יום שישי, 19.04.2024 שעה 14:49
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

"חן עזרא רעב לקחת את מכבי נתניה צעד קדימה"

במכבי נתניה שומרים על אופטימיות לגבי צירופו של הקשר, שצריך תחילה להסדיר את ענייניו מול הפועל ב"ש. דראפיץ': "חסר לנו בקישור שחקן כמו חנצ'וק"

|
חן עזרא (אחמד מוררה)
חן עזרא (אחמד מוררה)

במכבי נתניה חושבים על משחק הליגה הקרוב מול מכבי חיפה ביום ראשון, קרב חשוב ביותר עבור הקבוצה מעיר היהלומים במסגרת מטרותיה להתברג בפלייאוף העליון בתום העונה הסדירה בליגת העל, ובמקביל חושבים על חיזוק בחלון ההעברות. כעת, דומה כי בנתניה מרכזים את רוב המאמצים בניסיון לצרף את חן עזרא ורואים כאופציה הראשונה לחיזוק, לפני הזרים שמוצעים.

למרות הפערים הכספיים המשמעותיים בין הצדדים, בנתניה שומרים על אופטימיות בכל הנוגע לסיכוי לצרף את השחקן שכיכב בה בעבר ומי שהחל את דרכו בקבוצה הבוגרת בנתניה ואמרו על כך: "כשיש אהבה בין שני הצדדים, מוצאים פתרונות לכל פער. חן הראה סימנים של שחקן שרעב מאוד לקחת את המועדון הזה עוד צעד קדימה, יש רצון מטורף של שני הצדדים להתאחד".

בכר: "יש לנו סגל טוב גם בלי דיא סבע"

כפי שפורסם ב-ONE, עזרא, שמעדיף לחזור למועדון מאשר לשחק בקבוצה אחרת בליגת העל, קיבל גם הצעה לעונה וחצי ממכבי פתח תקווה, שהציעה לו את שכרו המלא כפי שהוא מרוויח בב"ש. "אם חן יסדר את ענייניו בהפועל ב"ש, הוא יחתום תוך עשר דקות", סיכמו בנתניה, שלא תשלם סכום כמו 250 אלף יורו לערך לעונה ומנסה להגיע לעמק השווה מול השחקן, שייאלץ קודם כל להסדיר את ענייניו מול האלופה שהודיעה לו לחפש לעצמו קבוצה. בנתניה מודעים לכך ומקווים שהדבר יקרה במהרה, כשקיים גם סיכוי שעזרא יישאר בבאר שבע אם לא יגיע להסדר בבירת הנגב.

דראפיץ’: “החודש הקרוב עבורנו זה כמו בלאק פריידי” 

"יש סיפור סביב חן עזרא, אני יודע שהסוכן של חן לא דיבר רק איתנו, הוא דיבר עם הרבה קבוצות, גם עם מכבי פתח תקווה והפועל חיפה. חן עזרא צריך להחליט”, התייחס דראפיץ’ לקשר ב”ש במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מול מכבי חיפה והוסיף: “אני לא כל רגע מתקשר למנכ"ל. אנחנו כן חושבים שאנחנו צריכים עוד איזה משהו קטן בקישור, כמו חנצ'וק שייתן לנו עוד כמה גולים". 

בנוגע ליריבה הירוקה סיפר: "ההדחה של מכבי חיפה? הגביע לא היה המטרה שלהם, הם רוצים להגיע כמה שיותר גבוה בליגה ולהגיע לאירופה. הם יגיעו למשחק מולנו עם אש בעיניים, מלאי מוטיבציה כדי להציל את העונה הזאת. הם מצאו את הנוסחה כשמרקו בלבול הגיע לשם עם שלושה בלמים וכמה צעירים מאוד מוכשרים, הם מצאו איזון. המשחק צריך להיות מעניין מאוד, יש הרבה לחץ בצד שלנו וגם בצד שלהם, הרבה קהל אמור להגיע, אנחנו שמחים שאנחנו בחגיגה. לפעמים אתה מגיע למסיבה בתור אורח, עכשיו אנחנו חתני השמחה. אנחנו שם, מרגישים אותנו. זה לא כמו עוד משחק, יש לנו כמעט אותה כמות נקודות. כמו שאומרת הקלישאה, אנחנו חיים בשביל המשחקים האלה".

סלובודאן דראפיץ' (שחר גרוס)סלובודאן דראפיץ' (שחר גרוס)

החודש החשוב שצפוי לקבוצה שלו בליגת העל ובגביע המדינה: "השחקנים כבר מסתלבטים עליי, לפני כל משחק אני נכנס לחדר ההלבשה ואומר להם היום זה המשחק הכי חשוב שלנו העונה. אני יודע שאני תמיד אומר את זה, אבל בגלל שאנחנו מנצחים, אנחנו דוחפים את עצמנו כמה שיותר למעלה. הגענו לרבע גמר הגביע ויהיה לנו עכשיו חודש מטורף. כמו בלאק פריידי בארצות הברית, אז יהיה לנו בלאק חודש. זה כמו כריסמס באנגליה בכמות המשחקים, זה מטורף, מאוד מעניין, מאוד מאתגר. הגענו לאיזשהו שלב שבו אתה יכול להתרסק או להגיד ‘וואו’. זאת נקודה שנוכל בכל זאת להגיע יותר גבוה מאשר בעונה שעברה, אחרי כל העזיבות, או שנבוא ונאמר מה עשינו שום דבר".

הבלמים שהשתפרו לאחרונה: "הם קיבלו איומים ממני, איימנו עליהם. לא בקטע רע, בקטע שלא היינו מרוצים מהם. הודענו לסוכנים תשמעו חבר'ה, ציפינו מהם ליותר ורוב הזמן הם פצועים. באנו ואמרנו שאם אנחנו ממשיכים ככה, אנחנו רוצים לעשות שינויים כי קיבלנו יותר מדי גולים. הם קיבלו הצעות, אבל גם לא רצו לעזוב. הם עשו סוויץ'. טים הויבך עבד בחדר הכושר כמו מטורף, העלה אולי איזה 4 קילו מסה של שריר ועבד עם תזונאית, הוא נראה יותר טוב. ההגנה שלנו התייצבה. גם ג'ונתן בורנשטיין השתפר".

טים הויבך (חגי מיכאלי)טים הויבך (חגי מיכאלי)

איכות הסגל הקיים: "בכל מקרה הסגל הזה הוא מעניין. בעל הבית שלנו השקיע 5.5 מיליון ש”ח בסגל הזה בשנתיים האחרונות, הקבוצה הזאת הייתה מפורקת בלי שחקן אחד. לפני שנתיים וחצי הייתי מתקשר לשחקנים ואמרו לי ‘מי? מכבי נתניה? מי אתם? באיזה ליגה אתם?’ רצו לקלל אותי. היום ברוך ה' שחקנים כן רוצים להגיע לפה והשקענו הרבה בסגל הזה. אני חושב שחסר עוד משהו. אני מאוהב בסגל שלנו, אמרתי את זה לבעל הבית. הסגל הזה מאוד מרגש אותי והוא מאוד מעניין, הקבוצה שלנו מרגשת. היא יכולה לשחק יותר טוב, אבל השחקנים הצעירים האלה בעתיד יהיו משהו מיוחד. אם זה יגיע מחר, מחרתיים, אני לא יודע כי אני רק צופה מהצד. לצרף עוד שחקן אחד זאת תהיה תפירה בדיוק למה שחסר לנו, אבל גם ככה אנחנו בסדר גמור".

שחקני מכבי נתניה חוגגים (רדאד ג'בארה)שחקני מכבי נתניה חוגגים (רדאד ג'בארה)
אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */