יום שלישי, 16.04.2024 שעה 10:06
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

בכורה לעידן שמש ב-11, אשכנזי שב לסגל בני יהודה

החלוץ פותח לראשונה בהפועל חיפה, גם ורמוט ואראל חוזרים להרכב ב-18:15. הקשר של אבוקסיס, שנפצע לפני כחודש, פותח על הספסל, סילבסטר בהרכב

|
עידן שמש חוגג (עמית מצפה)
עידן שמש חוגג (עמית מצפה)

הפועל חיפה תנסה לעשות הערב (שבת, 18:15) צעד משמעותי לעבר השגת הכרטיס לפלייאוף העליון, כשתתארח אצל בני יהודה במושבה, למשחק בו רק הקהל האדום-שחור יוכל לצפות, עקב העונש שספגו הכתומים בבית הדין. המשחק יועבר בשידור ישיר בערוץ ספורט4.

שלושה שינויים בולטים יערוך שרון מימר בהרכב. הראשון הוא הרכבתו של גל אראל במקומו של ריסטו מיטרסבקי, שסוחב פציעה בקרסול, בעוד השינוי השני יהווה את חזרתו של גילי ורמוט ל-11 על חשבונו של נס זמיר. השינוי השלישי ייערך בחלק הקדמי, כאשר עידן שמש צפוי לערוך בכורה בהרכב על חשבונו של בן אז'ובל.

גל אראל באימון (עמרי שטיין)גל אראל באימון (עמרי שטיין)

ניסו קפילטו יפתח במרכז ההגנה לצידו של גבריאל תאמאש, כשבמקביל, רסמוס שסטט ממשיך לסבול מפציעה מטרידה ולא יהיה כשיר גם הפעם. קפילוטו אמר לקראת המשחק החשוב: "אנחנו מספיק אינטליגנטים כדי לדעת איפה טעינו מול מ.ס אשדוד וחובת  ההוכחה עלינו לתקן".

בצד האדום של הכרמל מודעים לחשיבות המשחק ונראה שמימר עשה את ההכנות הדרושות למפגש המסקרן עם שימת דגש מיוחדת על משחק המעברים של היריבה והחלק הקדמי המסוכן שלה. בתוך כך, לקראת העונה הבאה סומן איתמר ניצן, שוער בית"ר ירושלים כמועמד להחליף את ארנסטס שטקוס שיעשה את הדרך ההפוכה לבירה.

איתמר ניצן בועט (אורן בן חקון)איתמר ניצן בועט (אורן בן חקון)

ההרכב הפועל חיפה: ארנסטס שטקוס, דור מלול, גבריאל תאמאש, ניסו קפילוטו, שון גולדברג, גל אראל, שלומי אזולאי, ראדו גינסארי, גילי ורמוט, מתן חוזז ועידן שמש.

ביטון יחליף את קוויאר, חזיזה: “מתחיל לממש את הפוטנציאל שלי”

בצל העונש שספגה (משחק אחד ללא קהל ביתי) בעקבות נהמות אוהדיה לעבר פרדי פלומין ואנטואן קונטה מבית”ר ירושלים, בני יהודה סיימה את הכנותיה לקראת המפגש מול הפועל חיפה. אחרי שהזהובים הביסו במחזור הקודם 0:4 יריבה ישירה במאבק על כרטיס לפלייאוף העליון (הפועל חדרה), כעת מחכה להם יריבה נוספת שמתמודדת איתם בחלק העליון של הטבלה. הכתומים נמצאים במקום השני, ארבע נקודות מעל מחזיקת הגביע שנמצאת המקום השישי.

אוהדי בני יהודה (רדאד ג'בארה)אוהדי בני יהודה (רדאד ג'בארה)

יוסי אבוקסיס יבצע שינוי אחד מההרכב שניצח את החדרתים במחזור הקודם, כאשר קרלוס קוויאר הפצוע ייעדר, ומי שיחליפו בהרכב יהיה עמית ביטון, שעלה כמחליף להופעת בכורה מול חדרה, ויעלה לראשונה ב-11. דניאל פלשר הצעיר, שהתאושש לאחר שסובב את הקרסול במשחק הגביע מול הפועל עפולה והיה בספק למשחק, יחזור לסגל, אך בינתיים לא ישוב להרכב.

יובל אשכנזי, שמתאושש מפריקת כתף, חוזר לסגל הקבוצה לראשונה מאז פציעתו, וגם הוא ימתין על הספסל. סגס תאמבי ימשיך לפתוח בקישור האחורי לצידם של איסמעילה סורו ולדולב חזיזה, ובחוד ימשיכו לשתף פעולה יאקוב סילבסטר ומאוויס צ’יבוטה. דור ג’אן ימתין להזדמנות שלו מהספסל, כמו גם פייסל מוליץ’ ועמית זנטי.

דניאל פלשר (עמרי שטיין)דניאל פלשר (עמרי שטיין)

קשר הקבוצה, דולב חזיזה, סיפר לקראת המפגש מול הקבוצה של שרון מימר: “מחכה לנו משחק סופר-קשה, בטח כשרואים מה קורה בטבלה. בין המקום שני למקום השביעי יש פער של חמש נקודות בלבד. אנחנו יודעים שאם נבוא מוכנים ומרוכזים כמו שהגענו מול הפועל חדרה ונעשה ניצחון, זה יקרב אותנו בשני צעדים לפלייאוף העליון”.

על כך שלא יגיע קהל ביתי: “זה מבאס שהקהל שלנו לא יהיה, אבל יש את ההתאחדות לכדורגל והם החליטו את העונש הראוי לדעתם. כמובן שזה מבאס, אבל אין מה לעשות ואנחנו צריכים לקבל את זה. האם זה יתרון להפועל חיפה שקהל חוץ כן יוכל להגיע? אני לא חושב. אנחנו מרוכזים נטו בכדורגל. כמובן שזה כיף שקהל בא ועושה שמח, אבל בלי קשר לזה נבוא להתעסק וכדורגל ולעשות את התוצאה הכי טובה”.

דולב חזיזה עם הכדור (רדאד ג'בארה)דולב חזיזה עם הכדור (רדאד ג'בארה)

הלחץ שהשתחרר אחרי הניצחון מול חדרה: “יש לחץ שהוא כיף לשחקני כדורגל. זה לחץ שאתה בא למשחק ואתה יודע שאם מנצח אותו אתה מתקרב עוד צעד לאיפה שאתה רוצה להיות, ויש לחץ לפני המשחק של פרפרים בבטן, כיף והתרגשות. השערים שכבשנו מול חדרה נתנו לנו ביטחון לקראת ההמשך ואנחנו באים במומנטום חיובי להפועל חיפה. גם אם ננצח עוד לא נבטיח סופית את המקום בפלייאוף, אבל זה יקרב אותנו מאוד”.

העונה הטובה שהוא עובר: “אני רוצה להמשיך לעבוד קשה מאוד ולשמור על המקום הזה. אני תמיד שואף הכי גבוה, אני חווה עונה טובה, זה כיף לי ומשמח אותי. השאיפה שלי היא להגיע לנבחרת. אני מרגיש שאני מתחיל השנה לממש את הפוטנציאל שלי, אבל כמובן שאני עדיין רחוק מאיפה שאני רוצה להיות ומאיפה שאני חושב שאני יכול להיות, אבל לחוות עונה כזו אחרי שנתיים קשות שעברתי עם פציעה והשאלה, באמת כיף לי, ואני והקבוצה נראים טוב. לפני העונה הייתי אומר לך שאתה לא יודע על מה אתה מדבר אם היית אומר לי שבשלב הזה נהיה במקום השני. זה כיף, אני רוצה להמשיך ככה, להתקדם ולהמשיך לצמוח עם הקבוצה”.

יוסי אבוקסיס (אחמד מוררה)יוסי אבוקסיס (אחמד מוררה)

הרכב בני יהודה: אמיליוס זובאס, איציק עזוז, דן מורי, עמית ביטון, שי קונסטנטין, מתן בלטקסה, סגס תאמבי, איסמעילה סורו, דולב חזיזה, מאוויס צ’יבוטה ויאקוב סילבסטר.

אסור לפספס
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
נגןמתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
מתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
נגןחכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
חכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */