יום שבת, 20.04.2024 שעה 08:03
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

ביקורת נרחבת בהפועל ת"א: המצב קשה מאוד

אווירה קשה אחרי ה-2:1 לנתניה. טענות לבעלים ולרפואה, השחקנים סופגים: "לא מודעים לבעיות". גנדה לבירור: "אף אחד לא צריך להיות מופתע מחילוף"

|
שחקני הפועל ת
שחקני הפועל ת"א מאוכזבים (שחר גרוס)

ככל שחולפים המחזורים והפלייאוף התחתון מתקרב, הלחץ בהפועל תל אביב רק עולה ועולה והקבוצה, שפינטזה על יציאה מהירה ממאבק התחתית בליגת העל והתקדמות לכיוון מרכז הטבלה בחודש שעבר, שוב הסתבכה בגדול עם 2:1 למכבי נתניה אמש (שבת). המציאות העגומה אצל האדומים כרגע היא שהם מתפללים לכך שמ.ס אשדוד לא תנצח את עירוני קריית שמונה ובכך הפער מהקו האדום יירד לנקודה אחת בלבד.

למרות מחצית ראשונה חלשה ביותר, שהסתיימה עם פיגור רגע לפני הירידה להפסקה משער של ויקי כחלון, הפועל ת"א דווקא נראתה לא רע במחצית השנייה מול היהלומים שלבסוף הבטיחו את מקומם בפלייאוף העליון, אבל גם חזרה שלה למשחק עם שערו הנפלא של רמזי ספורי לא תורגמה לנקודות, כשפאטוס בצ'יראי הכריע והכניע את האדומים.

רפואה: אין זחיחות, אנחנו קבוצת תחתית

השחקנים השבורים של הפועל ת"א ישבו בשקט ההלבשה והיו המומים, זאת לאחר דקות בהן שלטו במשחק וכבר פינטזו על מהפך אל מול הקהל הביתי ששוב ראה את קבוצתו מפסידה. לאחר המשחק, הם ספגו ביקורת מתוך המועדון, כאשר טענות כאלה ואחרות נשמעו גם לעבר המאמן קובי רפואה בנוגע למערך ולסגנון המשחק, ולכיוון הבעלים שלא חיזקו את הקבוצה כפי שהיה מצופה בחלון ההעברות, כשהרוח עוד נשבה לכיוון יציאה מהמשבר, שעדיין פוקד את הפועל ת"א. "אנחנו לא נכנסים למחשבות שלהם או לכיס שלהם, אבל היה צריך להגיע חיזוק יותר רציני, זה בטוח, הטעות הזאת עלולה להיות בעוכרינו בסוף העונה", אמרו במתחם חודורוב.

"המצב שלנו קשה מאוד, הכל מתפקשש לנו", אמרו בכאב בהפועל ת"א לפני שביקרו את השחקנים. "מרווין פירסמן נפצע, כלום לא הולך על הדשא, אפילו פנדל שהגיע לנו במחצית הראשונה לא קיבלנו. שום דבר לא נדבק לנו, כל מה שיכול לקרות קורה לנו העונה. כל הזמן אנחנו אומרים לעצמנו שצריכים להיות מודעים למצב שלנו, אבל עוד פעם השחקנים הוכיחו שהם לא מודעים לעצמם ולבעיות שלהם, אפשר להשתגע מזה. חוזרים ל-1:1, מגיעים למצבים, יושבים על נתניה, בסוף מקבלים גול כזה בצד השני – זה הזוי. אחמד עאבד בועט לקורה, נריוס ואלסקיס בועט על השוער ואז הם מנצחים אותנו מהתקפה אחת במחצית השנייה. קבוצת תחתית צריכה מצב אחד כדי לכבוש ולקחת נקודות, אנחנו צריכים לפחות חמישה-שישה כדי לכבוש אחד וגם אז לא מצליחים לנצח, כמה עוד אפשר להיות נאיבים?".

שחקני הפועל ת"א. "לא מודעים לעצמם" (שחר גרוס)שחקני הפועל ת"א. "לא מודעים לעצמם" (שחר גרוס)

"ואלסקיס בינתיים רק מפספס לנו נקודות", הוסיפו בתוך המועדון. "זה לא מספיק לעצור יפה את הכדור עם הגב לשער ולהראות נוכחות בהתקפה. החטיא מול הפועל רעננה והחטיא מול נתניה, בועט לקורה ועל השוער. אם זה בפנים אנחנו במקום אחר ומתקרבים להישארות בליגה, אבל כל העונה אנחנו מתעסקים ב-אם ו-אם ו-אם. גם בצ'יראי לא היה משהו ונתן גול בלי קשקושים, ואלסקיס הגיע למצב הרבה יותר טוב ממנו והחטיא. אחמד עאבד וג'וזף גנדה לא קרובים להיות חדים מול השער. אוראל דגני לא נותן לבצ'יראי לזוז כל המשחק, אבל הוא שבר שמירה ברגע הכי קריטי, פתאום קרה לו ולעידן כהן משהו וזה הספיק לנתניה לגמור את המשחק. חוסר דיוק, חוסר ריכוז, חולמנות, אנחנו סובלים מכל הדברים האלה".

כמו השחקנים, גם רפואה היה על המוקד שוב, כמו בשבוע שעבר אחרי ה-0:0 מול הפועל רעננה, כאשר במועדון ובסביבתו היו מתוסכלים נוכח ההפסד ותהו מדוע דווקא מול אחת מחוליות הקישור הטובות ביותר בליגת העל הוא לא הציב הפעם שלושה קשרים בעלי אוריינטציה הגנתית. "כל דבר שאתה עושה ואתה לא מנצח, אז אומרים היית צריך לעשות ככה והיית צריך לעשות ככה", הדף רפואה את הטענות לאחר המשחק.

רמזי ספורי חוגג. לא הספיק (שחר גרוס)רמזי ספורי חוגג. לא הספיק (שחר גרוס)

במועדון הזכירו גם את העובדה שניר לקס אמנם הוכשר למשחק, אבל לא היה כשיר במאת האחוזים ולא רצו לסכן אותו למרות שהתחמם כדי להיכנס כמחליף, כך שלמעשה ללא שי אליאס המוצהב לא הייתה אפשרות ממשית לשחק עם שלושה קשרים אחוריים למרות שהמערך תורגל אפילו עם ספורי בעמדה אחורית יותר. על הספסל של הפועל ת"א אמרו כי במחצית השנייה רפואה בחר שלא לנסות ולהגן על ה-1:1 מאחר שהתפתח מומנטום חיובי לכבוש בשנית, מומנטום שלא תורגם לשערים כידוע.

כמו כן, בהפועל ת"א כועסים על התנהגותו של גנדה, שנראה המום מהעובדה שהוחלף על ידי רועי זיקרי בדקה ה-63 וירד ישירות לחדר ההלבשה. הוא הוחזר לספסל רק לאחר שמנהל הקבוצה, מורדי דדון, ירד בעצמו לשם כדי לקרוא לו, במה ש"לא יעבור לסדר היום" לפי גורמים במועדון. אולם, לא לפני בירור עם השחקן, שטוען כי בסך הכל ירד ישירות לשירותים ותכנן לחזור. "זאת הבעיה שלו ושל עוד שחקנים אצלנו, כל אחד חושב שהוא רונאלדיניו וזאת הבעיה", הוסיפו האדומים לבקר את השחקנים. "אף אחד מהם לא צריך להיות מופתע שהוא מוחלף, כל חילוף וכל יציאה מההרכב היא לגיטימית כי אף אחד אצלנו לא מספק את הסחורה באמת, אז אין מה להיות בהלם, הכל בסדר".

קובי רפואה ליד בואטנג וגנדה (שחר גרוס)קובי רפואה ליד בואטנג וגנדה (שחר גרוס)

מנגד, בקבוצה החמיאו לספורי על היכולת הטובה והשער, למרות שעלה לשחק עם חום גבוה בעודו נוטל כדורי אנטיביוטיקה מאז יום חמישי האחרון, כשדווקא לאחר השער הוא חש ברע וכבר לא יכול היה להמשיך. במתחם חודורוב מקווים כי ספורי ישוב לפעילות מלאה בימים הקרובים לאחר שינוח, כאשר הקבוצה יצאה ליומיים חופשיים והחל מיום שלישי תחל להתכונן לקרב התחתית הלוהט מול מכבי פתח תקווה ביום ראשון, כאשר לשתיהן 25 נקודות.

בהפועל ת"א היו מרוצים גם מעבאדי פרחאת, שביקר את עצמו בקרב חבריו על הטעות בהרחקה שלפני השער הראשון, אבל בסך הכל, ביחס לעובדה שהוצב באגף הנגדי לעמדתו הטבעית ופתח לראשונה העונה בהופעתו השלישית העונה בליגה, הוא נראה טוב. "אני יודע שעבאדי תמיד נותן 200 אחוז מעצמו ולא משנה באיזה תפקיד", אמר עליו רפואה לאחר המשחק, כאשר הוא קיבל את חולצת ההרכב הראשון בעקבות פציעתו של פירסמן. ל-ONE נודע כי למרות שלא קיבל קרדיט עד כה העונה, רפואה התעקש על פרחאת ולא הסכים לשחרר אותו בינואר למרות שביקש נוכח הצעה מדילה גורי הגיאורגית, והמאמן אכן ידע למה השאיר אותו כשקיבל ממנו 90 דקות של לחימה אותן סיים כשהוא סחוט מעייפות כשבקשתו להתחלף לקראת הסיום לא נענתה.

לגבי המגן השמאלי הטבעי של הפועל ת"א, פירסמן, בקבוצה מחכים לתוצאות בדיקת האולטרסאונד שהוא יעבור כדי לדעת בוודאות שלא מדובר בקרע ברצועות הברך, ומקווים כי אכן מדובר במתיחה בלבד. במקרה כזה, הבלגי-גנאי, שנשלח לסדרת בדיקות וצילומים ביום שישי אחר הצהריים לאחר שנפגע בברכו במהלך האימון המסכם ונאנק מכאבים, ייעדר בין שבועיים לשלושה, תלוי כמובן בקצב החלמתו.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */