יום שישי, 19.04.2024 שעה 06:07
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

עאבד בהרכב במקום זיקרי החולה, לקס כשיר

הפועל תל אביב נחושה להבטיח עוד עונה בליגת העל מול אשדוד ב-18:15, זיקרי לא בסגל. גם קאיו, ולאסקיס וספורי ב-11. מנגד, יחזקאל ודן ביטון בהרכב

|
אחמד עאבד (אחמד מוררה)
אחמד עאבד (אחמד מוררה)

הפועל תל אביב תארח הערב (שבת, 18:15) את מ.ס אשדוד באצטדיון המושבה ותנסה לסגור את סיפור ההישארות שלה בליגת העל, מעשית לפחות, כאשר הפער מהקבוצה מעיר הנמל, שמדורגת מתחת לקו האדום, עומד כרגע על 9 נקודות ובמתחם חודורוב רוצים להשלים ניצחון שלישי רצוף ולהגדיל את הפער ל-12 נקודות.

השינוי היחיד שביצע רפואה בהרכב האדומים הוא הכללתו של אחמד עאבד בהרכב במקומו של רועי זיקרי החולה שלא נכלל בסגל לקראת המשחק. ניק לקס, שמתח את שריר הארבע ראשי והיה בספק, עבר מבחן כשירות והוא יפתח לצדו של קלאודמיר פריירה בקישור האחורי.

"אנחנו רוצים לנצח את אשדוד ולהישאר בליגה", אמרו בוולפסון לקראת המשחק, ביחס ל-0:1 החשוב על בית"ר ירושלים שהגיע לאחר ה-0:6 הענק על מכבי פתח תקווה. "אף אחד פה לא יכול לזלזל באשדוד, השחקנים יעלו בטירוף כי עוד לא עשינו שום דבר. חס וחלילה נפסיד אנחנו שוב 6 נקודות מהקו האדום, אז הניצחונות שלנו יכולים להתבטל ושוב נתחיל לרעוד. זה לא יקרה".

רפואה: "מבחינתנו העונה הזו היא פספוס"

לקראת המשחק מול אשדוד, קובי רפואה עשוי לשנות את ההרכב ביחס לזה שפתח בטדי, כאשר אחמד עאבד, כובש שער הניצחון מול בית"ר שהצטיין בשבועיים האחרונים כשעלה כמחליף מהספסל וכבש למעשה מחזור שני ברציפות, עשוי לפתוח במקומו של רועי זיקרי, כשהשניים תורגלו לסירוגין.

מעבר לכך, רפואה עשוי להרכיב את עמנואל בואטנג כקשר אחורי במקומו של ניר לקס שמתח את השריר לקראת סיום האימון ביום חמישי ולא השתתף באימון המסכם. לקס יעבור מבחן כשירות לפני המשחק ואם לא יוכל לפתוח לצדו של קלאודמיר פריירה, הגנאי הצעיר, לו הפועל ת"א כבר הודעה שמימשה עליו את האופציה (דבר אותו תצטרך לעשות מול קבוצתו לשעבר אדואנה סטארס), יעלה ב-11.

עמנואל בואטנג (אחמד מוררה)עמנואל בואטנג (אחמד מוררה)

אריק ינקו, ששב לאימונים בשבוע האחרון לאחר שהתגבר על קרע קטן במיניסקוס, כשיר כבר אולם לאחר האימון המסכם יקבל החלטה בצוותא עם הצוות הרפואי ומאמן השוערים עמי גניש לגבי האם יוכל לחזור לסגל. בלי קשר, בשבוע הבא בקבוצה יחגגו בחתונתו של השוער. אם לא יימצא כשיר במאת האחוזים, מועין חלבי ימשיך להוות שוער המשנה של רובי לבקוביץ' כפי שקרה מול בית"ר. מי שכנראה ישוב ל-18 הוא עבאדי פרחאת, שהתגבר בימים האחרונים על המתיחה שהייתה לו בשריר הירך האחורי.

במהלך פגרת הנבחרות הפועל ת"א עשויה לקיים משחק אימון, בעוד טרם נקבעה היריבה, כאשר המטרה היא כמובן לשמור על כושר וכן כדי לבחון את רונאלדו ואסקס, הקשר/חלוץ הנבחן מהרפובליקה הדומיניקנית שמראה ניצוצות בשבועיים האחרונים במתחם חודורוב וייבחן שבועיים נוספים. ואסקס, אם יוחתם, עתיד להיות מושאל בעונה הבאה כאשר במועדון רואים בו פוטנציאל עתידי.

עבאדי פרחאת (עמית שיסל)עבאדי פרחאת (עמית שיסל)

הרכב הפועל ת"א: רובי לבקוביץ', עידן כהן, אוראל דגני, אדי גוטליב, מרווין פירסמן, ניר לקס, קלאודמיר פריירה, רמזי ספורי, קאיו, אחמד עאבד ונריוס ואלסקי

יחזקאל ואבראן ייפתחו באגפים, דוד ירד לספסל

אחרי ההפסד המאכזב למכבי פתח תקווה שקירב את הקבוצה לליגה הלאומית, מ.ס אשדוד תפתח את הפלייאוף התחתון מול הפועל תל אביב בידיעה ברורה כי אלו יהיו הניסיונות האחרונים להציל את המועדון ולהישאר בליגת העל כנגד כל הסיכויים. 

ההפסד בשבוע שעבר, למעשה פתח פער כמעט בלתי אפשרי בן שש נקודות מהקו האדום, כשיצטרכו לקוות להפסדים של פתח תקווה במקביל לאיסוף נקודות מצידם על מנת שיוכלו לשנות את התמונה. במהלך השבוע ניסו בקבוצה להתאושש מההפסד הכואב במושבה שלאחריו כבר התחילו באשדוד להבין כי המצב אינו פשוט כלל וייתכן כי חרץ את גורלם.

שחקני מ.ס אשדוד מאוכזבים (חגי מיכאלי)שחקני מ.ס אשדוד מאוכזבים (חגי מיכאלי)

 על אף המצב הידוע, אבי בוחבוט ומשה אוחיון ניסו להחדיר מוטיבציה בשחקנים רגע לפני השלבים המכריעים באמת. ״הפסד אחד נוסף יכול לסיים את הסיפור לגמרי״, אמר אחד מהשחקנים בקבוצה, ״אנחנו נגיע להילחם על החיים שלנו. אמרנו את זה כל העונה אבל הפעם זה באמת ככה, חוץ מניצחון אין אופציה אחרת ולא משנה מי תהיה היריבה״.

הבשורה המשמחת של השבוע הגיעה מזימונו של השוער יואב ג׳ראפי לסגל נבחרת ישראל ויפתח בין הקורות במשחק בעוד, צמד המאמנים צפוי לערוך מספר שינויים בחלק הקדמי כששגיב יחזקאל ורומן אבראן יפתחו בחודש בעוד דין דוד שחגג השבוע 23, ימתין להזדמנות על הספסל. בחלק האחורי, יהיו אלה יובל שפונגין שיפתח כמגן ימני ועוביידה חטאב שישוב מהרחקה בן שני משחקים בשל כרטיסים למרכז ההגנה לצידו של ניר ברדע וגיל כהן, שהיה בספק להתמודדות אך יפתח כמגן שמאלי.

אבי בוחבוט ומשה אוחיון (אחמד מוררה)אבי בוחבוט ומשה אוחיון (אחמד מוררה)

אבי בוחבוט, מאמן מ.ס. אשדוד התייחס למשחק ואמר: ״ההפסד למכבי פ״ת היה מתסכל ומאכזב וכך גם העובדה שהתרחקנו מהקו האדום, מה שאומר שכדי להישאר בליגה אנחנו צריכים לנצח כמעט את כל המשחקים עד לסוף העונה ונצטרך להתחיל כבר מחר מול הפועל ת״א. לא יהיה קל אבל אנחנו מאמינים שניתן לעשות זאת״.

הרכב מ.ס אשדוד: יואב ג׳ראפי, יובל שפונגין, עוביידה חטאב, ניר ברדע, גיל כהן, איסו לינגאנה, רועי גורדנה, בנצי מושל דן ביטון, רומן אבראן ושגיב יחזקאל.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטים כדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */