יום חמישי, 18.04.2024 שעה 12:47
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

ייאוש בבאר שבע: כולם רוצים שהעונה תיגמר

תסכול גדול אצל האלופה אחרי ה-3:1 נגד רעננה, כשבסיום, הבעלים אלונה ברקת נראתה מאוכזבת מאוד וכינסה את אסי רחמים וברק בכר לשיחה ארוכה

|
שחקני באר שבע מתסוכלים (חגי מיכאלי)
שחקני באר שבע מתסוכלים (חגי מיכאלי)

הייאוש חוזר לבירת הנגב. אחרי ניצחון החוץ על מכבי פתח תקווה במחזור הקודם, ברק בכר קיווה שהוא וחניכיו יצליחו לחבר ניצחון שני ברציפות שיעניק קצת שקט למערכת, אך האלופה היוצאת שוב התרסקה, כשהפסידה אמש (שבת) בחוץ להפועל רעננה 3:1 ביכולת חלשה במיוחד, ורשמה הפסד רביעי מחמשת משחקיה האחרונים בכל המסגרות.

התסכול בב”ש גדול בעקבות היכולת הנרפית מאז שער היתרון של חנן ממן, שהמשיך להיות הבולט במשחקים האחרונים. הדאגה הגדולה בהנהלת המועדון היא חוסר היציבות של הקבוצה והשפל הגדול ממנו היא לא מצליחה להתרומם. ההפסד דרדר את באר שבע למאזן מביש של ארבעה הפסדים בחודש אחד בהם ספגה תשעה שערים, שיא שלילי נוסף בעידן ברק בכר. נשיאת המועדון, אלונה ברקת, נראתה שוב מאוכזבת מאוד מהמצב של הקבוצה ולאחר המשחק אף כינסה יחד עם בעלה אלי את המנכ"ל אסי רחמים ואת המאמן ברק בכר באחד החדרים באצטדיון ר"ג, שם הם שהו במשך דקות ארוכות.

בכר: ״לא שמרנו על היתרון והפסדנו״

"נמאס כבר לחזור כל פעם על אותה טעות" אמרו בב”ש, "היינו בסרט הזה העונה כל כך הרבה פעמים, אנחנו יכולים לגמור את המשחק אבל מחמיצים ואז סופגים ונשברים. זה כבר ברור שיש פה בעיה מנטלית קשה ואין פתרונות באופק. הפלייאוף העליון בסכנה גדולה. אנחנו מנסים להרים את השחקנים כדי שלפחות נסיים את העונה עם כרטיס לאירופה, אבל זה מרגיש שכולם רוצים שהעונה הזאת תגמר".

את חוסר הסדר שמאפיין את המועדון העונה אפשר לראות בסיפור של ניב זריהן ושיר צדק, שני שחקנים שכבר היו בדרך החוצה, וחזרו לתכניות המקצועיות אחרי שזומנו לשיחה, כל אחד מסיבותיו השונות, ותבשרו שיקבלו צ’אנס נוסף. “כל יום משהו משתנה, זה לא קשר רק אליהם”, סיפר מקורב לאחד השחקנים. “החליטו לשתף יותר שחקנים ממחלקת הנוער, אבל פתאום שחקנים שהיו בדרך החוצה מקבלים דקות. בשבוע שעבר בן בסט שיחק והיום הוא רגל וחצי מחוץ לקבוצה. תחושת חוסר הוודאות אומרת את הכל”.

שיר צדק וחאתם עבד אלחמיד מאוכזבים (חגי מיכאלי)שיר צדק וחאתם עבד אלחמיד מאוכזבים (חגי מיכאלי)

ביקורת קשה מופנית כלפי משחק ההגנה של הקבוצה שהזכיר את ההתפרקות מול בני יהודה. שיר צדק שיישר את ההדורים עם הנהלת המועדון בסוף השבוע קיבל את צ'אנס מחודש בעקבות הפציעה של לואי טאהא, וניתן היה לראות את החלודה שהיה עליו להסיר . לטענת שחקנים, צדק שינה לטובה את שפת הגוף שלו והוא נחוש להוכיח את יכולתו. שחקני הקישור גם כן זכו לביקורת על העזרה לחולייה האחורית. הרכש מחדרה קווין טאפוקו עדיין לא מוצא את מקומו במרכז השדה ולמרות שהוא הרץ המוביל בבאר שבע, גם הוא נדבק בחוסר הביטחון של הקבוצה העונה.

היכולת חלשה בחוליית ההגנה לא פוסחת גם מהמגן הימני בן ביטון שכיסה בצורה רכה מאוד את השמירה על אנסה שהצליח להרשית פעמיים. הבלם/מגן מתן אוחיון פצוע ולכן לא נכלל בסגל, כשלפי הערכות הוא קיבל גם כן מסרים לחפש קבוצה חדשה.

צדק, טאפוקו וקבהא מאוכזבים (חגי מיכאלי)צדק, טאפוקו וקבהא מאוכזבים (חגי מיכאלי)

הקשר הניגרי ג'ון אוגו נראה אמש מדוכדך מאוד על הספסל. זה לא סוד שברק בכר העדיף לתת את הקרדיט למנצחי המחזור הקודם, אבל ספסולו נובע גם מהרצון להכניס את המחליף העתידי קווין טאפוקו לעניינים כמה שיותר מהר על חשבון אוגו, שלא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה. מאחר והניגרי עדיין לא מצא קבוצה, הוא כאמור עשוי להישאר עד סוף העונה ויש קולות בבאר שבע הרומזים למאמן להשתמש בו נוכח המאבק על הפלייאוף העליון. במקביל, במהלך הלילה תקפו אוהדים ברשתות החברתיות את אוגו ושני הזרים הנוספים קווין טאפוקו ונייג'ל האסלביינק, על כך שתועדו מבלים אחרי ההפסד.

ג'ון אוגו על הספסל (רדאד ג'בארה)ג'ון אוגו על הספסל (רדאד ג'בארה)

בבאר שבע יודעים ששינוי יסודי חייב להגיע בעקבות הבעיות בסגל והמרמור בחדר ההלבשה, אך נכון לרגע זה, עדיין ישנה התלבטות האם להתחיל אותו עוד בחלון ההעברות הנוכחי, כשהאופציות בשוק השחקנים דלות. “אין יותר מדי שחקנים טובים פנויים שיוכלו להפוך את הקבוצה בשלב הזה של העונה”, הסביר גורם המקורב למועדון.

בינתיים, החיפושים אחר חלוץ זר פסקו וחלק מכך תלוי בעתידו של עדן בן בסט, שעשוי לעזוב את הקבוצה ולהצטרף להפועל תל אביב או להפועל חיפה עוד השבוע. לפי הערכה, החלוץ לא היה בסגל בגלל חוסר הוודאות סביבו ולפי אנשי באר שבע בימים הקרובים עתידו יתבהר סופית. חן עזרא, שיכול היה לסייע לקבוצה במשחקים האחרונים, מקווה למצוא יעד חדש עד תום חלון ההעברות. מכבי נתניה רודפת אחריו, אבל בשלב זה ההצעה הכספית שלה אינה מספקת אותו.

עדן בן בסט (חגי מיכאלי)עדן בן בסט (חגי מיכאלי)

המגן דור אלו, שבמועדון רוצים שיעבור בהשאלה כדי לצבור דקות משחק, זוכה לחיזורים על ידי לא מעט קבוצות בליגת העל, אולם שואף לעבור בהעברה ולא בהשאלה. כרגע, זה לא נראה על הפרק מאחר ואין קבוצה שתשלם את הסכום אותו באר שבע דורשת.  

אסור לפספס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */