יום שישי, 29.03.2024 שעה 16:17

מטה אשר עכו ניצחה ועלתה ל-0:1 מול כפ"ס

האדומים השיגו 1:3 (20:25, 25:18, 22:25, 22:25) במשחק הפכפך בנעמן, ושמרו על הביתיות בסדרת גמר פלייאוף הכדורעף. אוסוקין הוביל את הדאבליסטית

|
מטה אשר עכו וכפר סבא במהלך המשחק (מערכת ONE)
מטה אשר עכו וכפר סבא במהלך המשחק (מערכת ONE)

הפועל מטה אשר עכו ניצחה הערב 1:3 (20:25, 25:18, 22:25, 22:25) את הפועל כפר סבא באולם נעמן ועלתה ליתרון 0:1 בסדרת גמר הפלייאוף, כשהיא שומרת על הביתיות. למצטיינים במשחק נבחרו אנדלקו צ'וק (מטה אשר עכו) ומיכאל מילשטיין (כפ"ס). המשחק השני בסדרה יתקיים ביום רביעי ב-1845 באולם בר-לב בכפר סבא, מיד לאחר המשחק השני בסדרת גמר הפלייאוף בכדורעף נשים (16:45), בין מכבי חיפה, שמובילה 0:1, להפועל כפ"ס. 

אלכס אוסוקין הוביל את המארחים עם 15 נקודות, מתוכן לא פחות משש באמצעות קיל בלוקס. ארבעה שחקנים נוספים בשורות האדומים סיימו בדאבל פיגרס: סטס נביאדומסקי (14), סלבה בצ'קלה (14, חמישה קיל בלוקס), אנדלקו צ'וק (13) וקווין פויר (11). לכפ"ס: 19 לקלות' ברתלומי, 10 לאיליה גולדרין, סבסטיאן דבש וגנאדי סוקולוב (3 קיל בלוקס). לסטטיסטיקה המלאה 

מטה אשר עכו ניצחה במערכה הראשונה לא מעט הודות ליכולתה במכת הפתיחה (4 אייסים במערכה) ובחסימה (7 קיל בלוקס). במערכה השנייה עלתה כפ"ס במהירות ליתרון, ואף פתחה פער של 8:15. מטה אשר עכו הצליחה לחזור, אבל מספר טעויות החזירו את מרווח הביטחון לאורחת, שהצליחה להשוות ל-1:1. כפר סבא הובילה גם בתחילת המערכה השלישית, כשיותר ויותר הגיעו לקלות' ברתלומי המצוין. אך ביתרון 13:9 לכפ"ס, ואחרי שני פסקי זמן של נועם כץ, חזרה מטה אשר עכו להוביל וניצחה במערכה עם הגנה טובה של קווין פויר. המערכה הרביעית הייתה הפכפכה, אך מטה אשר נהנתה משתי חסימות רצופות של אלכס אוסוקין, שהעלו אותה ל-17:19 והעבירו את המומנטום לצידה. היתרון נשמר עד לסיום, והאדומים ניצחו 1:3. 

נועם כץ (חגי מיכאלי)נועם כץ (חגי מיכאלי)

מאמן מטה אשר עכו נועם כץ אמר בסיום המשחק: "אחרי אני חושב שהקשה עוד לפנינו. ידענו שזה יהיה קשה. כפ"ס מצוינים, הם ברמה שלנו, והיו רגעים שבהם הם היו הרבה יותר טובים מאיתנו. נצטרך לזכור את הרגעים הטובים מהיום ולשחזר אותם בהמשך הסדרה. היו לנו עליות וירידות, וזה נבע גם מהלחץ של היריבה. סטס (נביאדומסקי) התחיל לא טוב, הוצאתי אותו והוא חזר יותר טוב. צ'וק הציל אותנו והיה מצוין". 

מיכאל מילשטיין, המוסר של כפ"ס, אמר: "אנחנו צריכים לייצב את עצמנו אמוציונלית. אנחנו גבוה מדי כשהמומנטום טוב, ויורדים נמוך מדי במומנטום רע. לא שומרים על איזון. הדבר השני הוא הקבלה, הקבלה שלהם הייתה טובה משלנו, והסרב שלהם היה יותר אפקטיבי, וזה גרם לכך שלא יכולנו להשתמש באמצעים שלנו כמו שרצינו, ואני מקווה שברביעי יהיה יותר טוב". 

סדרת ההישרדות 

בסדרה נגד הירידה לליגה הלאומית ניצחה הערב ק.ק ת"א במשחק חוץ 1:3 (16:25, 22:25, 24:26, 22:25) את אליצור אשקלון. ק.ק ת"א, שסיימה את העונה הסדירה במקום האחרון בשוויון נקודות עם אשקלון, הרוויחה בכך את יתרון הביתיות, ותארח במשחק השני בסדרה ביום רביעי בתיכון חדש בתל אביב, בשעה 20:30. 

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */