יום שבת, 20.04.2024 שעה 10:32
ליגה לאומית 23-24
 פלייאוף עליון 
6320-5231עירוני ק"ש1
6139-5831בני יהודה2
5729-4931עירוני טבריה3
5043-6031מכבי יפו4
5035-4931הפועל נוף הגליל5
4551-5631הפועל ניר רמה"ש6
4543-3731מכבי הרצליה7
4236-3931הפועל א.א. פאחם8
 פלייאוף תחתון 
4240-4131הפועל עכו1
3735-3931הפועל ר"ג2
3740-3131מ.ס כפר קאסם 3
3541-2831הפועל ראשל"צ4
3553-3831סקציה נס ציונה5
3441-3031הפועל כפ"ס6
2753-3431הפועל עפולה7
1669-2731איחוד בני שפרעם8
לוח משחקים
  • הפועל נוף הגליל
  • שישי, 26/04, 16:00
  • מכבי הרצליה
  • הפועל ניר רמה"ש
  • שישי, 26/04, 16:00
  • מכבי יפו
  • הפועל א.א. פאחם
  • שישי, 26/04, 16:00
  • עירוני טבריה
  • בני יהודה
  • שישי, 26/04, 16:00
  • עירוני ק"ש
  • סקציה נס ציונה
  • שישי, 26/04, 16:00
  • איחוד בני שפרעם
  • הפועל כפ"ס
  • שישי, 26/04, 16:00
  • הפועל ר"ג
  • הפועל עפולה
  • שישי, 26/04, 16:00
  • הפועל ראשל"צ
  • הפועל עכו
  • שישי, 26/04, 16:00
  • מ.ס כפר קאסם

דרך חדשה: 0:1 לקטמון על כפ"ס, בישול לערן לוי

הירושלמים עצרו רצף של 8 משחקים ללא ניצחון ונצמדו לירוקים בפסגת הטבלה. הקשר שהגיע מבית"ר לאחר חצי עונה לא קלה רשם בישול נהדר לדהן בבכורה (22)

|
שחקני הפועל קטמון חוגגים (אחמד מוררה)
שחקני הפועל קטמון חוגגים (אחמד מוררה)

הפועל קטמון התארחה הערב (ראשון) אצל הפועל כפר סבא לקרב פסגה מסקרן במסגרת המחזור ה-20 של הליגה הלאומית. הירושלמים יצאו עם ידם על העליונה כשגברו 0:1. ערן לוי בישל במשחק הבכורה שלו לעדן דהן (22) והשלים 90 דקות טובות מבחינתו.

הקבוצה הירושלמית הצליחה לעצור רצף של שמונה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות, ובעקבות כך גם איבדו מעט גובה בטבלה, אך ניצחון החוץ היקר העניק לה 35 נקודות, בדיוק אותו המאזן כמו של כפ”ס והיא עדיין חזק בתמונת העלייה לליגת העל. החבורה של ליאור זדה תקווה לצאת מכאן לדרך חדשה עם ערן לוי, שנראה טוב בבכורה שלו ואף רשם בישול נהדר לעדן דהן, שהמשיך בבעיטה עוצמתית לרשת של ברק לוי בדקה ה-20.

לוי, שחווה חצי עונה לא קלה בבית”ר ירושלים ולא קיבל יותר מדי דקות תחת גיא לוזון ולאחר מכן אצל ניר קלינגר, חצה את הכביש במטרה לסייע לקטמון במאבקי העלייה לליגת העל, ולפי משחק הבכורה שלו נדמה שבהחלט התגעגע לכר הדשא.

ערן לוי (אחמד מוררה)ערן לוי (אחמד מוררה)

מנגד, הירוקים שהגיעו מפסגת הטבלה המשיכו בתקופה הלא טובה שלהם וספרו כבר משחק ליגה שלישי ברציפות ללא ניצחון והפסד שני רצוף. ארז בנודיס ושחקניו הציגו מחצית ראשונה חלשה למדי, אך בחצי השני שלטו במשחק ותקפו יותר, אולם היו רכים מדי בחלק הקדמי, לא הצליחו למצוא את השוויון ואפשרו ליריבה באדום-שחור להיצמד אליהם בטבלה.

שחקני הפועל כפר סבא מאוכזבים, ערן לוי חוגג (אחמד מוררה)שחקני הפועל כפר סבא מאוכזבים, ערן לוי חוגג (אחמד מוררה)
ערן לוי חוגג עם ירדן אבוחצירה (אחמד מוררה)ערן לוי חוגג עם ירדן אבוחצירה (אחמד מוררה)

זדה: “לערן לוי יש המון ניסיון, יעזור לנו בהמשך”. ארז בנודיס: “הכדור פשוט לא נכנס”

בסוף המשחק נרשם רגע מכוער, כאשר מספר אוהדים של הפועל כפר סבא חיכו מחוץ לאצטדיון, וכששוער קטמון, ברק לוי, יצא החוצה הם קיללו אותו ורדפו אחריו. המאבטחים שהיו במקום דאגו להפריד ופזר את המהומה.

מאמן הקבוצה המנצחת, ליאור זדה, התייחס למשחק: "לא היה לנו זמן לחשוב על הסיבוב הקודם, התקופה ההיא כאילו לא הייתה אחרי תקופה של חודש וחצי כל כך קשים מבחינתו וארוכים, זה ניצחון סופר משמעותי וחשוב נגד קבוצה טובה ואיכותית, משחק שני שאנחנו לא סופגים זאת דרך טובה לצאת מהמשבר הזה ואנחנו רוצים להוכיח שבוע הבא שיצאנו מזה סופית כי ניצחון אחד לא מבטיח את זה. 

אפשר להגיד שיצאתם מהמשבר: “עוד לא, הניצחון במשחק הבא אחריו הוא בעל החשיבות הכי גדולה מבחינתנו אנחנו יודעים את זה, אנחנו נהנה מהניצחון הזה היום אבל ממחר נחשוב על שבוע הבא יש לנו הרבה מה להחזיר על החודש וחצי הזה”.

ההשתלבות של ערן לוי בקבוצה: “ראיתם היום, יש לו ים ניסיון ולא צריך לדבר עליו מקצועית בכלל ולהסביר מה החשיבות של שחקן כזה מבחינתנו אבל מעבר לקטע המקצועי הוא הוסיף המון אנרגיות ואמונה, המשפטים הקטנים והדחיפה מה להגיד בחדר ההלבשה ומה להגיד לשחקנים זה דבר שנקבל ממנו ונהנה ממנו בטוח. ערן עשה את זה בכל קבוצה, עם כל מאמן ועם כל שחקן הוא מנהיג אמיתי, השחקנים מקבלים אותו באהבה גדולה ורוצים לקבל ממנו ומהניסיון שלו הוא גם הופך שחקנים אחרים לטובים יותר”.

ליאור זדה (אחמד מוררה)ליאור זדה (אחמד מוררה)

זדה הוסיף: “לא נצא מגדרנו יותר מדי, עשינו ניצחון שהיינו חייבים לעשות אותו כבר מזמן ואנחנו באמת רוצים ליהנות ממנו קצת ולחשוב על ההמשך. ממשיכים להישאר מאוד צנועים, לעבוד קשה ולא לחשוב על הטבלה אלא משחק, משחק להחזיר את כוח ההרתעה שלנו למשחק ההגנה שבשני המשחקים האחרונים לא ספגנו ולהמשיך לעמוד חזק ונכון ולחכות אוטוטו שיגיעו ימים שכולם גם יביאו את היכולת ההתקפית שלהם לידי ביטוי".

מנגד, מאמן המפסידה הירוקה, ארז בנודיס, הוסיף: "כואב לי מאוד שהפסדנו את המשחק, כי זה היה מאוד מאוד חשוב שלא נפסיד אותו, היה קרב על שלוש נקודות זה היה יכול לתת לנו אם היינו מנצחים יתרון די משמעותי, מצד שני חצי ראשון לא טוב שלנו בלשן המעטה וחצי שני אני חושב ששלטנו ללא עוררין והגענו להרבה מאוד מצבים זה היה בדיוק הפוך ממה שהיה בחצי הראשון, אין מה לעשות יש ימים כאלה שהכדור לא נכנס והיום הוא לא נכנס אבל אנחנו נעשה הכל על מנת להביא את 3 הנקודות ביום שישי”.

בנודיס הוסיף: “זה לא משנה אם היינו מנצחים או מפסידים, אני חושב שכל הליגה הזאת שווה לחלוטין, אפשר בכל משחק לנצח ובכל משחק להפסיד, המשחק שיהיה מול רמת השרון בחוץ הוא קשה מאוד לכל הדעות, אנחנו נעשה הכל להתכונן, להכין את הקבוצה, לאושש אותם הם עשו מאמץ גדול במיוחד בחצי השני, ננסה לאושש את השחקנים ולהגיע הכי מוכנים שיש עם השחקנים ולנסות לקחת 3 נקודות”.

“קטמון  לא ניצחה שבעה משחקים והיום הם באו וניצחו ומגיע להם כל הכבוד, צריך לפרגן להם, מצד שני אני לא מסתכל על קבוצות אחרות אני מסתכל על עצמנו, אנחנו באנו היום לנסות לעשות הכל כדי לנצח, לפעמיים יוצא מצב שלא מסתדר, חיברנו היום שני הפסדים מה שלא קרה לנו מתחילת העונה נסה לעצור את זה כבר ביום שישי". 

ארז בנודיס (אחמד מוררה)ארז בנודיס (אחמד מוררה)

מחצית ראשונה

דקה 1: השופט רועי ריינשרייבר הוציא את המשחק לדרך!

ערן לוי ותומר ששונקר (אחמד מוררה)ערן לוי ותומר ששונקר (אחמד מוררה)

דקה 10: הזדמנות נהדרת לקטמון לעלות ליתרון. אמיר בן שמעון קיבל כדור עומק נהדר וניצב לבדו מול השוער, אך שחרר בעיטה לא מדויקת שחלפה החוצה

מיקו ממן עם הכדור (אחמד מוררה)מיקו ממן עם הכדור (אחמד מוררה)

דקה 19: ערן לוי היה קרוב לכבוש בבכורה, כשקיבל כדור 18 מטרים מהשער ושחרר את הפצצה הידועה שלו ברגל שמאל, אך הכדור חמק בסמוך לקורה של ישראלי

ערן לוי עם הכדור (אחמד מוררה)ערן לוי עם הכדור (אחמד מוררה)

דקה 21: הלחץ הקטמוני נמשך. ערן לוי מסר לירדן אבוחצירה, ששחרר בעיטה מפתיעה וחדה מ-25 מטרים, אך השוער המקומי היה מוכן והדף את הכדור לקרן

קובי מויאל, ירדן אבוחצירה (אחמד מוררה)קובי מויאל, ירדן אבוחצירה (אחמד מוררה)

דקה 22, קטמון עלתה ל-0:1: שער! הלחץ של הירושלמים הניב פרי. ערן לוי ניצל את כדור הקרן שקבוצתו קיבלה כדי להעביר כדור שטוח וחכם לכיוונו של עדן דהן, שהמשיך בנגיעה אחת בבעיטה חזקה מ-20 מטרים לתוך הרשת של הירוקים בדרך ליתרון מוצדק, ושער שלישי שלו העונה

שחקני הפועל קטמון חוגגים (אחמד מוררה)שחקני הפועל קטמון חוגגים (אחמד מוררה)
ערן לוי חוגג עם ירדן אבוחצירה (אחמד מוררה)ערן לוי חוגג עם ירדן אבוחצירה (אחמד מוררה)
שחקני הפועל קטמון חוגגים (אחמד מוררה)שחקני הפועל קטמון חוגגים (אחמד מוררה)

דקה 29: הזדמנות ראשונה לכפ”ס במשחק. עומר פדידה קיבל כדור עומר ודהר עד לרחבה, אך שחרר בעיטה לא מספיק מדויקת וברק לוי היה מוכן כדי להדוף

תומר ששונקר מול הראל שלום (אחמד מוררה)תומר ששונקר מול הראל שלום (אחמד מוררה)

דקה 45: עוד מצב טוב של הירוקים. פאדי זידאן השתלט נהדר על החזה ברחבה ובעט כדור חזק, אך פעם נוספת ברק לוי היה במקום כדי למנוע מהמארחת לכבוש

פיטר אוניקאצ'י (אחמד מוררה)פיטר אוניקאצ'י (אחמד מוררה)

מחצית שנייה

דקה 51: כפר סבא פתחה את החצי השני בצורה טובה יותר ורשמה החמצה נוספת, כאשר זידאן קיבל כדור מאוניקאצ’י ובעט מעל לשער של לוי

יוגב לרמן מול פיטר אוניקאצ'י (אחמד מוררה)יוגב לרמן מול פיטר אוניקאצ'י (אחמד מוררה)

דקה 82: כפ”ס טובה יותר בדקות האלו, אך דווקא קטמון הייתה קרובה. ערן לוי מסר לירדן אבוחצירה שבעט כדור חד מכ-22 מטרים, אך לא מספיק מדויק

עומר פדידה מנסה לעבור (אחמד מוררה)עומר פדידה מנסה לעבור (אחמד מוררה)

דקה 87: מצב טוב לירוקים, שנואשים לשער שוויון. סתיו נסיקובסקי בעט כדור חזק מקצה הרחבה, אולם פעם נוספת ברק לוי הציל את קטמון מספיגה

תומר ששונקר מול הראל שלום (אחמד מוררה)תומר ששונקר מול הראל שלום (אחמד מוררה)

דקה 90+5: ריישרייבר שרק לסיום, הפועל קטמון ניצחה בקרב הצמרת!

הרכב הפועל כפר סבא: איתמר ישראלי, ג’ניה ברקמן, לני אהרון, גל פורת, סתיו נסיקובסקי, תומר ששונקר (עומרי שקל 62), עומר צלישר, קווין ריינשטיין, עומר פדידה, פאדי זידאן (בנג’מין קוקו 67), פיטר אוניקאצ’י (אלמוג אוחיון 75).

הרכב הפועל קטמון: ברק לוי, דניאל בוסי, יוגב לרמן, תמיר עדי, אמיר בן שמעון, ירדן אבוחצירה, עדן דהן (גוני נאור 65), הראל שלום, קובי מויאל (אביחי וודג’ה 74), ערן לוי ומיקו ממן (עדן שרם 81).

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */