יום שלישי, 16.04.2024 שעה 14:34

כפ"ס וחיפה השלימו 0:3 והעפילו לגמר הפלייאוף

שתי הקבוצות החזקות בכדורעף הנשים הישראלי ייפגשו לקרב על האליפות בפעם השלישית בחמש השנים האחרונות. עם ניצחונות חלקים על רעננה וק.ק ת"א בהתאמה

|
שחקניות מכבי חיפה (ראובן כהן, מכבי חיפה כדורעף)
שחקניות מכבי חיפה (ראובן כהן, מכבי חיפה כדורעף)

הפועל כפר סבא ומכבי חיפה, הפייבוריטיות הברורות לאליפות ליגת העל בכדורעף נשים, השלימו הערב (שני) ניצחונות ביתיים, בדרך ל-0:3 בסדרות חצי גמר הפלייאוף, והן ייפגשו ביניהן לסדרת גמר שצפויה להיות צמודה ומותחת. 

הקבוצות נפגשו זו מול זו בגמר הפלייאוף גם בעונת 2016/2017, בה ניצחה כפ"ס 1:3 בסדרת הגמר בדרך לאליפות, וכן בגמרעף בעונת 2014/2015, עם סוויפ של כפ"ס שהקנה לה את האליפות השנייה בתולדותיה. המאזן במפגשים בין הקבוצות העונה עומד על 2:3 לטובת חיפה, כך שצפויה סדרה מרתקת, שתחל כבר ביום שישי ב-15:00.

מכבי חיפה - ק.ק תל אביב 0:3 (11:25, 13:25, 23:25)

הירוקות שוב נראו טוב בהדרכת יורי לוקטיב, והן יגיעו לגמר מול כפ"ס מאיימות כבעבר, כשגם ק.ק ת"א, שמצליחה לרוב להקשות על החיפאיות, לא העמידה בפניהן הפעם מכשול בשתי המערכות הראשונות. 13 חסימות מוצלחות של חיפה, לעומת 2 בלבד של ק.ק, עשו, בין השאר, את ההבדל. הקבוצה של רן גאון מסיימת את אחת העונות הטובות בתולדותיה, בעוד חיפה תחפש לה אליפות שנייה ברצף אחרי תקופה מאתגרת, עם עלייה חמישית ברציפות לגמר.

במשחק הצטיינו סאטסוקי אוסוקין (חיפה), ורון פונטי (ק.ק ת"א). יוליה אנדרושקו, שהובילה את חיפה בנקודות גם בשני המשחקים הראשונים בסדרה, סיימה עם 15 נקודות (4 קיל בלוקס). פולינה מליק, עם 13 (3 קיל בלוקס). 12 ללוגאן טום ולנסטיה קרדוניס (2 אייסים ו-3 קיל בלוקס). לק.ק ת"א: איומי נאקאמורה 15, אנני מולר 9.  

עוזרת מאמן מכבי חיפה, קטיה פודולינסקי, אמרה בסיום: "ניצחנו. היה טיפה יותר קל מאשר בפעמים הקודמות, ת"א לא שיחקה כמו במשחקים הראשונים, הן היו קצת פחות טובות, ואנחנו שיחקנו בסדר. יש לנו על מה לעבוד לקראת הגמר, למשל על קבלה, ובעצם כמעט בכל הפרמטרים צריך להוסיף קצת. כפר סבא זה לא ק.ק, וזה לא יהיה פשוט. אמור להיות מעניין, והכל תלוי בשחקניות".  

מאמן ק.ק ת"א רן גאון אמר לאחר המשחק: "לא נכנסנו טוב למשחק ושחקניות חיפה במשחק מצוין התעלו בכל הפרמטרים. במערכה השלישית כבר הצלחנו להעלות את רמתנו והיינו בעמדה טובה לנצח את המערכה. מספר טעויות לא מחויבות מצידנו - סגרו את הסיפור. למרות התוצאה - אני מאוד מאוד גאה בקבוצה ובשחקניות שלנו על עונה מצויינת שרק פתחה את התיאבון. בהצלחה לקבוצות במשחקי הגמר".

הפועל כפ”ס - מ.כ מכבי רעננה (12:25, 19:25, 15:25)

אחרי המשחק הלא קל באולם פעמונים, השלימה הקבוצה של חן הימלפרב את המלאכה בבר לב בתוך שעה בלבד מול כ-100 צופים והיא יכולה להתפאר במאזן של 0:7 מול רעננה העונה. תשעה אייסים של כפ"ס סייעו לה להגדיל את הלחץ על האורחת ולהשיג את הניצחון.

במשחק הצטיינו אניה וליקי (כפ"ס) ויעל לוטן (רעננה). פלורנסיה אגירה האורוגוואית הובילה את כפ"ס עם 12 נקודות (3 קיל בלוקס), לצד 11 של קטרינה יובאנוביץ', 10 של גלית דבש ו-9 של אניה וליקי. ברעננה בלטה יאל בנימין עם 10, טליטה דו נסימנטו הוסיפה 7.

אסור לפספס
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
נגןמתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
מתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
נגןחכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
חכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */