יום שבת, 20.04.2024 שעה 00:42

הג'ודאים פתחו את יום המסחר, מוקי: משהו מיוחד

נבחרת הג'ודו התארחה בבורסה לניירות ערך בתל אביב. פלצ'יק: "שמח לראות את האהדה של הציבור הישראלי". היו"ר פונטי: "כל ילד שני כיום מתעסק בג'ודו"

|
מוקי, פלצ'יק, פונטי ומשתתפי האירוע (שחר גרוס)
מוקי, פלצ'יק, פונטי ומשתתפי האירוע (שחר גרוס)

ההצלחה של נבחרת ישראל בג’ודו לא נעלמת מעין הציבור, כשהיום (חמישי) קיבלה הנבחרת את הכבוד לפתוח את יום המסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב. מנכ״ל הבורסה, איתי בן זאב, העלה את הג’ודאים דניאל בן דוד, טל פליקר, טוהר בוטבול, שגיא מוקי, לי קוכמן ופיטר פלצ׳יק לבמה יחד עם יו״ר איגוד הג’ודו משה פונטי ויחד לחצו על הכפתור שפתח את המסחר בארץ.

מנכ”ל הבורסה, איתי בן זאב, אמר לפני פתיחת המסחר: ״אנחנו מאוד שמחים לארח ולעשות הרבה כבוד לנבחרת הג’ודו של מדינת ישראל, היינו מאוד שמחים אם הנשים גם כן היו כאן אך יש להן טורניר חשוב. הסרטון הקצר הוא מהגראנד פרי שהיה בחודש ינואר ונבחרת ישראל הביאה שבע מדליות. הג’ודו זה ענף מספר אחד בספורט הישראלי, מדינת ישראל לקחה סך הכל תשע מדליות אולימפיות מתוכם חמש מדליות הביא הג’ודו. החיבור בין הספורטאים המדהימים האלה לקהילה העסקית לבין הלחץ של לנהל רווח והפסד זה חיבור בעיני מתבקש ואני מקווה שיותר חברות ואנשי עסקים יאמצו ספורטאים, בטח מענף הג’ודו. אנחנו בבורסה מאמינים בספורט הישראלי, אני מאחל לג׳ודו להמשיך להצליח ואין סיבה שלא יצליח. מקווה שבאולימפיאדה הבאה תמשיכו בהצלחה והפעם תביאו את מדליית הזהב, בלי לחץ”.

פונטי: "הספורטאים שלי עדיין לא סלבס"

משה פונטי סיפר על ההגעה למעמד: ״הכבוד שאנחנו מקבלים מהבורסה זה מרגש, הלוואי וירבו כאלה אירועים לספורטאים לא מענף הכדורגל והכדורסל. הג’ודו בשנים האחרונות יפה בצורה לא רגילה והוא עלה הרבה מדרגות כדי להגיע לשיא שלו וזה עדיין לא השיא. איגוד הג’ודו מעצב את עצמו כענף בין השלושה הטובים, כל ילד שני כיום מתעסק בג’ודו, משפחות רואים בטלוויזיה וזה מעודד. אנשים מתקשרים ואומרים לי שבחיים לא חשבו שיתרגשו מהענף הזה וזה במיוחד כשיש ישראלים כי הם הופכים להיות גיבורים כשהם מנצחים ואז יש חיבור לקהל ולבתים, זה גאווה לנו. אני לא יודע אם נהפכו לסלבס, היום הם הפכו לספורטאים מוכרים. הם עובדים קשה מאוד, חדורי מטרה ויודעים שהם צריכים להצליח רק במקום אחד שזה באולימפיאדה, כל השאר זה בונוס. אני שמח מאוד שהספורטאים שלנו הם מקור למשוך ילדים לעסוק בג’ודו ולהיות כמוהם”.

פיטר פלצ׳יק ציין: ״קודם כל זה כבוד גדול עבורנו כנבחרת להתארח כאן בבורסה לניירות ערך, זה מראה כמה הערכה יש כלפי הספורטאים וזה לא מובן לנו מאליו, כיף להיות פה. נבחרת ישראל בג’ודו היא אחת הנבחרת החזקות בעולם, מה שקרה בגראנד סלאם פאריס האחרון הייתה סנסציה עם חמישה חצאי גמר, שישה ספורטאים נלחמו על מדליה בגראנד סלאם הכי יוקרתי בסבב וזה מראה על העוצמה שלנו והכוח שלנו כנבחרת. אני שמח לראות את האהדה של הציבור הישראלי שעוקב יותר ומתעדכן עם כל מה שקורה סביבנו”.

משתתפי האירוע בבורסה (שחר גרוס)משתתפי האירוע בבורסה (שחר גרוס)

ההבנה הגדלה של הקהל הישראלי לענף: ״הקהל התחיל להבין את הג’ודו, זה לא רק לשבת בבית ולראות שני אנשים נלחמים אחד בשני. מתחילים להבין את שיטת הניקוד מה זה ווזארי, איפון ואפילו באים ושואלים אותי למה עשית לו רק ווזארי, ושפעם הבאה אעשה לו איפון. זה כיף לראות את זה”.

שגיא מוקי: ״זה משהו מיוחד. אירוע פתיחת המסחר בבורסה, העובדה שהזמינו אותנו זה כבר כבוד עצום מפני עצמו. זה שיתוף פעולה מדהים בעיניי שמזמינים את הג׳ודאים ועושים להם כבוד, שמח שהג׳ודו זה הספורט המוביל בארץ גם בגלל ההישגים וגם בגלל מה שהוא מייצג”.

טל פליקר ופיטר פלצ'יק (שחר גרוס)טל פליקר ופיטר פלצ'יק (שחר גרוס)

מודעות גדולה יותר כלפי הענף: ״בשנים האחרונות אני רואה שהג׳ודו קופץ מבחינת הסיקור והמודעות יותר ויותר. אני רואה את כל הטוב שזה עושה לענף ושמח שמקבלים את הסיקור הראוי לו, בתקווה שרק ימשיך ככה כי זה עושה טוב”.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */