יום שישי, 29.03.2024 שעה 17:00
ארי שמאי

אנחנו הרבה יותר אשדוד מהפועל חיפה

ארי שמאי בטור אישי ל-ONE: להזות לא עולה כסף, אבל אם רוצים פלייאוף עליון בשנה הבאה צריך להחליף את כל הקבוצה. וגם: הכנות של רפואה והמחדל בר"ג

1. כאוהדים הוזים נטולי אובייקטיביות, זה כבר הפך לריטואל אצלנו. שבועיים לא רעים, בצירוף ניצחון לא מחויב המציאות על איזו "קבוצת צמרת", יחד עם שיפור ביכולת של שחקן וחצי, וכבר אנחנו בטוחים שלא נרד ליגה ואף מעזים לטעון בשיחות סלון שאם היו נותרים עוד כמה מחזורים, היינו מגיעים לבטח לפלייאוף העליון. להזות ולדבר לא עולה כסף, לא מזמן היה עשור שלם שאוהדי מכבי הוכיחו זאת טוב מכולם.

ואז, ריטואל כאמור, באה איזו רעננה, והיום הייתה זו המקורית והמוערכת, ומוכיחה לנו שאנחנו הרבה יותר אשדוד מהפועל חיפה למשל. אנחנו לא מספיק "חזקים" על מנת לגנוב ניצחון מאיזו הפועל חיפה, אבל מספיק חלשים על מנת שאיזו סכנין תעשה לנו בעיות. וקובי רפואה, שבניגוד לנו לא הוזה, הודה בכנות כועסת כי במצב שלנו גם תיקו מול רעננה לא רע. והוא אפילו לא ראה את התקציר שמוכיח שאם כבר, רעננה הייתה קרובה לניצחון יותר מאיתנו. שיהיה לנו בהצלחה בשבוע הבא מול מכבי נתניה. בכל זאת קבוצת צמרת.

קובי רפואה (נעם מורנו)קובי רפואה (נעם מורנו)

2. לא מעט אוהדי בני יהודה חביבים התקשרו אליי השבוע על מנת למחות נגד "הסלקציה" ואף לשאול אם יש דרך משפטית להיאבק בתופעה. בלשון עדינה הסברתי להם שלדעתי אין, שהרי ההתאחדויות לכדורגל נוקטות שנים ב"פשע מלחמה" אחר, הלא הוא הענישה הקולקטיבית. אז מהי סלקציה עבורם ואם מענישים תדיר קהלים שלמים, אז מה זה להעניש חצי קהל? "סלקציה", ענו לי החברים, ואני נזפתי בהם על שימוש לא נאות מהתקופה ההיא, ולעצמי חשבתי שאין "אשכנזי" מהקהל של הפועל חיפה, ו"מזרחי" מזה של בני יהודה. אולי הייתי צריך לערב בעניין את ידידי מהקשת המזרחית הדמוקרטית, הכורדי הנהדר תום מהגר.

ואולי באמת הגיע הזמן שאיזה ארגון אוהדים יגיש עתירה עקרונית כנגד ההתאחדות ומוסדותיה המשפטיים, תחת העיקרון הפשוט עד אימה, שאין דבר נפשע כמעט ומנוגד לצדק הטבעי, מענישה קולקטיבית. והוא נפשע, ידידי ניר רשף, אף מקריאות בעלות אופי גזעני, שמי כמוך יודע שלא נבעו מגזענות של אוהדי בני יהודה, אלא מרצון לפגוע בברק אברמוב (אחלה עונה הוא מעביר את בני יהודה) ולהטריל את המערכת. אז הם הצליחו, וגם כמה עשרות מאוהדי בני יהודה, נחש מאיזה גוון ניר, הצליחו להיכנס ליציע ה”לבן" של אוהדי הפועל חיפה המרגשים תמיד. וד"ש מהקוראת רונית אשכנזי שמדווחת על אוהד שלא הורשה להיכנס למרות שנשבע שהוא בן דוד של טל בנין.

3. ובזמן שההתאחדות לחמה בגזענות והביאה, אף אם לא בכוונה ובזדון, לסוג של גזענות, צפינו אחר הצהריים במחדל מזוויע של החברים הדואגים לקהילה ושוכחים את הקהל. להתאחדות לכדורגל יש כמובן אחריות למצבם של משטחי הדשא, קל וחומר כשמדובר באצטדיון הלאומי שלה. ולא שאני מזכיר את המגרש הרמת גני כתירוץ לתיקו, משטח כזה הוא אויב גדול הרי למתפרצות של קורצקי. סתם בא לי להקניט קצת את עסקניה של ההתאחדות שלנו ודרכי פעולתה. ושלא יספרו לכם הטסים בביזנס שחסר כסף לנקז את הדינוזאור הזה, ואם זו סתם רשלנות, אולי באמת כדאי לאשר אלון המצליח לתבוע אותם. יועצים משפטיים יש המון בהתאחדות, מנקזים וניהול רציני יש פחות.

עדי נימני מנסה לבעוט בכדור בשלוליות של ר"ג (שחר גרוס)עדי נימני מנסה לבעוט בכדור בשלוליות של ר"ג (שחר גרוס)

4. שבוע טוב לניסנובים, תושב וגרינברג. אם אתם ואנחנו מכוונים לפלייאוף העליון בעונה הבאה, ברור לכם שצריך להחליף קבוצה, בלי להזכיר עדות ושמות, מעולם לא העלבנו שחקן של הפועל. ולא שאנחנו מאמינים בזה, אינשאלל'ה שהאדון סרסור מכפר קאסם יקנה את הפועל, יביא אלינו את דאבור וכל מיני חברים, ואז בכלל יהיה המשחק בינינו לבין סכנין "דרבי המגזר". מתי תבינו חברים, זה לא עלבון, זו מחמאה.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
ONE CHAMPIONSHIP
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים