בן ה-23 (55 בעולם) גבר על סרבי אחר, לסלו ז'רה 4:6 ו-2:6. 

שטוטגרט: אוסקה פרשה מחצי הגמר, קונטבייט מול קביטובה בגמר

הראשונה בעולם נאומי אוסקה פרשה היום בשטוטגרט ממשחק חצי הגמר שלה מול אנט קונטבייט, עקב פציעה בשרירי הבטן. למרות הפרישה, אוסקה תישאר ראשונה בעולם גם בדירוג הקרוב.

קונטבייט האסטונית, שבשנה שעברה הגיעה לחצי הגמר בטורניר היוקרתי, תפגוש בגמר את פטרה קביטובה הצ'כית, שנמצאת בעונת שיא ועלתה לגמר הרביעי שלה העונה, ולראשונה בקריירה בשטוטגרט, כשניצחה בחצי הגמר את קיקי ברטנס ההולנדית 6:7(3), 6:3 ו-1:6. קביטובה, שתחזור למקום השני בעולם על חשבונה של סימונה האלפ, תנסה לזכות בתואר ה-27 בקריירה. המנצחת בטורניר תזכה כמיטב המסורת במכונית פורשה.

נאומי אוסקה (רויטרס)נאומי אוסקה (רויטרס)

בטורניר איסטנבול, מרקטה וונדרושובה הצ'כית ופטרה מרטיץ' הקרואטית עלו לגמר. וונדרושובה בת ה-19 גברה ברבורה שטריצובה בדרבי צ'כי 2:6 ו-1:6. מרטיץ' שיחקה מערכה אחת בה ניצחה 1:6 את הרוסייה מרגריטה גספריאן שפרשה.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */