יום שישי, 19.04.2024 שעה 21:25
לאומית גברים 23-24
411915-198224אליצור נתניה
391816-195223מכבי רחובות
391996-209624עירוני נהריה
372022-209524מכבי ראשל"צ
371863-186124גלבוע/גליל
362018-203524עירוני רעננה
341861-189723אליצור אשקלון
341944-192322אליצור שומרון
341953-190324מ.ס צפת
341996-194424הפועל בני כפר קאסם
331974-187124מכבי מעלה אדומים
331970-184024א.ס. רמה"ש
312058-198724מכבי חיפה
לוח משחקים
  • אליצור אשקלון
  • 72 - 56
  • מכבי רחובות
  • עירוני נהריה
  • 81 - 88
  • מכבי מעלה אדומים
  • גלבוע/גליל
  • 81 - 97
  • מכבי ראשל"צ
  • הפועל בני כפר קאסם
  • 90 - 79
  • אליצור נתניה
  • מכבי חיפה
  • 79 - 90
  • אליצור שומרון
  • עירוני רעננה
  • 91 - 78
  • מ.ס צפת

סוכר: רוצה להישאר באשקלון, פרל: עמדנו במשימה

המאמן שהודח ע"י גליל עליון סיכם ל-ONE: "אי אפשר לקחת מאיתנו את מה שעשינו", גורדון מנגד: "מתרכזים במשחק הבא", מאמן קריית מוצקין מרוצה מההעפלה

|
אבי סוכר (באדיבות אליצור אשקלון)
אבי סוכר (באדיבות אליצור אשקלון)

רגעים של אימה עברו אמש (רביעי) על הספסל של קריית מוצקין. שתי דקות לסיום פיגרו הצפוניים בחמש נקודות מול אליצור קריית אתא, במשחק השלישי בסדרת רבע גמר הליגה הלאומית, כאשר הכרטיס לחצי הגמר מונח על הכף. אבל כמו שרועי פרל מרבה לומר, השגחה פרטית סידרה למוצקין 75:76 דרמטי בדרך לשלב הבא וחלום ליגת ווינר סל חי ובועט.

פרל הנרגש אמר ל-ONE לאחר המשחק: “היה משחק מורט עצבים, כיאה לכל הסדרה. סך הכל אני מאוד שמח שהצלחנו לעמוד במשימה. אני חושב שמגיע קרדיט גדול לצוות המקצועי בקריית אתא, שרון אברהמי ועוזרו עודד הנדלר שעשו עבודה מצוינת בהכנת הקבוצה שלהם לסדרה והרימו את הקבוצה שלהם אחרי סיבוב שני קשה. אני חושב שהחבר’ה שלנו הוכיחו שהאופי שלהם לא נגמר, היה מאמץ אדיר והצלחנו לנצח במפתחות שאליהם כיוונו וצריך להגיד גם תודה להשגחה הפרטית מלמעלה שהפעם זה נגמר לטובתנו”.

רועי פרל (חמי קדוסי)רועי פרל (חמי קדוסי)

עוזר מאמן אליצור קריית אתא עודד הנדלר סיפר: “הפסד כואב מאוד, שוב באנו מוכנים מאוד, כמו שאנחנו גנבנו באתא הם גנבו היום. מגיע קרדיט גדול לשחקנים שלנו שנתנו הכל מול קבוצה מצויינת! הבאנו אותם למקומות שהם לא רגילים. אין מה לעשות , זה הכדורסל. מגיע קרדיט גם לרועי ולמוצקין על עונה נהדרת. זה לא כישלון. הייתה ליגה ברמה מאוד מאוד גבוהה. לפני שג׳ימי נפצע היינו מקום שני בליגה. אני לא חושב שמשהו הרס אותנו בפלייאוף. לדעתי שיחקנו מול קבוצה יותר טובה והיום היה חסר ריבאונד הגנה וקצת יותר ריכוז כדי לגמור את המשחק. אימנתי בעבר 3 שנים בליגה הארצית בעמק יזרעאל כולל הגעה לגמר. הרגע סיימנו פלייאוף וקשה לי עוד לחשוב על העונה הבאה. היה לי מצויין עם שרון העונה”.

קבוצה נוספת שתהיה בשלב הבא היא הפועל גליל עליון שהדיחה את הפתעת העונה אליצור אשקלון עם 74:83 שקבע 1:2 בסדרה לזכות הצפוניים בדרך למפגש עם קריית מוצקין בחצי הגמר. המאמן המנצח אבישי גורדון דווקא בחר לשבח את יריבתו: “כל הכבוד לאבי סוכר ורועי ברקוביץ’ על עונה נהדרת. בקשר אלינו, התחלנו לא טוב את המשחק, אבל ידענו לחזור בזכות ההגנה החזקה שלנו ובזכות הקהל שנתן הצגה. מתחילים להתרכז בקריית מוצקין, תהיה סדרה מצוינת והדברים הקטנים יכריעו”.

אבישי גורדון והאוהדים (עמרי שטיין)אבישי גורדון והאוהדים (עמרי שטיין)

גוני יזרעאלי המשיך את מאמנו: “הייתה סדרה קשה מאוד, כל הכבוד לאשקלון ובמיוחד לאבי סוכר, הם בהחלט הפתעת השנה. שמח שניצחנו, מגיע כל הכבוד לקהל שלנו. הוא נתן לנו הרבה כוח כי היינו במצבים קשים במשחק. זהו, עכשיו ננוח קצת ונתכונן לסדרה קשה מול קריית מוצקין”.

המאמן המפסיד, אבי סוכר, שחתם עונה כמעט חלומית, סיפר ל-ONE: “למרות ההדחה, אני גאה בכולם. הגענו לסדרה הזו חבולים, פצועים וקצרים ובאמת משכנו את הסדרה הזו למשחק השלישי שעוד פתחנו בו מצוין והובלנו ב-10 נקודות, אבל הפציעה של חן ורועי נפצעו וגם איגור מאיור, ניב יצא בחמש עבירות ואי אפשר לנצח ככה משחק פלייאוף. היינו מאוד קצרים, אבל עשינו דרך מדהימה, מלאת גאווה, גאה בכל השחקנים שלי מהראשון עד האחרון שהשאירו הכל על הפרקט עד השנייה האחרונה וזה ההישג שלנו, זה מה שהביא אותנו לפה מרחק פסיעה מחצי הגמר ובאותה נשימה מורידים את הכובע בפני גליל עליון. אבישי גורדון עשה עבודה מדהימה ואני מאחל להם המון הצלחה, אני חושב שהגיע להם, הם היו מספיק עמוקים ושיחקו נכון ויפה”. 

אבי סוכר (באדיבות אליצור אשקלון)אבי סוכר (באדיבות אליצור אשקלון)

התחושות אחרי העונה שעברו: “ננוח קצת, נאחה את השברים, יש תחושת פספוס קלה, אבל גם המון גאווה וסיפוק מהעונה הזו. הוכחנו שאליצור אשקלון צריכה להיות בליגה הזו וראויה להיות בליגה הזו. אני לא מאמין במגיע, מי שטוב צריך לנצח, המזל הולך עם הטובים. אם היה מגיע לנו, היינו עולים, אי אפשר להתלות במגיע הזה. לא היינו מספיק טובים ועמוקים, לא נבנו לעלייה ולא למרחקים ארוכים, הגענו לפה עם הלשון בחוץ, מקסמנו את כולם בלי יוצא מן הכלל, אפילו את הפיזיותרפיסט שעבד הכי קשה העונה, עשה ימים כלילות, פשוט קוסם. היו לי 12 גברים, עם לב ענק, גם שלי וגם של רועי ברקוביץ’ ואיתו ז”ל שאיתנו. כולם ראו היום את אשקלון עד השנייה האחרונה עם כל הקשיים וזו ההצלחה שלנו”.

עתידו המקצועי: “אין לי חוזה לעונה הבאה באשקלון, אבל אני אשמח להישאר באשקלון. צריכים לראות איך בונים תקציב הלאה ואחרי שכולם יירגעו מהעונה, ישבו ויעשו סיכומים, נראה מה יוליד יום. חשבו לזכור שלא נבננו לעלות ליגה, אבל אם היינו מנצחים כאן בכפר בלום, היינו גם עולים כי אף אחד כבר לא היה עוצר אותנו, אני מחזיק מכל השחקנים שלנו. הגענו פשוט פצועים, עייפים וחבולים מדי. חבל, אבל גאים מאוד בקבוצה שלנו, אי אפשר לקחת מאיתנו את מה שעשינו כאן, זה בזכות ולא בחסד”. 

אווירה קשה ברחובות, בר”ג מאמינים: “מאמינים בעצמנו”

בפלייאוף התחתון, 80 דקות, או אולי 40 בלבד, מפרידות בינינו לבין הידיעה מי תהיה היורדת השנייה לליגה הארצית לצד הפועל כפר סבא. הפועל רמת גן/גבעתיים תפגוש במחזור הבא את מכבי רחובות ושם יתברר ככל הנראה האם מכבי רחובות תנשור, או שמא הקבוצה מעיר המדע תוכל למתוח את הדרמה למחזור האחרון.

נאור שרון זורק שלשה (אלעד נבו) נאור שרון זורק שלשה (אלעד נבו)

מאמן הפועל חיפה, שנכנעה לר"ג, אלעד חסין, אמר בסיום: "משחק לא טוב שלנו, בגלל פציעות לא הצלחנו להתאמן בצורה סדירה השבוע, יחד עם עייפות החומר מהמשחק האחרון בנתניה. זה נראה לא טוב על המגרש, יש לנו כמה ימים להתאושש בתקווה שנוכל להתאמן בצורה סדירה עם כול הפציעות. נשתדל לעשות מה שצריך כדי לבוא יותר טוב למשחק נגד הוד השרון".

כמו כן, ל-ONE נודע כי אייזאה אייזנדורף נפצע במהלך המשחק וחומרת פציעתו עדיין לא התבררה, אך כנראה שלא ישחק עד סוף העונה. גם ג’אמר יאנג סיים את העונה ואופק אביטל פצוע. השלושה לא יוכלו לקחת חלק במחזור האחרון, אליו תגיע הקבוצה מהכרמל בהרכב חסר במיוחד.

ג’וג’ו פאלאס אמר בסיום: "לא הגענו בגישה הנכונה, נקלענו לפיגור מוקדם ולא הצלחנו להתאושש מזה. נתאמן חזק ונבוא מוכנים לשבוע הבא. תודה לקהל על האווירה זה לא מובן מאליו”. עומר פולג אמר בסיום: "היה משחק קשה היום, למרות שהבטחנו את ההישארות בליגה ניסינו לבוא ולשחק ספורטיבי. למרות שלא הראינו את זה, היינו צריכים לשמור יותר חזק בהגנה, אבל אני מאמין שנשחק יותר חזק ואנחנו נעשה הכל כדי לנצח".

ג'וג'ו פאלאס זורק שלשה (אלעד נבו) ג'וג'ו פאלאס זורק שלשה (אלעד נבו)

בהפועל ר”ג/גבעתיים לא חוששים: “לשמחתנו הצלחנו לחבר שני ניצחונות רצופים בזמן, צריך להגיע בשבוע הבא ולסיים את המשימה. בטח שאנחנו מאמינים בעצמנו, אני חושב שעשינו הרבה טעויות וסבלנו מחוסר מזל, אבל קבוצה כמו שלנו צריכה להישאר בליגה”.

רחובות בדיכאון. הקבוצה שנבנתה לעלייה עשויה להיפרד מהלאומית במחזור הבא והתחושות בהתאם: “שבוע הבא לא יעזור כלום אם ר"ג ינצחו בנתניה, כל עוד יש תקווה הצוות והשחקנים יתנו את הכל על המגרש. לא רואה מצב שהמועדון קורס. ההנהלה יציבה, העירייה תומכת, ותתמוך בעתיד. מסתכלים אך ורק על המשחק הקרוב”.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */