יום חמישי, 18.04.2024 שעה 22:34
לוח משחקים
  • רומא
  • 0 - 2
  • מילאן
  • אטאלנטה
  • 1 - 0
  • ליברפול
  • מארסיי
  • 0 - 0
  • בנפיקה ליסבון
  • ווסטהאם
  • 0 - 1
  • באייר לברקוזן

דאבור: נצטרך לשחק ברמה גבוהה מול נאפולי

חלוץ זלצבורג לפני שמינית גמר הליגה האירופית ב-22:00: "יש להם איכויות". סארי ("קצת עייפים") ואמרי ("היינו צריכים עוד זמן") כבר מתרצים?

|
מונס דאבור (רויטרס)
מונס דאבור (רויטרס)

משחקי שמינית גמר הליגה האירופית יחלו הערב (חמישי), כאשר במוקד המשחקים מונס דאבור ורד בול זלצבורג יתארחו אצל נאפולי, בעוד אינטר תארח את איינטרכט פרנקפורט בה משחק טאלב טוואטחה. בנוסף, סביליה תארח את סלביה פראג, ארסנל תצא לראן, ויאריאל תתארח אצל זניט סנט פטרסבורג, צ’לסי תפגוש את דינמו קייב ואילו ולנסיה תשחק מול קרסנודאר.

נאפולי – רד בול זלצבורג (22:00)

מלך שערי מפעלי אירופה לשנת 2018, מונס דאבור, ייפרד בתום העונה מקבוצתו האוסטרית ויחבור לסביליה, אך כמובן שמטרות רבות עוד לפניו. החלוץ הישראלי וקבוצתו ממוקמים בפסגת הטבלה בליגה המקומית ויגיעו כשהם בתקופה טובה לשמינית גמר הליגה האירופית, שם הם מקווים לרשום הצלחה ולהגיע רחוק, אך מולם תתייצב החבורה הקשוחה מאיטליה.

בלעדי: המסע לסביליה שמצפה להגעה של דאבור

חניכיו של קרלו אנצ’לוטי, שנמצאים במקום השני בסרייה A, יגיעו לאחר ההפסד המאכזב ליובנטוס במשחק העונה, וכעת הם בוודאי מבינים שההזדמנות האחרונה לתואר העונה מגיעה מהמפעל השני בחשיבותו באירופה. כדי לעשות צעד בכיוון זה, הם ינסו לרשום תוצאה טובה בבית לקראת משחק החוץ באוסטריה.

מונס דאבור אמר לקראת המשחק המסקרן: “ראיתי את ההתמודדות בין נאפולי ליובנטוס, אנו נצטרך לשחק ברמה הגבוהה ביותר מולם. יש לנאפולי איכויות רבות וכדי לנצח נצטרך להציג שתי הופעות מרשימות”.

איינטרכט פרנקפורט – אינטר (19:55)

ישראלי נוסף שיפגוש בקבוצה איטלקית הוא טאלב טוואטחה. המגן, שלא מרבה לקבל דקות לאחרונה בקבוצה הגרמנית, לא שותף בניצחון קבוצתו בשלב 32 האחרונות במפעל, שהיה מול שחטאר דונייצק של מנור סולומון (ששיחק מחצית). בליגה המקומית, פרנקפורט חווה עונה מצוינת כאשר היא במקום החמישי בבונדסליגה. 

מנגד, הנראזורי, שהדיחו את ראפיד וינה בשלב הקודם, לא ניצחו בשני משחקי הליגה האחרונים וכעת יקוו לשוב אל מסלול הניצחונות על מנת לסדר לעצמם מקדמה נאה ולהביא את ההכרעה הביתה.

שחקני אינטר (רויטרס)שחקני אינטר (רויטרס)

צ’לסי – דינמו קייב (22:00)

הבלוז מלונדון יגיעו להתמודדות במצב רוח חיובי לאחר שניצחו בשני משחקי הדרבי האחרונים בליגה (0:2 על טוטנהאם ו-1:2 על פולהאם) וינסו כמובן למנף את היכולת גם למפעל החשוב ולהשיג ניצחון שימנע מהם להסתבך לקראת הגומלין בחוץ. החבורה של מאוריציו סארי עברה את מאלמו בשלב 32 האחרונות. מן העבר השני, הקבוצה האוקראינית, שנמצאת במאבק אליפות בליגה המקומית עם שחטאר, תנסה לחולל הפתעה גדולה בסטמפורד ברידג’ ולהביא את ההכרעה לעיניי הקהל הביתי.

מאמן צ’לסי, מאוריציו סארי, שנתון ללא מעט ביקורת לאחרונה, אמר: “אני רוצה שננצח עבור הקבוצה, המועדון והאוהדים שלנו, לא בשבילי. השבוע האחרון היה קשה עבורנו, שיחקנו משחקים לא פשוטים ואנו קצת עייפים, נצטרך לתת מנוחה לכמה שחקנים”.

מאוריציו סארי (רויטרס)מאוריציו סארי (רויטרס)

ראן – ארסנל (22:00)

התותחנים, שחווים עונה טובה ומצויים בצמרת הגבוהה בפרמייר ליג, נחלו הפסד אחד בששת משחקיהם האחרונים בליגה. בשלב 32 האחרונות, האדומים מלונדון חלפו על פני באטה בוריסוב בזכות 0:3 בבית, שהגיע אחרי הפסד חוץ מפתיע ביותר של 1:0 לטובת הקבוצה הבלארוסית. אונאי אמרי ושחקניו יקוו הפעם לעשות לעצמם חיים קלים יותר ולא להסתבך במשחק החוץ, על מנת להגיע לאצטדיון הביתי בגומלין עם מקדמה חיובית.

מן הצד השני, המארחת במשחק נמצאת אמנם במקום העשירי בליגה הצרפתית, אך אחרי שהצליחה להדיח במפתיע את בטיס בשלב הקודם, תגיע לשמינית עם ביטחון ואמונה רבה.

מאמן ארסנל, אונאי אמרי, אמר לקראת המשחק: “אנו מכבדים את ראן, היא קבוצה טובה וקשוחה, אך בגלל לוח הזמנים הצפוף זה לא אידיאלי. לא אשקר, דעתי היא שהיינו צריכים עוד כמה ימים להתכונן”.

אונאי אמרי (רויטרס)אונאי אמרי (רויטרס)

ולנסיה – קרסנודאר (22:00)

העטלפים נמצאים בכושר נהדר, כאשר לא הפסידו ב-11 משחקיהם האחרונים בכל המסגרות, ואחרי שהדיחו בשלב הקודם במפעל את סלטיק. המארחת, שממוקמת שביעית בלה ליגה, תנסה כמובן להשיג ניצחון ביתי ולהימנע מהפסד מפתיע, אשר יסבך את המשך דרכה. מנגד תתייצב הקבוצה הקשוחה מרוסיה, אשר עדיין נאבקת על תואר האליפות ברוסיה והוכיחה את חוזקתה אחרי שהדיחה את באייר לברקוזן בשלב הקודם במפעל השני בחשיבותו באירופה.

שחקני ולנסיה (La Liga)שחקני ולנסיה (La Liga)

סביליה – סלביה פראג (19:55)

הקבוצה מאנדלוסיה, שיאנית הזכיות במפעל עם 5 כאלה, תנסה כמובן גם הפעם ללכת עד הסוף ולהחזיר את התואר שמזוהה עמה כל כך, לאחר שבעונה שעברה ראתה את אתלטיקו מדריד זוכה בו. סביליה נמצאת במקום השישי בלה ליגה ואחרי שהדיחה את לאציו בסיבוב הקודם, היא מגיעה כמובן עם מלוא הביטחון בתקווה להימנע מהדחה לא צפויה. מולה תתמודד הקבוצה הצ’כית, מוליכת הטבלה המקומית, שעברה את גנק בסיבוב הקודם ותגיע על מנת להביא את ההכרעה לביתה ולרשום הפתעה גדולה עבורה.

שחקני סביליה (La Liga)שחקני סביליה (La Liga)

זניט סנט פטרסבורג – ויאריאל (19:55)

הצוללת הצהובה עסוקה בעיקר במאבקיה בליגה הספרדית, שם היא מצויה עמוק בתחתית ונלחמת כנגד ירידה על עבר ליגת המשנה. האורחת הצליחה לחלוף על פני ספורטינג ליסבון אולם מאז ספגה שני הפסדים רצופים שסיבכו אותה עוד יותר. כעת, ויאריאל תתמודד במשחק לא פשוט כלל עבורה, כאשר מנגד תארח אותה הקבוצה הרוסית החזקה, שהצליחה לרשום כמה הצלחות יוצאות דופן בליגה האירופית ותקווה לתוצאה ביתית טובה במגרשה הקפוא על מנת להגיע לספרד עם סיכויים טובים להעפלה.

שחקני ויאריאל (La Liga)שחקני ויאריאל (La Liga)

במשחק נוסף: דינמו זאגרב – בנפיקה ליסבון

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */