יום שישי, 19.04.2024 שעה 15:59
לוח משחקים
  • רומא
  • 1 - 2
  • מילאן
  • אטאלנטה
  • 1 - 0
  • ליברפול
  • מארסיי
  • 0 - 1
  • בנפיקה ליסבון
  • ווסטהאם
  • 1 - 1
  • באייר לברקוזן

0:2 לארסנל על נאפולי, ניצחון דרמטי לצ'לסי

התותחנים יסעו עם מקדמה חשובה, אלונסו (86) הכריע ב-0:1 של הבלוז מול סלביה פראג. 1:3 דרמטי לוולנסיה על ויאריאל, 2:4 ענק לבנפיקה על פרנקפורט

|
שחקני ארסנל חוגגים (רויטרס)
שחקני ארסנל חוגגים (רויטרס)

המפגשים הראשונים במשחקי רבע גמר הליגה האירופית נערכו הערב (חמישי), כאשר כל ארבעת המשחקים נערכו במקביל. ארסנל השיגה מקדמה חשובה לגומלין עם 0:2 על נאפולי, צ’לסי התקשתה אך ניצחה 0:1 את סלביה פראג משער בדקות הסיום, ולנסיה השיגה 1:3 דרמטי אצל ויאריאל בדרבי ובנפיקה הביסה 2:4 את פרנקפורט מתצוגה ענקית של ילד הפלא שלה.

ארסנל – נאפולי 0:2

אחרי שהפסידו לאברטון בליגה, התותחנים שלטו בכל פרמטר מול החבורה של קרלו אנצ’לוטי וכבשו את שני השערים שלהם עוד בתחילת המחצית הראשונה, כשלמרות יכולת טובה לאורך כל המשחק לא השכילו להבקיע שערים נוספים. למרות זאת, הקבוצה הלונדונית תיסע עם מקדמה משמעותית וחשוב מכל עם שער ריק לדרום איטליה. הפרטנופיי מצידם יצטרכו לעשות חושבים שכן זהו משחק שלישי ללא ניצחון עבורם בכל המסגרות, ולפני הגומלין יתארחו בשבת אצל קייבו במטרה לחזור למסלול הניצחונות.

דקה 14, ארסנל עלתה ל-0:1: התקפה מתפרצת של המארחת הסתיימה בכדור רוחב קצר של אינסלי מייטלנד-נילס לארון ראמזי, האחרון סיים בכדור שטוח משמונה מטרים לפינה הרחוקה והכניע את אלכס מרט.

ארון ראמזי חוגג (רויטרס)ארון ראמזי חוגג (רויטרס)

דקה 25, ארסנל הכפילה את היתרון ועלתה ל-0:2: לוקאס טוריירה חטף כדור במרכז המגרש לפביאן רואיס ועשה ממנו צחוק כל הדרך לרחבה, משם הוציא כדור שטוח שפגע בקאלידו קוליבאלי, הטעה את מרט וחדר לרשת.

לוקאס טוריירה חוגג (רויטרס)לוקאס טוריירה חוגג (רויטרס)

סלביה פראג – צ’לסי 1:0

אחרי הניצחון החשוב על ווסטהאם ביום ראשון האחרון, הקבוצה של מאוריציו סארי הגיעה לצ’כיה בידיעה שמצפה לה יריבה עיקשת ולוחמנית ובעיקר תמיכה יוצאת דופן מהיציעים. הבלוז בהחלט התקשו בכל שלבי המשחק מול המארחת, ולמרות שהגיעו מספר פעמים לאזור שערו של אונדריי קולאר לא הצליחו להכניעו, ומאידך גם נאלצו להתמודד עם לא מעט אתגרים הגנתיים. בסופו של דבר, מרקוס אלונסו היה האיש של הלונדונים ובדקה ה-86 כבש את שער הניצחון המיוחל, שנתן הרבה אוויר לנשימה עבור הקהל האנגלי שיחזור הביתה מאושר. הצ’כים, שכבר עשו קאמבק מדהים בסיבוב הקודם מול סביליה ינסו להפוך בצורה דרמטית גם את ההתמודדות מול החבורה בכחול.

רוס בארקלי מול אלכס קרל (רויטרס)רוס בארקלי מול אלכס קרל (רויטרס)

דקה 86, צ’לסי עולה ליתרון דרמטי של 0:1: יציאה מהירה של האנגלים קדימה נעצרה מעט אצל וויליאן, אך הברזילאי במסירת אומן מצא את ראשו של מרקוס אלונסו שמ-9 מטרים נגח לפינה השמאלית של השער ונתן את האות לשמחה הגדולה של הבלוז.

מרקוס אלונסו ואוליבייה ז'ירו חוגגים (רויטרס)מרקוס אלונסו ואוליבייה ז'ירו חוגגים (רויטרס)

ויאריאל – ולנסיה 3:1

השתיים שחוות תקופה לא נעימה בליגה נפגשו לדרבי ולנסייני לוהט, כשעל המגרש התקיים משחק התקפי ופורה שהסתיים בצורה דרמטית במיוחד. דווקא הצוללת הצהובה הייתה הטובה יותר מבין הקבוצות, אך במחצית הראשונה הייתה פחות דומיננטית ונקלעה לפיגור מוקדם משער של גונסאלו גדש אחרי הצלת פנדל גדולה של אדרס פרננדס, שלא הספיקה. לקראת המחצית היא חזרה מפנדל מוצלח של הקפטן, סנטי קאסורלה, אך במחצית השנייה לא הצליחה להכניע את נטו ונענשה על כך בדקות הסיום, כשדני וואס ושער שני של גדש בתוספת הזמן הכריעו את הכף לטובת האורחת בלבן.

דקה 6, ולנסיה עלתה ל-0:1: דני פארחו הוכשל ברחבה על ידי סנטיאגו קאסרס וקיבל את השריקה ממייקל אוליבר. פארחו היה זה שגם התייצב לבעיטה, אנדרס פרננדס הצליח להדוף אך למרכז הרחבה וגונסאלו גדש עט על הריבאונד שהלך לרשת.

שחקני ולנסיה חוגגים (רויטרס)שחקני ולנסיה חוגגים (רויטרס)

דקה 36, ויאריאל חזרה ל-1:1: ויסנטה איבורה הוכשל ע”י אזקייל גאראי ואוליבר שרק לפנדל שני במשחק. סנטי קאסורלה ניגש לבעיטה וכבש בקלילות.

סנטי קאסורלה בועט את הפנדל (רויטרס)סנטי קאסורלה בועט את הפנדל (רויטרס)
שחקני ויאריאל חוגגים (רויטרס)שחקני ויאריאל חוגגים (רויטרס)

דקה 90+1, ולנסיה עולה ליתרון 1:2 דרמטי: כדור רוחב נהדר של חוסה גאיה מהאגף השמאלי מצא את דני וואס, והדני לא התבלבל כשמתוך הרחבה שחרר כדור חד ושטוח שהכניע את פרננדס האומלל.

דקה 90+3, ולנסיה סוגרת את הסיפור עם 1:3: מול האין הגנה של הצוללת הצהובה, דניס צ’רישב שעט קדימה באין מפריע ובקרוס מדויק בישל לגדש, שהקפיץ מעל פרננדס באלגנטיות והשלים את החגיגה של העטלפים.

שחקני ולנסיה חוגגים (רויטרס)שחקני ולנסיה חוגגים (רויטרס)

בנפיקה – איינטרכרט פרנקפורט 2:4

הפורטוגלים ידעו כי מחכה להם יריבה לא קלה בדמות הקבוצה מהמקום הרביעי בטבלת הבונדסליגה, אך הם בוודאי לא ציפו לתצוגה שכזו מחלוצם בן ה-19, ז’ואאו פליקס, שאמנם מככב במהלך כל העונה בליגה המקומית, אך הערב סיפק תצוגת שיא בקריירה שלו עם שלושער ובישול פנטסטיים ובכך שלח חתיכת מסר לאריות אירופה כי מתבשל כישרון חדש לכדורגל האירופי, ועושה רושם שמחכה לנו קיץ מעניין מאוד. האורחת מגרמניה התקשתה מאוד ונאלצה לשחק בעשרה שחקנים ברוב דקות המשחק, אך לאור ההתפתחויות תחזור מרוצה למולדתה עם שני שערי חוץ שיהיו משמעותיים מאוד בגומלין.

דקה 21, בנפיקה עלתה ל-0:1: אוביט אנדיקה דחף את פרננדש ברחבה והורחק באדום ישיר, ז’ואאו פליקס הצעיר ניגש לבעיטה ובקור רוח הכניע את קווין טראפ.

ז'ואאו פליקס חוגג (רויטרס)ז'ואאו פליקס חוגג (רויטרס)

דקה 40, פרנקפורט חזרה ל-1:1: התקפה מתפרצת הובילה את אנטה רביץ’ ולוקה יוביץ’ מול שחקן הגנה אחד, הראשון שחרר מסירת רוחב לאחרון שגילגל מתוך הרחבה מול שער ריק פנימה. הגרמנים שבים למשחק בעשרה שחקנים

לוקה יוביץ' חוגג (רויטרס)לוקה יוביץ' חוגג (רויטרס)

דקה 43, בנפיקה עלתה ל-1:2: וואו, איזה שער. פליקס ביצע סלאלום בין הגנת היריבה באגף השמאלי, חתך למרכז ומ-22 מטרים בעט פצצה לפינה השמאלית מולה טראפ לא יכול היה להגיב.

ז'ואאו פליקס חוגג (רויטרס)ז'ואאו פליקס חוגג (רויטרס)

דקה 50, בנפיקה כבר ב-1:3: קרן של אלכס גרימאלדו הוסטה ע”י פליקס, ורובן דיאס המשיך מקרוב בנגיחה לרשת 

שחקני בנפיקה חוגגים עם רובן דיאס (רויטרס)שחקני בנפיקה חוגגים עם רובן דיאס (רויטרס)

דקה 54, בנפיקה מביסה ועולה ל-1:4: זה אולי ערב השיא של הקריירה הקצרה של ז’ואאו פליקס. גרימאלדו פרץ באגף השמאלי ושחרר כדור רוחב חד אחורנית, שם חיכה החלוץ בן ה-19 ומ-14 מטרים שלח כדור חד שחדר לרשת. שלושער ובישול לילד, מדהים

ז'ואאו פליקס נרגש לאחר ההישג (רויטרס)ז'ואאו פליקס נרגש לאחר ההישג (רויטרס)

דקה 72, האורחת צימקה ל-4:2: כמה שהשער הזה משנה את התמונה. קרן של ג’ונתן דה גוזמן הגיעה לראשו של גונסאלו פאסיינסה, שנגח אותו בצורה קשתית לפינה הימנית של אודיסאס ולאחודימוס. 

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */