יום שבת, 20.04.2024 שעה 13:01
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

אופואדו בכה והתנצל על פרשת התמונה של אצילי

החלוץ היה נסער, הזיל דמעה בפני אנשי מכבי ת"א ואמר כי חשבונו נפרץ. איביץ': "זו גניבה. נורמלי שהם עושים צחוקים ביניהם ומצלמים בחדר ההלבשה"

|
אופואדו. הפרשה הסתיימה (רדאד ג'בארה)
אופואדו. הפרשה הסתיימה (רדאד ג'בארה)

עוד לפני מסיבת העיתונאים של מכבי תל אביב לקראת המשחק מול עירוני קריית שמונה ביום שבת, עניין צ׳יקו אופואדו והתמונה החושפנית של עומר אצילי שפורסמה בחשבונו על ידי האקר, נסגר היום (חמישי) מבחינת המועדון לאחר שהחלוץ שוחח עם הצוות הניהולי והמקצועי וגם עם השחקנים והביע את התנצלותו הכנה על שקרה.

אופואדו היה נסער מאוד ואף הזיל דמעה תוך כדי ההתנצלות כשאמר לכל הגורמים הרלוונטיים כי חשבון האינסטגרם שלו נפרץ וכי הוא מצטער שהתמונה הייתה שמורה על מכשירו הסלולרי. נראה כי בכך תמה הפרשה מבחינת מכבי תל אביב.

איביץ': אופואדו היה מאוכזב שזה קרה

המאמן ולדימיר איביץ’ התייחס לכך במסיבת העיתונאים: “זה האקר, זו גניבה, בחדר ההלבשה השחקנים אחרי ולפני המשחק זה נורמלי שהם לא לבושים, עושים צחוקים ביניהם ומצלמים, אני בטוח שזה קרה בטעות, ולא בכוונה, הוא לא רצה לשים את התמונה שם. אם היינו חושבים שזה בכוונה, היינו מגיבים. זה לא פעם ראשונה ולא אחרונה שזה קורה בכדורגל, אני מקווה שביניהם הכל בסדר וחשוב לי שלא יעורר בעיה. לא נעשה לו כלום, כי אני בטוח במאה אחוז שזה קרה בגלל פריצה ולא הוא פרסם את זה”

מה צ’יקו אמר: “השחקן היה מאוכזב שזה קרה, הוא הרגיש לא טוב. כשמישהו גונב ממך תמונה פרטית ומפרסם, במיוחד אם זה חבר שלך. אצלי בקבוצה הכל בשליטה. הם מבינים זה את זה והם יודעים איך זה עלה. מה שקורה בחדר ההלבשה ביניהם, שייך להם”.

אופואדו "השחקן היה מאוכזב שזה קרה" (רדאד ג'בארה)אופואדו "השחקן היה מאוכזב שזה קרה" (רדאד ג'בארה)
עומר אצילי (נעם מורנו)עומר אצילי (נעם מורנו)

התיקו בסכנין: “היו לנו שני משחקים בליגה שלא ניצחנו, ברור שמאוכזבים מהנקודות שהשגנו, אבל לפעמים משחקים מסוימים כמו האחרון במיוחד משחקים 45 דקות ראשונות טובות מאוד, יצרנו הרבה מצבים אבל לא כבשנו. אבל לפני זה כמו נגד נתניה לא שיחקנו טוב וכבשנו פעמיים במחצית. בכדורגל, לפעמים התוצאה לא ריאלית, ברור שצריכים לעבוד ולהשתפר בחלק מהדברים במשחק שלנו, מנסים לעשות זאת יום יום. מחצית שנייה היריב סגר עם 6-7 ברחבה, ניסינו לכבוש, שיחקנו התקפי עד השנייה האחרונה, אבל היה 0:0 לפעמים זה נורמלי. למשחק הבא אנחנו מכבדים את היריב שלנו, שרק הפסד אחד בחמשת האחרונים, השתפרו מאוד, צריכים למצוא את הדרך איך לקחת שלוש נקודות, זה לא קל, צריכים להיות רציניים מההתחלה עד הסו,ף, למצוא את הדרך לכבוש, לא לספוג ולהיות יצירתיים”.

המצב של אורוש ניקוליץ’: “אמרתי לפני המשחק הקודם, הוא התחיל איתנו, לפני המשחק הראשון שלו הייתה לו בעיה באימון, הוא חזר, עובד עם הקבוצה, היה חולה כמה ימים עם חום, נחכה ונראה איך יגיב אחרי זה וכשנוכל נשתמש בו. מקווה שזה יהיה בקרוב. אני לא בטוח למשחק הזה, אבל אני לא יודע, יש עוד יומיים”.

אורוש ניקוליץ' באימון מכבי ת"א (איציק בלניצקי)אורוש ניקוליץ' באימון מכבי ת"א (איציק בלניצקי)

הדיווחים בבלגיה על קלאב ברוז’: “אני לא יודע מה להגיד על זה, שמעתי על זה, אבל לא אכפת לי ממש כי אני כאן, אני מאמן מכבי, אני שמח כאן, אמרתי זאת פעמים רבות, אני אעבוד במכבי במקצועיות מהיום הראשון עד האחרון, וזה מה שאני מבקש גם מהשחקנים שלי. אני לא יודע כמה שנים זה יהיה, במקצוע הזה לעשות תכניות גדולות לעתיד זה לא ריאלי הרבה פעמים”.

המשך העונה: “אם ניקח אליפות, אלו יהיו השחקנים שייקחו אותה, רוב העבודה היא שלהם, במיוחד כשמצליחים, זו התפיסה שלי. מה יקרה אם נעשה את זה? אנחנו בדרך הנכונה, אבל יש לנו רק גביע אחד, יש לנו עוד לפנינו אליפות וגביע, אלו שתי מטרות שלנו, רוצים לעשות את זה ורוצים שיגיע לנו ובשביל זה צריך לעבוד קשה. מה יקרה אחרי זה? אני לא יודע”.

איביץ'. "יש עוד לפנינו אליפות וגביע" (נעם מורנו)איביץ'. "יש עוד לפנינו אליפות וגביע" (נעם מורנו)

פיבן: “”

הבלם שחר פיבן אמר: “אני חושב שבשני המשחקים האחרונים התוצאה הייתה תיקו וזו לא תוצאה רעה, מול הפועל חיפה והגיע להם להבקיע, לא תוצאה כזאת רעה, אחרי זה היה לנו באמצע השבוע בגביע משחק מאוד חשוב עבורנו, הוצאנו תוצאה טובה. לא פשוט לשחק מול אותה קבוצה פעמיים, גם האפקט של הבלי קהל היה קצת משחק רדום, תוצאה שהיא בסדר גמור, לא ספגנו שזה עבורי אישית היה חשוב, שמחים מקצב צבירת הנקודות וממשיכים קדימה”.

“אנחנו צריכים לדעת להתמודד מול כל קבוצה, גם אם מסתגרים ולהוציא נקודה ומתפרצות, זה מובן. כל קבוצה אנחנו מכבדים אותה ומתכוננים באופן פרטני, הצוות מכין אותנו באופן מצוין וצריכים להסתכל קדימה, נבוא מוכנים למשחק מול ק”ש שהתקשינו מולם בסיבוב הקודם”.

פיבן (נעם מורנו)פיבן (נעם מורנו)

עונה ללא הפסד ליגה: “אנחנו לא מסתכלים על רצף המשחקים אלא לממש את מלוא הפוטנציאל של הסגל, מסתכלים ממשחק למשחק, רוצים לנצח כל משחק, ווינרים באופי שלנו. אנחנו מסתכלים על כל משחק בתור משחק שצריך לעבור, ככה נמשיך ברצף”.

שרן ייני, איתן טיבי, עומר אצילי ודור מיכה (נעם מורנו)שרן ייני, איתן טיבי, עומר אצילי ודור מיכה (נעם מורנו)

מתקרבים למאני טים והיכולת יורדת: “אני חושב שאנחנו נראים טוב מתחילת השנה, מובן שאחרי כמה משחקים ללא ניצחון יחפשו כולם את היעדר היכולת ויבקרו, רוצים להתקדם ולהשתפר בתור קבוצה, לוקחים הכל בפרופורציות, לא חושב שאנחנו נראים פחות טוב, פשוט הקבוצות ששיחקנו מולם באו… לא מתרגשים”.

האם יש ירידת מתח: “אולי יש ירידת מתח, אם תראו באימונים ובמשחקים הרצון והאגרסיביות לא נראים כאילו משחקים על תיקו, רוצים לנצח כל משחק, ובמשחקים האחרונים זה בסדר, זה קורה”.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטים כדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */